Voordat je vanuit Aardenburg op de Zeelandbrug staat ben je ook wel even onderweg, en moet je eerst door een toltunnel. Of je mag door Antwerpen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:10 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik denk van wel. Dat is namelijk het eenvoudigste en waar ze blijkbaar voor gekozen heeft. Graven met bevroren grond is trouwens ook niet te doen. Maar ze kan het wel op verschillende plekken gedumpt hebben. Als je het vanaf de Zeelandbrug doet, ergens midden op vind je het wss nooit meer terug, maar alleen kun je daar niet met je auto stil gaan staan; tenzij je het midden in de nacht doet. Natalee Holloway is zo wss ook verdwenen.
Hij zit ook op van die date sites, zag ik.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:07 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Haar vriend woont aan de kust in een redelijk mooi huis.
Volgens mij hadden ze een soort “swingers” lat relatie.
Controle? Toen mocht je nog gewoon de grens over, zeker in de grensgebieden en met Belgischquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:08 schreef Viv het volgende:
[..]
In België om het leven brengen en dan het stoffelijk overschot in Nederland dumpen? Je zal maar een grenscontrole hebben vanwege corona of zo.
1 van de in beslag genomen voertuigen had een Belgisch kenteken.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hij zit ook op van die date sites, zag ik.
Ik denk ook niet dat die ingeschreven staat in Nederland, en dat dat zijn alibi is. Blijf het vreemd vinden aangezien hij volgens de roddels en twee media bronnen een soort van “relatie” met het slachtoffer had.
Ik weet niet wanneer gedurende die 2 maanden de grens open of dicht was. Er zijn wellicht ook extra controles geweest vanwege het vuurwerkverbod in Nederland. Anyway, het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat Ichelle in België is omgebracht en het stoffelijk overschot vervolgens naar Nederland is vervoerd.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Controle? Toen mocht je nog gewoon de grens over, zeker in de grensgebieden en met Belgisch
Paspoort. Die hebben ze allebei.
Het is heel vreemd dat er een heel Signi speurhonden team langs de winkel van S komt en dat die hondenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:48 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer gedurende die 2 maanden de grens open of dicht was. Er zijn wellicht ook extra controles geweest vanwege het vuurwerkverbod in Nederland. Anyway, het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat Ichelle in België is omgebracht en het stoffelijk overschot vervolgens naar Nederland is vervoerd.
Die honden snuffelen nog een lijk naar jaren boven water...quote:Op woensdag 24 februari 2021 00:03 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Het is heel vreemd dat er een heel Signi speurhonden team langs de winkel van S komt en dat die honden
dan niet aanslaan. Die honden zijn getraind en wereldberoemd.
Dat klinkt als een excuus. Deze vrouw is in stukken teruggevonden, hoe erger wil je het hebben.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:45 schreef jimske het volgende:
[..]
die ed gein was wel erg ziek en met voorbedachte rade. deze vrouw lijkt me eerder in een opwelling/ruzie met een passioneel motief gehandeld te hebben
Ho ho, lees dit dan:quote:Op woensdag 24 februari 2021 00:03 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Het is heel vreemd dat er een heel Signi speurhonden team langs de winkel van S komt en dat die honden
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210223_97235135quote:Een Belgische moeder blijft nog zeker drie maanden in voorarrest omdat ze verdacht wordt van de lugubere moord op naaiatelierhoudster Ichelle van de Velde (29) in het Zeeuws-Vlaamse Oostburg. Sandra H. (44) was bevriend met de jonge vrouw en hield een spiritueel winkeltje open twee huizen verder. In haar winkel werden sporen van een misdrijf ontdekt. “We hoorden de speurhonden enorm tekeergaan”, zeggen kennissen. “Maar een moordenares in onze straat? Wat heeft haar bezield?”
Oostburg is al weken in de ban van de mysterieuze moord op Ichelle van de Velde (29). Het Zeeuws-Vlaamse polderstadje ligt op een zucht van Brugge en Knokke. Het telt nog geen vijfduizend inwoners en ...
Ja maar dat was denk ik tijdens de huiszoeking en niet op 3 januari.quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ho ho, lees dit dan:
[..]
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210223_97235135
Ik heb zelf het idee dat het héle gezin( dus ook man/vriend) toch samen woonde in Aardenburg hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:07 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Haar vriend woont aan de kust in een redelijk mooi huis.
