Ik vind sowieso dat we geen enkele partij mogen afrekenen op hoe ze gestemd/gehandeld hebben tijdens de eerste fase van de pandemie. Dat deden ze in een heel korte termijn en op basis van heel beperkte informatie. Dan neemt de ene persoon iets meer risico dan de ander.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:24 schreef maan_man het volgende:
[..]
Los van wat je van de FvD en hun vaak rare gedrag, valt daar nog wel wat van te zeggen. Vanuit het WHO kwamen in het begin zorgwekkende mortaliteitscijfers. Op zich is het prima dat je niet blijft hangen in je eigen gelijk, maar kijkt naar ontwikkelingen.
Elk weldenkend mens wil kinderen vaccineren. Ik ben ook gevaccineerd als kind en het is niet te bewijzen dat ik daarom zo geworden ben.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:22 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ze heeft wel een vaccin goedgekeurd dat ook op kinderen (Pfizer) is getest en onwelvallig uit de rapporten is weggelaten. Verder zit de Regering er niet mee om kinderen vergaand te onderwerpen aan de gevolgen van de maatregelen.
Los daarvan vindt de Staat dat vaccineren, denk aan DKTP, sws niet als "probleem".
Dus niet zo gek gedacht dat het ongevaarlijk, heilbrengend vaccin ook nuttig bij kinderen kan zijn. Maar goed dat er voor volwassenen niet eens genoeg vaccins zijn zodat kinderen voorlopig nog niet worden lekgeprikt met iets fitte mensen niet eens nodig hebben.
Ik trap nergens in. Ik kijk naar de feiten. Feiten is dat FvD is afgezakt naar een bedenkelijk clubje, maar hier hebben ze een punt.quote:
Dat is in dit geval toch niet vreemd? Toen waren er veel onduidelijkheden, waren er nog vele vragen die onbeantwoord bleven. Die zijn er nu minder. We kennen de gevarengroep, we kennen de gevolgen (lees: voor vele mensen zijn die er niet). In het begin was het lang leve de vrijheid, nu, met meer duidelijkheden, moet alles achter slot en grendel. Echt te rijmen valt dat niet.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:20 schreef DustPuppy het volgende:
Sowieso, alles wat het kabinet doet is toch niet goed. Zo was de FvD in het begin nog voor veel strenger ingrijpen.
Ze hebben niet echt ideeën daar. Hun modus operandi is gewoon: "Wij zijn tegen wat het kabinet doet," ook al waren ze eerst voor en vice versa.
Vergeet de vrachtwagens nietquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is net als met termieten die in hun heuvels ventilatiesystemen hebben waarmee ze de temperatuur kunnen reguleren.
Waarom zou een dijk doorbreken door een vrachtwagen die eroverheen rijdt? Of bedoelt hij een brug?quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:26 schreef Molo het volgende:
Je metafoor niet vloeiend kunnen uitkramen
Juist, en intussen is het kabinet juist in tegenovergestelde richting bezig.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:24 schreef maan_man het volgende:
[..]
Los van wat je van de FvD en hun vaak rare gedrag, valt daar nog wel wat van te zeggen. Vanuit het WHO kwamen in het begin zorgwekkende mortaliteitscijfers. Op zich is het prima dat je niet blijft hangen in je eigen gelijk, maar kijkt naar ontwikkelingen.
Zoals??quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jammer alleen dat van alle onwaarheden
Heeft zojuist flink meer waarheden dan onwaarheden gespuit.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jammer alleen dat van alle onwaarheden
Ik denk dat meeste mensen kinderen wel wil vaccineren mocht er een ziekte zijn die voor die kinderen ontzettend gevaarlijk isquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Elk weldenkend mens wil kinderen vaccineren. Ik ben ook gevaccineerd als kind en het is niet te bewijzen dat ik daarom zo geworden ben.
Zonde van je stem.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:26 schreef JosMert het volgende:
[..]
Yes! Mijn stem krijgt die , na jarenlang links te hebben gestemd
O er zaten waarheden in, nou dan is het niet erg dat er ook leugens en onwaarheden bijzitten, sorry hèquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heeft zojuist flink meer waarheden dan onwaarheden gespuit.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:26 schreef JosMert het volgende:
[..]
Yes! Mijn stem krijgt die , na jarenlang links te hebben gestemd
Zoals? Welke onwaarheden en leugens doel je op?quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O er zaten waarheden in, nou dan is het niet erg dat er ook leugens en onwaarheden bijzitten, sorry hè
quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:27 schreef chratnox het volgende:
[..]
Waarom zou een dijk doorbreken door een vrachtwagen die eroverheen rijdt? Of bedoelt hij een brug?
Hij had tijd nu de theaters dicht zijn, hij hangt normaal gesproken de jassen op.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:29 schreef Red_85 het volgende:
wat een raar figuur heeft de vvd gestuurd zeg.
Zwakkeling.
Vertel het mij maar, jij zei net ook dat er onwaarheden zijn verkondigd, alleen meer waarheden.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zoals? Welke onwaarheden en leugens doel je op?
quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:31 schreef ijs. het volgende:
[..]
Hij had tijd nu de theaters dicht zijn, hij hangt normaal gesproken de jassen op.
En nu komen de Joden er ook nog even bijquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:31 schreef Claudia_x het volgende:
De strijd over de avondklok leidt af van de strijd tegen het virus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |