abonnement Unibet Coolblue
pi_198065770
Welkom in ONZ SC!
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_198065782
Ah kutzooi had een rdr2 tt moeten doen

Gemiste kans ;(
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 17 februari 2021 @ 22:18:00 #3
206731 Mortaxx
Doomer
pi_198065794
Goedemorgen...

Dit V&A / [TK] Playstation 3 Fat 60GB! topic mag wat mij betreft wel op slot en Braddie mag ook wat mij betreft een levenslange ban krijgen op IP want wat ik gister heb meegemaakt kan écht niet...
Snap vooraf dat ik dit niet uit rancune doe maar om jullie en andere fokkers te waarschuwen...

Gisteravond zou ik dus tegen 5 uur de PS3 ophalen... Vanwege m'n werk wilde ik dit later doen dus netjes een PM gestuurd. Geen antwoord op gekregen ook al had "zij" 3 dagen de tijd.
Dus ik maar op de goede gok maar heen gereden, maar door de topics op Fok en de commentaren erbij had ik toch een raar onderbuik gevoel...

Dit bleek achteraf volledig te kloppen !

Ik kom daar aan, zie een scooterje of 5 voor de deur staan, bel aan, en de deur wordt (waarschijnlijk) door z'n moeder open gedaan.
"Ja?" Zegt ze, ik geef aan dat ik voor Bradley / Braddie kom. "Weet ie dat je komt?" Ja dat hoop ik wel mevrouw, ik kom een PS3 ophalen die ik gekocht heb. "Nou ik ken je niet, maar hier komt zoveel volk over de vloer, hij is boven, loop maar door...

Naar boven lopend vielen me op de overloop de toren breedbeedl tv's al op, maar nog steeds geen probleem.
Ik zie een deur op een kier staan, met een aantal jongens in de kamer en bij het zien van mij wordt de deur dicht gegooid.
Ik klop aan, de deur gaat open en de wietgeur bereikt me... Verschrikt kijken ze me allemaal aan.
Ik vraag wie Bradley is en zeg dat ik een Ps3 kom ophalen die ik gekocht had.
Een van de jongens(! Dus geen meisje zoals in "haar" profiel staat) meldt zich en begint rood te worden en te stamelen. Eerst weet ie van niks, heeft niks verkocht, kent geen Fok en later mompelt ie dat ie niet meer op Fok kan of mag en dat de PS3 al is verkocht.

Ondertussen heb ik de kamer eens rondgekeken en er staan een stuk of wat Wii's, wat andere hele dure spullen zoals het Keyboard wat ie nog te koop aan biedt, de brian may gitaar, en een dikke minmaal 46" lcd tv...

Ondertussen is ie wat bekomen van de schrik, mompelt nog wat en zegt vervolgens dat ie als ik nog wil hij voor die prijs nog wel een ps3 kan regelen van den week !

Je kan me nog meer vertellen, en ik ben niet achterlijk, dat is gewoon jatten op bestelling, ik weet voor 99.9% zeker dat het gejatte handel betreft.

een spelcomputer hebben kan, en je kan een Wii, ps3 en xbox hebben maar niet een aantal Wii's meerdere tv's en overal maar roepen dat je het weg wil doen omdat je in de financiele problemen zit.

Alle feiten los van elkaar roepen vraagtekens op, maar zouden eventueel nog kunnen maar alles bij elkaar, het feit dat er zoveel (dure) spullen staan, er jan en alleman over de vloer komt plus alle andere dingen er teveel puzzelstukjes zijn die niet inelkaar vallen.

Ik wil jullie dan ook waarschuwen, ook aangezien het in eerdere topics ook al eens geopperd is dat het gejatte handel zou kunnen betreffen, of hier in ieder geval vermoedens voor waren. En het feit dat hij zijn afspraken niet nakomt en eventueel wel op bestelling kan leveren...
En ik wil andere fokkers voor hetzelfde behoeden...
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  woensdag 17 februari 2021 @ 22:18:07 #4
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_198065798
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 22:13 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Vind Open-world games sowieso wel tof. Maar de map is niet heel erg groot volgens mij he met RDR
Nou je hebt pas later een fast travel optie en die is redelijk bepekrt. Dat wil je ook want je komt allerlei random encounters tegen die je niet wil missen. Je doet alles op je paard zowat, je zit soms echt lang op je paard om ergens te komen. Zeker als je wil jagen en maar 1 grote pels kan vervoeren die je eerst weer moet terugbrengen naar je kamp.
pi_198065805
Hahahaha ja classic die
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 17 februari 2021 @ 22:18:57 #6
319979 Fok-it
All is well
pi_198065819
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2021 22:18 schreef Mortaxx het volgende:
Goedemorgen...

Dit V&A / [TK] Playstation 3 Fat 60GB! topic mag wat mij betreft wel op slot en Braddie mag ook wat mij betreft een levenslange ban krijgen op IP want wat ik gister heb meegemaakt kan écht niet...
Snap vooraf dat ik dit niet uit rancune doe maar om jullie en andere fokkers te waarschuwen...

Gisteravond zou ik dus tegen 5 uur de PS3 ophalen... Vanwege m'n werk wilde ik dit later doen dus netjes een PM gestuurd. Geen antwoord op gekregen ook al had "zij" 3 dagen de tijd.
Dus ik maar op de goede gok maar heen gereden, maar door de topics op Fok en de commentaren erbij had ik toch een raar onderbuik gevoel...

Dit bleek achteraf volledig te kloppen !

Ik kom daar aan, zie een scooterje of 5 voor de deur staan, bel aan, en de deur wordt (waarschijnlijk) door z'n moeder open gedaan.
"Ja?" Zegt ze, ik geef aan dat ik voor Bradley / Braddie kom. "Weet ie dat je komt?" Ja dat hoop ik wel mevrouw, ik kom een PS3 ophalen die ik gekocht heb. "Nou ik ken je niet, maar hier komt zoveel volk over de vloer, hij is boven, loop maar door...

Naar boven lopend vielen me op de overloop de toren breedbeedl tv's al op, maar nog steeds geen probleem.
Ik zie een deur op een kier staan, met een aantal jongens in de kamer en bij het zien van mij wordt de deur dicht gegooid.
Ik klop aan, de deur gaat open en de wietgeur bereikt me... Verschrikt kijken ze me allemaal aan.
Ik vraag wie Bradley is en zeg dat ik een Ps3 kom ophalen die ik gekocht had.
Een van de jongens(! Dus geen meisje zoals in "haar" profiel staat) meldt zich en begint rood te worden en te stamelen. Eerst weet ie van niks, heeft niks verkocht, kent geen Fok en later mompelt ie dat ie niet meer op Fok kan of mag en dat de PS3 al is verkocht.

Ondertussen heb ik de kamer eens rondgekeken en er staan een stuk of wat Wii's, wat andere hele dure spullen zoals het Keyboard wat ie nog te koop aan biedt, de brian may gitaar, en een dikke minmaal 46" lcd tv...

Ondertussen is ie wat bekomen van de schrik, mompelt nog wat en zegt vervolgens dat ie als ik nog wil hij voor die prijs nog wel een ps3 kan regelen van den week !

Je kan me nog meer vertellen, en ik ben niet achterlijk, dat is gewoon jatten op bestelling, ik weet voor 99.9% zeker dat het gejatte handel betreft.

een spelcomputer hebben kan, en je kan een Wii, ps3 en xbox hebben maar niet een aantal Wii's meerdere tv's en overal maar roepen dat je het weg wil doen omdat je in de financiele problemen zit.

Alle feiten los van elkaar roepen vraagtekens op, maar zouden eventueel nog kunnen maar alles bij elkaar, het feit dat er zoveel (dure) spullen staan, er jan en alleman over de vloer komt plus alle andere dingen er teveel puzzelstukjes zijn die niet inelkaar vallen.

Ik wil jullie dan ook waarschuwen, ook aangezien het in eerdere topics ook al eens geopperd is dat het gejatte handel zou kunnen betreffen, of hier in ieder geval vermoedens voor waren. En het feit dat hij zijn afspraken niet nakomt en eventueel wel op bestelling kan leveren...
En ik wil andere fokkers voor hetzelfde behoeden...
lol wtf
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  woensdag 17 februari 2021 @ 22:19:54 #7
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_198065832
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2021 22:16 schreef Azula het volgende:

[..]

Boeiend. Het gaat om het aantal prikkels dat je te verduren krijgt in zo kort mogelijke tijd op een zo klein mogelijk oppervlak.

Daarnaast, sneller uitgespeeld is sneller door met je leven.
Ja als dat je insteek is moet je wat anders doen, maar ik zie er wel een goeie therapie in voor jou. Even tot rust komen in de virtuele natuur.
pi_198065857
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 22:19 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Ja als dat je insteek is moet je wat anders doen, maar ik zie er wel een goeie therapie in voor jou. Even tot rust komen in de virtuele natuur.
Maar kijk uit voor de wilde dieren!!!
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_198065866
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Nou je hebt pas later een fast travel optie en die is redelijk bepekrt. Dat wil je ook want je komt allerlei random encounters tegen die je niet wil missen. Je doet alles op je paard zowat, je zit soms echt lang op je paard om ergens te komen. Zeker als je wil jagen en maar 1 grote pels kan vervoeren die je eerst weer moet terugbrengen naar je kamp.
Je weet het wel te verkopen he?

Nee ik ga het wel een poging geven nog, want zo deed ik Horizon ook wel. Ook echt een aanrader. Prachtige prachtige wereld met perfecte weerselementen in 4k.
  woensdag 17 februari 2021 @ 22:22:52 #10
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_198065873
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2021 22:21 schreef Solotovski het volgende:

[..]

Maar kijk uit voor de wilde dieren!!!
Ja zie het al helemaal misgaan bij een roedel wolven en ze niks weet van deadeye
pi_198065888
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2021 22:21 schreef Solotovski het volgende:

[..]

Maar kijk uit voor de wilde dieren!!!
Ik jaag op robots. De dieren zijn bijzaak om dingen van te knutselen jwt.

Nee serieus. Echt een aanrader dat spel. Je kijkt je ogen uit. :@ Het is alleen absoluut niet traag.
  Moderator woensdag 17 februari 2021 @ 22:23:49 #12
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_198065893
Playstation 3 Fat

(lol)
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_198066032
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 22:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Playstation 3 Fat

(lol)
Die prijzen.

Oh wacht. Niet wat je bedoelde maar dan alsnog. Die prijzen.
  Moderator woensdag 17 februari 2021 @ 22:32:37 #14
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_198066134
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2021 22:29 schreef Azula het volgende:

[..]

Die prijzen.

Oh wacht. Niet wat je bedoelde maar dan alsnog. Die prijzen.
"verkeerd in nieuwstaat" :D
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator woensdag 17 februari 2021 @ 22:33:16 #15
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_198066167
Maar wat is er met die prijzen
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_198066278
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 22:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maar wat is er met die prijzen
Klik PlayStation link aan dan.

Maar verkeerd in nieuwstaat zie ik vaker fout dan goed.
  woensdag 17 februari 2021 @ 22:38:19 #17
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_198066321
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2021 22:22 schreef Azula het volgende:

[..]

Je weet het wel te verkopen he?

Nee ik ga het wel een poging geven nog, want zo deed ik Horizon ook wel. Ook echt een aanrader. Prachtige prachtige wereld met perfecte weerselementen in 4k.
Het is de meest geloofwaardige open wereld die ik ooit heb gezien. Schoot laatst een arend uit de lucht, en die had gewoon een slang in zn klauwen. Er zitten meer dan 200 dieren in. Iedereen die je tegenkomt kan je begroeten of uitdagen, en dat komt allemaal natuurlijk over. Het voelt niet puur als opvulling als in GTA bijvoorbeeld.

Als je Horizon mooi vindt dan valt je mond helemaal open van deze wereld. Wat Rockstar heeft neergezet kan niemand aan tippen. Maar het is wel met een realistische insteek, als je dat niet ligt en je wil veel actie achter elkaar en veel pieuwpieuw dan is het niet je game.

Je kan het trouwens best wat sneller spelen als je dat verzamelen niet veel boeit, alleen aan het begin is dat verplicht dan zit je nog in de tutorial. Een beetje is genoeg om je shit aan te vullen, dat werkt niet zo nauw.
  Moderator woensdag 17 februari 2021 @ 22:38:42 #18
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_198066329
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2021 22:36 schreef Azula het volgende:

[..]

Klik PlayStation link aan dan.

Maar verkeerd in nieuwstaat zie ik vaker fout dan goed.
Ach 400-500 eurootjes

PRIEM DE BIEM TOCH?

Alleen jammer dat je ze niet kan krijgen :')
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 17 februari 2021 @ 22:39:40 #19
319979 Fok-it
All is well
pi_198066348
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 22:38 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Het is de meest geloofwaardige open wereld die ik ooit heb gezien. Schoot laatst een arend uit de lucht, en die had gewoon een slang in zn klauwen. Er zitten meer dan 200 dieren in. Iedereen die je tegenkomt kan je begroeten of uitdagen, en dat komt allemaal natuurlijk over. Het voelt niet puur als opvulling als in GTA bijvoorbeeld.

Als je Horizon mooi vindt dan valt je mond helemaal open van deze wereld. Wat Rockstar heeft neergezet kan niemand aan tippen. Maar het is wel met een realistische insteek, als je dat niet ligt en je wil veel actie achter elkaar en veel pieuwpieuw dan is het niet je game.

Je kan het trouwens best wat sneller spelen als je dat verzamelen niet veel boeit, alleen aan het begin is dat verplicht dan zit je nog in de tutorial. Een beetje is genoeg om je shit aan te vullen, dat werkt niet zo nauw.
Realisme is altijd beter
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 17 februari 2021 @ 22:40:18 #20
319979 Fok-it
All is well
pi_198066364
Spelen jullie ook Watch Dogs? Dat leek me ook altijd wel tof spel
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_198066381
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 22:38 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Het is de meest geloofwaardige open wereld die ik ooit heb gezien. Schoot laatst een arend uit de lucht, en die had gewoon een slang in zn klauwen. Er zitten meer dan 200 dieren in. Iedereen die je tegenkomt kan je begroeten of uitdagen, en dat komt allemaal natuurlijk over. Het voelt niet puur als opvulling als in GTA bijvoorbeeld.

Als je Horizon mooi vindt dan valt je mond helemaal open van deze wereld. Wat Rockstar heeft neergezet kan niemand aan tippen. Maar het is wel met een realistische insteek, als je dat niet ligt en je wil veel actie achter elkaar en veel pieuwpieuw dan is het niet je game.

Je kan het trouwens best wat sneller spelen als je dat verzamelen niet veel boeit, alleen aan het begin is dat verplicht dan zit je nog in de tutorial. Een beetje is genoeg om je shit aan te vullen, dat werkt niet zo nauw.
ZEG HET ZE
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Moderator woensdag 17 februari 2021 @ 22:41:09 #22
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_198066386
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 22:40 schreef Fok-it het volgende:
Spelen jullie ook Watch Dogs? Dat leek me ook altijd wel tof spel
Gaat die lekker, daar in 2014? HAHAHAHA

Nee. Al zitten er wel auto's in dat spelletje :o
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  woensdag 17 februari 2021 @ 22:41:23 #23
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_198066400
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 22:39 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Realisme is altijd beter
Ja of geloofwaardig is misschien een betere omschrijving. Fallout vind ik namelijk ook geweldige games. Traag, lekker ontdekken en alles uitpluizen.
pi_198066402
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 22:40 schreef Fok-it het volgende:
Spelen jullie ook Watch Dogs? Dat leek me ook altijd wel tof spel
Nee joh
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_198066414
Horloge honden :')
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')