Volgens mij hadden ze een soort “swingers” lat relatie.
Ja dat kan ook. Maar waren daar honden bij? Iedereen in zo’n steriel wit pak en dan honden op een mogelijk PD..quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:03 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Ja maar dat was denk ik tijdens de huiszoeking en niet op 3 januari.
Haar eerste leg woont oa in Brugge. Die weten ook helemaal van niets..quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:11 schreef Eigenwhys het volgende:
[..]
Ik heb zelf het idee dat het héle gezin( dus ook man/vriend) toch samen woonde in Aardenburg hoor![]()
Een buurvrouw verklaard:
"De aangehouden vrouw en haar man, kent ze niet. ,,We hebben geen contact. Ik weet wel dat ze hier nog niet zo lang wonen en dat ze van oorsprong niet uit Aardenburg komen. De kinderen zag ik weleens spelen.”
Bron:https://www.pzc.nl/dossie(...)t-opgelost~afa2db38/
quote:. Ook de partner van Sandra – Ichelle kwam regelmatig bij het stel – werd als getuige ondervraagd, maar hij wordt nergens van verdacht.
Een van de kinderen van Sandra gaf dinsdag aan dat zij als familie weinig kunnen zeggen omdat ook zij niets van het onderzoek te horen krijgen. In de streek gaan er geruchten dat er mogelijk een driehoeksverhouding was tussen het slachtoffer en het Vlaamse koppel, maar de nabestaanden van Ichelle zeggen daar geen weet van te hebben. “De familie heeft nog een hoop vragen”, zegt woordvoerder Lars Walder in hun naam. “Maar hun prioriteit is nu om met hun verdriet aan de slag te gaan.”
Mensen die een lat relatie hebben wonen vaak in 2 huizen. Ivm kids bijv.quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:11 schreef Eigenwhys het volgende:
[..]
Ik heb zelf het idee dat het héle gezin( dus ook man/vriend) toch samen woonde in Aardenburg hoor![]()
Een buurvrouw verklaard:
"De aangehouden vrouw en haar man, kent ze niet. ,,We hebben geen contact. Ik weet wel dat ze hier nog niet zo lang wonen en dat ze van oorsprong niet uit Aardenburg komen. De kinderen zag ik weleens spelen.”
Bron:https://www.pzc.nl/dossie(...)t-opgelost~afa2db38/
Dit moet zo enorm zwaar zijn voor de nabestaande.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:42 schreef Stupidisco het volgende:
Zoeken naar vermoorde Ichelle gaat verder, lichaam vrouw uit Oostburg nog niet compleet
Het zoeken naar lichaamsdelen van de hoogstwaarschijnlijk door moord om het leven gekomen Ichelle van de Velde uit Oostburg gaat verder. Het lichaam van de 29-jarige vrouw is nog niet compleet. Dat laat een woordvoerster van het Openbaar Ministerie Zeeland-West Brabant weten.
bron: AD
Dit dus, het is heel vreemd allemaal maar dat is die zweefteef ook.quote:Op woensdag 24 februari 2021 00:03 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dit ook kunnen meenemen in de strafbepaling.quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:42 schreef -river- het volgende:
[..]
Dit moet zo enorm zwaar zijn voor de nabestaande.
Mee eens, hoe ziek in je kop moet je zijn om zo met het lichaam om te gaan van een persoon.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dit ook kunnen meenemen in de strafbepaling.
Die gaat levenslang de bak in.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dit ook kunnen meenemen in de strafbepaling.
Dat ligt allemaal niet in Zeeuws Vlaanderen, toch?quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:37 schreef Mondkapje het volgende:
Ik heb eens gelezen dat Zeeuws-Vlaanderen een uitvalsbasis is voor Belgische criminelen, dat ging over wietplantages. Dat komt omdat je daar goed 'uit het zicht' kunt werken.
'Zoek je op 'drugslab opgerold' dan vind je steevast achteraf gelegen locaties: een boerenschuur in Drempt in de Achterhoek, een voormalige restaurant in Emst, een vervallen en verlaten varkensboerderij in Wuustwezel.'
https://www.pzc.nl/zeeuws(...)-toch-niet~a359a106/
In de verste verte niet inderdaad.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat ligt allemaal niet in Zeeuws Vlaanderen, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |