Ff clippen voor YouTube.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:16 schreef Claudia_x het volgende:
Eerst minutenlang een gigantische lijst verwijten opsommen en daarna pas over de avondklok beginnen. Niet sterk van Van Haga. Maar ja, heeft-ie het allemaal toch mooi gezegd op de teevee.
Yepquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:16 schreef alors het volgende:
Ik vind het ook een idioot. Maar hij maakt hier wel een paar punten die gemaakt mogen worden.
Hij praat veel te snel, kiest niet z'n belangrijkste punten om duidelijk naar voren te brengen. Hij luistert nooit maar hij zendt en zendt en zendt. Dat zie ik niet als een waardevolle bijdrage aan een Tweede Kamer waarin toch al zo belabberd weinig goede, fundamentele discussies worden gevoerd.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:16 schreef alors het volgende:
Ik vind het ook een idioot. Maar hij maakt hier wel een paar punten die gemaakt mogen worden.
Dit komt straks gewoon in een nieuw filmpje van FVD, met een titel als: "OMG FVD owned de andere partijen"quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:16 schreef Claudia_x het volgende:
Eerst minutenlang een gigantische lijst verwijten opsommen en daarna pas over de avondklok beginnen. Niet sterk van Van Haga. Maar ja, heeft-ie het allemaal toch mooi gezegd op de teevee.
Ze heeft wel een vaccin goedgekeurd dat ook op kinderen (Pfizer) is getest en onwelvallig uit de rapporten is weggelaten. Verder zit de Regering er niet mee om kinderen vergaand te onderwerpen aan de gevolgen van de maatregelen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:15 schreef ijs. het volgende:
“Dit kabinet wil kinderen vaccineren.”
Joh
Gaat het controversieel verklaren en daarbij om hulp roepen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Van Kooten-Arissen als eenmansfractie 15 minuten geven
Waar hebben we dit aan verdiend
In een van de kranten werd de uitdrukking van Rutte bij de persconferentie deze week als volgt omschreven: alsof-ie net door iemand met corona in het gezicht was gespuugd.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:21 schreef Molo het volgende:
Rutte zit wel te cringen zo te zien
Snap ik, maar ja, wat doe je eraan, is toch ook wel zijn eigen schuld vrees ik
Zijn intonatie doet me denken aan mezelf als.ik voor de vijfde keer in een week hetzelfde verhaaltje van Ibbeltje moet voorlezenquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:20 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dit komt straks gewoon in een nieuw filmpje van FVD, met een titel als: "OMG FVD owned de andere partijen"
Los van wat je van de FvD en hun vaak rare gedrag, valt daar nog wel wat van te zeggen. Vanuit het WHO kwamen in het begin zorgwekkende mortaliteitscijfers. Op zich is het prima dat je niet blijft hangen in je eigen gelijk, maar kijkt naar ontwikkelingen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:20 schreef DustPuppy het volgende:
Zo was de FvD in het begin nog voor veel strenger ingrijpen.
Ja, zeker.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Het is veel te vroeg voor een parlementaire enquête.
Als je daar in trapt, prima.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:24 schreef maan_man het volgende:
[..]
Los van wat je van de FvD en hun vaak rare gedrag, valt daar nog wel wat van te zeggen. Vanuit het WHO kwamen in het begin zorgwekkende mortaliteitscijfers. Op zich is het prima dat je niet blijft hangen in je eigen gelijk, maar kijkt naar ontwikkelingen.
Nou, echtquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
In een van de kranten werd de uitdrukking van Rutte bij de persconferentie deze week als volgt omschreven: alsof-ie net door iemand met corona in het gezicht was gespuugd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |