quote:
Wtf is dat?quote:
Onze Mars lander. Mét helicoptertje Ingenuity aan boord.quote:
Wow, compleet met helicopter dat is echt coolquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Onze Mars lander. Mét helicoptertje Ingenuity aan boord.
Ben heel benieuwd hoe en of dat gaat lukken met de helicopter. Er is maar een dunne atmosfeer op Mars, ongeveer 1% van die van de Aarde.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Wow, compleet met helicopter dat is echt cool![]()
![]()
Daar kan geen bellyflop tegenop voorlopig
Dat wordt deels gecompenseerd door minder zwaartekracht.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd hoe en of dat gaat lukken met de helicopter. Er is maar een dunne atmosfeer op Mars, ongeveer 1% van die van de Aarde.
[ link | afbeelding ]
Dat moet toch redelijk makkelijk zijn uit te rekenenquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd hoe en of dat gaat lukken met de helicopter. Er is maar een dunne atmosfeer op Mars, ongeveer 1% van die van de Aarde.
[ link | afbeelding ]
Wat moet je met zoiets in de auto?quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:21 schreef D. het volgende:
Sta hiernaast geparkeerd...
[ afbeelding ]
Das een telefoon !quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat moet je met zoiets in de auto?
Telefoneerenquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bellen!quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
...iets met onkruidquote:
Autotelefoon, nostalgie!quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:21 schreef D. het volgende:
Sta hiernaast geparkeerd...
[ afbeelding ]
Volgens mij was er al ergens een filmpje waar ze dat ding aan jongeren lieten zien die dan mochten raden hoe het zou werken.quote:
Dat was makkelijker dan ik dachtquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgens mij was er al ergens een filmpje waar ze dat ding aan jongeren lieten zien die dan mochten raden hoe het zou werken.
Even zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |