Altijd tegen mij.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Latour nam daar een ongeplande detour.
Tenzij ze Woods 2 seconden voorsprong geven, anders wel inderdaadquote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mollema blijft leider op basis van de punten van plek 1 & 2 neem ik aan?
Timing zegt eentje.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Toch twee seconden, dat is spijtig voor Mollema.
Was Herrada blijkbaarquote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Laporte top 10 is ook netjes op zo'n muur.
Tweevoudig wereldkampioen bij de junioren.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:44 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Waar komt die opeens vandaan? Nieuw Brits toptalent?
In het veld, voor de volledigheid.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Tweevoudig wereldkampioen bij de junioren.
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Tweevoudig wereldkampioen bij de junioren.
Oké, dankjewel, mooi dat Alpecin die heeft kunnen binnenhalen. À suivre.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In het veld, voor de volledigheid.
Liet vorig jaar ook al een paar mooie dingen zien op de weg.
Inderdaad, viel me ook ineens op. Begint weer sterk aan het seizoen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Laporte top 10 is ook netjes op zo'n muur.
Hij lag niet aan de resultaten zei 'm, hij reed nog best uitslagen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:41 schreef showtimer het volgende:
Opeens het besef dat TJ natuurlijk gestopt is. Hopelijk wordt dat geen blijvertje.
De Roodhooftbonus.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:44 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Waar komt die opeens vandaan? Nieuw Brits toptalent?
Ik zie een top 5 noteringquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij lag niet aan de resultaten zei 'm, hij reed nog best uitslagen.
[ afbeelding ]
Bini staat nog niet aan de top.quote:Biniam GIRMAY HAILU
Delko
Echappé et meilleur grimpeur après deux étapes
« Je suis revenu en France il y a seulement deux-trois semaines et je dois reprendre le rythme. J’avais pour but de prendre l’échappée. Nous avions deux plans : le premier était de jouer l’étape. Si ce n’était pas possible, la deuxième idée était d’obtenir le maillot de meilleur grimpeur. C’est ce que j’ai fait, c’est bien. À la fin, j’étais fatigué, mais mon coéquipier Clément Berthet se sentait bien. Je me suis mis à la planche pour lui. Je me suis fait distancer dans les 15 derniers kilomètres. J’ai fait le boulot pour l’équipe.
Je me sens mieux qu’au Tour de la Provence. Je ne suis pas encore au top mais le fait de rouler à fond dans une échappée me servira pour être prêt pour les prochaines courses. Hier (vendredi), je devais aider Jose Manuel Diaz Gallego qui est notre leader pour le classement général. Demain (dimanche), je suis prêt à éventuellement retourner dans un coup. J’essaierai de protéger mon maillot de meilleur grimpeur. Si la météo est similaire à celle d’aujourd’hui (samedi), c’est mieux pour moi ».
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Wat gaat er weg bij de PLAYER dan? Want vooralsnog gebruik ik het ongeveer 20 uur per weekeinde, gok ik zo.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:10 schreef showtimer het volgende:
[..]
PLAYER is een aflopende zaak, we zullen straks door de TLC bagger moeten glibberen.
Oh, in principe niets lijkt me. Je krijgt er met de volledige portefeuille van Discovery alleen een onzettende berg narigheid bij. Dus misschien dat de prijs omhoog gaat of zo, maar dat neem je als grootgebruiker ongetwijfeld op de koop toe.quote:Op zondag 21 februari 2021 00:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat gaat er weg bij de PLAYER dan? Want vooralsnog gebruik ik het ongeveer 20 uur per weekeinde, gok ik zo.
Slechts met een half oor geluisterd, maar hij had het toch ook over een door hem geweigerde aanbieding om prof te blijven?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij lag niet aan de resultaten zei 'm, hij reed nog best uitslagen.
[ afbeelding ]
Volgens mij wel jaquote:Op zondag 21 februari 2021 01:12 schreef showtimer het volgende:
[..]
Slechts met een half oor geluisterd, maar hij had het toch ook over een door hem geweigerde aanbieding om prof te blijven?
Ach, ik neem aan dat er niets anders dan sport op de PLAYER komt te staan, en ik kijk toch de dingen die ik wil ipv eerst te kijken wat er te zien is, dus extra narigheid zit me niet in de wegquote:Op zondag 21 februari 2021 01:07 schreef showtimer het volgende:
[..]
Oh, in principe niets lijkt me. Je krijgt er met de volledige portefeuille van Discovery alleen een onzettende berg narigheid bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |