Is idd niks over geroepen. Ik heb ook nog niks meegekregen of ze al wordt bijgestaan door een advocaat die dingen naar de media meldt.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:48 schreef ootjekatootje het volgende:
Ze zit toch niet in volledige beperking?
Ik was laatst ook aan het fietsen langs de Wouwse plantage voor een Marktplaastafspraak. Ook zo'n prachtige rustige omgevingquote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:52 schreef Mondkapje het volgende:
Zeeuws Vlaanderen, ik was daar tijd terug, zo rustgevend daar, er gebeurt niets. Kleine dorpjes waar op zaterdag alle winkels dicht zijn. 3 uur rijden naar de eerste supermarkt als je pech hebt.
Die Sirwan is doodgeschoten in het pand tussen Ichelle en Sandra in.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:21 schreef StaceySinger het volgende:
Lekker rustig daar :
Sinds 2005 zijn voor zover bekend in Zeeland 33 mensen door moord of doodslag om het leven gekomen.
https://www.bndestem.nl/z(...)%2Fduckduckgo.com%2F
En dan zoeken ze er nog een paar... zoalsquote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:21 schreef StaceySinger het volgende:
Lekker rustig daar :
Sinds 2005 zijn voor zover bekend in Zeeland 33 mensen door moord of doodslag om het leven gekomen.
https://www.bndestem.nl/z(...)%2Fduckduckgo.com%2F
Ze heeft wel een advocaat, die heeft gezegd dat ze niet zwijgt, maar "een ontkennende verdachte" is.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:49 schreef Tengano het volgende:
Ik heb ook nog niks meegekregen of ze al wordt bijgestaan door een advocaat die dingen naar de media meldt.
https://www.ad.nl/binnenl(...)ontvoerden~a491664f/quote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:56 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, als ze naar elkaar gaan wijzen, zie ik het somber in (zie ook de twee andere zaken die ik in dit topic genoemd heb). Maar ik denk dat dit tot nu toe niet gebeurd is, want hij loopt vrij rond.
Het is ook geen mens maar een heks.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:17 schreef jimske het volgende:
Hoe kan je als mens een foto van de vermiste Ichelle op uw FB zetten als je hebt meegedragen aan de dood van eerstgenoemde? Heeft ze zelf iets te veel geestverhelderende middelen genomen dat ze hersenschade heeft opgelopen ofzo?
Ja, ik moet zeggen toen ik haar foto voor het eerst zag, dacht ik dat is een waar ge geen verkeerd woord tegen moet zeggen. Ze ziet er echt uit alsof ze heel wat heeft meegemaakt.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het is ook geen mens maar een heks.
Zoals je op haar site kunt lezen is ze beroepsleugenaar.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:17 schreef jimske het volgende:
Hoe kan je als mens een foto van de vermiste Ichelle op uw FB zetten als je hebt meegedragen aan de dood van eerstgenoemde? Heeft ze zelf iets te veel geestverhelderende middelen genomen dat ze hersenschade heeft opgelopen ofzo?
Om jou niet verdacht te laten lijken ....quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:17 schreef jimske het volgende:
Je komt uit Vlaanderen?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:27 schreef jimske het volgende:
[..]
Ja, ik moet zeggen toen ik haar foto voor het eerst zag, dacht ik dat is een waar ge geen verkeerd woord tegen moet zeggen. Ze ziet er echt uit alsof ze heel wat heeft meegemaakt.
O daarom deelde die vent het kaarsje toen ze gevonden was,quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:29 schreef maily het volgende:
[..]
Om jou niet verdacht te laten lijken ....
dan heeft ze geen schuldbesef of moreel. Ja ongegrijpelijk voor een spiritueel iemand. Eenmaal een grens over lijk je te veranderen in een koudbloedig monster dat alles ontkent.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:29 schreef maily het volgende:
[..]
Om jou niet verdacht te laten lijken ....
Geen idee, niet gezien.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
O daarom deelde die vent het kaarsje toen ze gevonden was,
ja ik ben van Belgisch limburg. Ik durf niet direct te zeggen wat de regelgeving is, maar ik kan wel zeggen dat ik enkele zaken ken die ook spirituele diensten aanbieden zoals zie doet het is dus zeker niet verboden. ik zal het nieuwsbericht in een Belgische krant op FB. Ik ben erg gefascineerd door true crime Ook met name moordzaken in de US waar je veel video's terugvind op youtube.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je komt uit Vlaanderen?
Is het daar ook nieuws? Aangezien de verdachte en haar vriend daar altijd gewoond hebben?
Hoe is de regelgeving daar met betrekking tot haar diensten?
Dat heet: dwaalspoor. En doen alsof niets is gebeurd.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:17 schreef jimske het volgende:
Nee, nog niets.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:00 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Dat heet: dwaalspoor. En doen alsof niets is gebeurd.
Mocht buurvrouw SH (of wie dan ook) schuldig worden bevonden van moord en in stukken snijden vh lichaam, dan is ze een gruwelijk monster.
Is er trouwens wat bekend over de zitting van vandaag?
Ze zwijgt niet, ze heeft een ontkennende verklaring afgelegd, volgens haar advocaat.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:49 schreef jimske het volgende:
Hopelijk word er deze week wat meer duidelijk in de zaak. Ik kan me niet voorstellen dat Sandra nog lang blijft zwijgen met zoveel aanwijzingen tegen haar.Ze zal toch een -al dan niet onwaar- verhaal moeten vertellen wat er precies gebeurd is. Ik denk dat we met z'n allen nog wel eens flink kunnen verschieten, zo van dat had ik nu echt niet gedacht. Maar we zullen zien he
Heb je een bronquote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:24 schreef FranticDJ het volgende:
Voorarrest is verlengd.
https://www.pzc.nl/zeeuws(...)n-verlengd~aa6d2d98/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |