Oh. Nee ik trouw liever op een eiland ofzo of iig buiten. Of een kasteel zoiets. Niet een kerk hoor, zou me totaal schijnheilig voelen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ik vind wel dat je in een kerk moet trouwen
Elkaar eeuwige trouw beloven in het aangezicht van de Heerquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:45 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja maar wat wil je in de kerk gaan doen dan
Traditie is belangrijkquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:57 schreef Azula het volgende:
[..]
Oh. Nee ik trouw liever op een eiland ofzo of iig buiten. Of een kasteel zoiets. Niet een kerk hoor, zou me totaal schijnheilig voelen.
Eeuwige trouw sowieso maar dan in het aangezicht van de met plastic bevuilde zee en een glimmend hoofd en pluishaar wegens het klamme klimaatquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Elkaar eeuwige trouw beloven in het aangezicht van de Heer
Nou. Fijn dat wij geen dergelijke traditie hebben maar het heeft absoluut iets heel erg moois in zo’n grote mooi gedecoreerde zaal te trouwen als het je ding isquote:
Oh ik ben ook niet religieus hoor. Maar vind zo'n kathedraal en bellen wel mooiquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:04 schreef Azula het volgende:
[..]
Nou. Fijn dat wij geen dergelijke traditie hebben maar het heeft absoluut iets heel erg moois in zo’n grote mooi gedecoreerde zaal te trouwen als het je ding is
Zou het zelf alleen niet doen omdat ik absoluut niet religieus ben en nog minder schijnheilig. Zou dat wel een ding vinden hoor.
Oh ja nee ik beschouw kerken wel echt als het huis van God/ heilige plek voor die mensen en respecteer dat heel erg. Zou ook nooit naar een feest gaan dat in een (oud) Kerkgebouw ofzo wordt gegeven. Dat wil nog weleens voorkomen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ik ben ook niet religieus hoor. Maar vind zo'n kathedraal en bellen wel mooi
Wat een mooie gedachtequote:Op woensdag 17 februari 2021 21:15 schreef Azula het volgende:
[..]
Oh ja nee ik beschouw kerken wel echt als het huis van God/ heilige plek voor die mensen en respecteer dat heel erg. Zou ook nooit naar een feest gaan dat in een (oud) Kerkgebouw ofzo wordt gegeven. Dat wil nog weleens voorkomen.
Dus daar dan een beetje ja en amen doen terwijl die priester heel God staat te prediken in naam van mijn huwelijk zou ik echt niet trekken.
Neequote:Op woensdag 17 februari 2021 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb jij wel eens aan de pillen gezeten in de kerk?
Iedereen is welkom in het huis van god toch?quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:15 schreef Azula het volgende:
[..]
Oh ja nee ik beschouw kerken wel echt als het huis van God/ heilige plek voor die mensen en respecteer dat heel erg. Zou ook nooit naar een feest gaan dat in een (oud) Kerkgebouw ofzo wordt gegeven. Dat wil nog weleens voorkomen.
Dus daar dan een beetje ja en amen doen terwijl die priester heel God staat te prediken in naam van mijn huwelijk zou ik echt niet trekken.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geloof niet dat het echt een vrouw is, laat staan een knappe
Nee maar om daar dan wel te gaan trouwen... snap jequote:Op woensdag 17 februari 2021 21:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iedereen is welkom in het huis van god toch?
Je hoeft perse een kerkelijke dienst te doen.
Dan loop je over die graven heen terwijl je helemaal van de wereld bent. Nooit gedaan hoor is erg onrespectvolloosquote:
Vind het juist wel toepasselijk die mensen zijn ook van de wereld he hahaquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan loop je over die graven heen terwijl je helemaal van de wereld bent. Nooit gedaan hoor is erg onrespectvolloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |