SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Mooi lied is datquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:41 schreef Modus het volgende:
Hoere hoere kutwerk
tra lala la la
hoere hoere kutwerk
traaaaa lalala lala
die ken ik niet?quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:44 schreef gianni61 het volgende:
Op de melodie van "wat moet ik met mn lul in de lockdown"?
Niet toevallig door een bezorgde buur naar binnen gehaald?quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:48 schreef kwiwi het volgende:
Gvd pakket van 200 euro gestolenHeb er zo'n hekel aan dat de post het gewoon voor de deur laat liggen.. bellen ook niet aan
Melodie vanquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:44 schreef gianni61 het volgende:
Op de melodie van "wat moet ik met mn lul in de lockdown"?
Echtquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:48 schreef kwiwi het volgende:
Gvd pakket van 200 euro gestolenHeb er zo'n hekel aan dat de post het gewoon voor de deur laat liggen.. bellen ook niet aan
Ohw, lekker is datquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:48 schreef kwiwi het volgende:
hmm, jammerquote:
Wat staat er allemaal inquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:52 schreef DaMart het volgende:
Krijgen we zomaar ongevraagd gratis wc-papier in de brievenbus in de vorm van een flutkrantje van de viruswappies.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet toevallig door een bezorgde buur naar binnen gehaald?
Ja, wordt gewoon voor de deur gelegd.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt![]()
kunnen ze dat bij jou zo achterlaten?
En dan is hun aansprakelijkheid weg?quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:01 schreef kwiwi het volgende:
J
[..]
Ja, wordt gewoon voor de deur gelegd.
Crapzooi.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:48 schreef kwiwi het volgende:
Het is de leeftijd.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:11 schreef bitterbal het volgende:
echt zoveel mensen krijgen kinderen nu
En die jat niemand als je ze voor op de stoep zetquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:11 schreef bitterbal het volgende:
mijn vriendengroep is redelijk klaar met kinderen uitpoepen geloof ikquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is de leeftijd.
In mijn omgeving ook.
Op zich maar goed ook, zo'n ding waar je 9 maanden op gebroed hebt ineens weg is ook weer zoiets.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En die jat niemand als je ze voor op de stoep zet
Even de stroom uitzetten voor een paar dagen, krijg je een geboortegolf over 9 maanden.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is de leeftijd.
In mijn omgeving ook.
Ik krijg helemaal niks momenteelquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:11 schreef bitterbal het volgende:
Tweede golf al gehad ook?quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn vriendengroep is redelijk klaar met kinderen uitpoepen geloof ik
Covid-baby'squote:Op woensdag 17 februari 2021 20:11 schreef bitterbal het volgende:
Het blijft intrigerend, alsof ze verder nooit seks hebben ofzo.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:14 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Even de stroom uitzetten voor een paar dagen, krijg je een geboortegolf over 9 maanden.Vrij bekend fenomeen wel. Of als een dorp raakt ingesneeuwd, zelfde verhaal.
bij de meeste wel. ik vermoed dat er hier en daar nog wel een 2de volgt.quote:
M'n leeftijdsgenoten zijn nu net zo'n beetje begonnen, maar hooggeleid, dus die hadden eerst wat tijd voor carričre enzo.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij de meeste wel. ik vermoed dat er hier en daar nog wel een 2de volgt.
Die mensen zijn ook wat jonger nog
Battle of the ghurts?quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, Turkse joghurt is lekkerder dan Griekse joghurt.
Klopt wel ja.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Nu je het zegtquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ken jou toch al uit het top2000 topic?
Ja, ik neem altijd Turkse joghurt en wilde vandaag eens wild doen. Goeie les: niet meer wild doenquote:
Je bent zeker vrij op vrijdag?quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bijna.
Zei ik maandag ook al maar nu is het echt bijna
quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik neem, altijd Turkse joghurt en wilde vandaag eens wild doen. Goeie les: niet meer wild doen
No wayquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
neequote:Op woensdag 17 februari 2021 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent zeker vrij op vrijdag?
Zo’n grote emmerquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Geen enorme hoeveelheid ingeslagen hoop ik?
Ja, dat is juist lekker. Beter dan die Nederlandse behanglijmquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
No way
Laatst een deel Turkse weggegooid, echt veel te dik
Eh, kon erger dus.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n grote emmer![]()
Maar goed, het is niet vies verder. Alleen minder lekker.
is er uberhaupt verschil?quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat is juist lekker. Beter dan die Nederlandse behanglijm
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Die gaat al serieus lang mee ondertussen.quote:
Nog meer van die mormeltjesquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou je ze willen? Kleine balletjes?
Net als de Budaddytopicsquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die gaat al serieus lang mee ondertussen.
Griekse yoghurt 10% vet is net goed, niet te dik en niet te dun.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja niet zo netjes omschreven dit hequote:
Is toch anders als het je eigen balletjes zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog dikker?quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
JaTurkse is dikker en smaakt ook anders.
Nopesquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja niet zo netjes omschreven dit he
Turkse joghurt is ook 10%quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Griekse yoghurt 10% vet is net goed, niet te dik en niet te dun.
Maar smaken verschillen gelukkig, net dat wij als land Griekenland 10x leuker vinden dan Turkije.
Ik had voor pareltjes moeten gaan hequote:
Deze week is de campina in de bonus, had de volle kwark gehaald, die is ook lekker stevigquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ja al was dat ook niet helemaal geloofwaardig geweestquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had voor pareltjes moeten gaan he
griekenlandquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Overigens heb ik ook liever Griekenland dan Turkije als vakantieland
Zie je, ik had het sowieso nooit goed kunnen doenquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja al was dat ook niet helemaal geloofwaardig geweest
Jij zit gelijk aan souvlaki te denkenquote:
Dat weet ik. Laatst 1x Turkse gepakt omdat de Griekse op was. Niet meer dusquote:
Volle skyrquote:
Zo irritant dat je tegenwoordig een abonnement op software moet nemen ipv het te kopenquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:38 schreef LTVDK het volgende:
Zo even moeilijk lopen doen bij Adobe omdat mijn ietwat minder legale licentie was geblokt. Toch nog 50% korting en twee maanden gratis gehad.
Ja en het is nou ook niet bepaald de goedkoopste softwarequote:Op woensdag 17 februari 2021 20:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zo irritant dat je tegenwoordig een abonnement op software moet nemen ipv het te kopen
echt he, vroeger kon het gewoon nog downloaden en rippen kopen en had je het voor altijdquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zo irritant dat je tegenwoordig een abonnement op software moet nemen ipv het te kopen
De goede tijden.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt he, vroeger kon het gewoon nog downloaden en rippen kopen en had je het voor altijd
Ben een beetje SC's aan het shoppenquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:41 schreef Koen66 het volgende:
Wat brengt je eigenlijk hier @:datismijnmening?
quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Af en toe de lucht van gyros opsnuiven voor het idee dan maar
Zou nog een paar daagjes wachten om dat buiten te doen wel.quote:
En daarna was Adobe nooit echt heel actief in licenties checken dus kon je gewoon een goedkope kopen van een of andere net wat minder betrouwbare sitequote:Op woensdag 17 februari 2021 20:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt he, vroeger kon het gewoon nog downloaden en rippen kopen en had je het voor altijd
hier is het altijd levendig, behalve op zaterdag. Dat zijn we druk. Budapestenaar sopt dan bv altijd zijn badkamerquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben een beetje SC's aan het shoppen![]()
KLB SC is een beetje dood de laatste tijd.
oh ja dacht hier binnen met verwarming op standje 24quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou nog een paar daagjes wachten om dat buiten te doen wel.
En gaan we gewoon bijtijds naar bedquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier is het altijd levendig, behalve op zaterdag. Dat zijn we druk. Budapestenaar sopt dan bv altijd zijn badkamer
quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier is het altijd levendig, behalve op zaterdag. Dat zijn we druk. Budapestenaar sopt dan bv altijd zijn badkamer
ja lekker slapenquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En gaan we gewoon bijtijds naar bed
Ik niet hoor, maar ik zit meestal niet hier dan.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En gaan we gewoon bijtijds naar bed
Mijn cavia's haten me.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:13 schreef bitterbal het volgende:
@:cherrylips
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
JaTurkse is dikker en smaakt ook anders.
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
En dan af en toe afspoelen onder de douche voor de "zwem" ervaring?quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja dacht hier binnen met verwarming op standje 24
the good old daysquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En daarna was Adobe nooit echt heel actief in licenties checken dus kon je gewoon een goedkope kopen van een of andere net wat minder betrouwbare site
Elke dag een fluitconcert als je thuiskomtquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn cavia's haten me.
Zag gister ook een filmpje op fb van iemand die wel vijftig cavia's in de tuin had en dan met een kruiwagen vol groene aan kwam zetten. Enorm fluitconcert, gekkenhuis.
jaquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan af en toe afspoelen onder de douche voor de "zwem" ervaring?
Whiepwhiepwhiepwhiep!quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn cavia's haten me.
Zag gister ook een filmpje op fb van iemand die wel vijftig cavia's in de tuin had en dan met een kruiwagen vol groene aan kwam zetten. Enorm fluitconcert, gekkenhuis.
Die zag ik ook op facebook langskomenquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn cavia's haten me.
Moet ik eerst weggaanquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Elke dag een fluitconcert als je thuiskomt
Office heb ik ook niet, enkel de online versies in Outlookquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
the good old days
Op mn prive laptop heb ik nu niet eens office omdat ik te gierig ben
Ik heb openoffice, dat krijgt ook alles geopend.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Office heb ik ook niet, enkel de online versies in Outlook
KLB SC is dat niet ook Haags z'n thuishaven? Ik ben sowieso altijd al een SC hopper geweestquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben een beetje SC's aan het shoppen![]()
KLB SC is een beetje dood de laatste tijd.
ik ben monogaamquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
KLB SC is dat niet ook Haags z'n thuishaven? Ik ben sowieso altijd al een SC hopper geweest
Ik niet, ik heb vooral vaak één topic openstaan.quote:
elke sc is haags zn thuishaven toch?quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
KLB SC is dat niet ook Haags z'n thuishaven? Ik ben sowieso altijd al een SC hopper geweest
Ik redelijk. Ooit was ik wel redelijk monogaam qua subforum. Maar dat was in mijn blauwe periode...quote:
Ben jij ook blauw geweest?quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik redelijk. Ooit was ik wel redelijk monogaam qua subforum. Maar dat was in mijn blauwe periode...
Gezelquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en dat heb ik al tig keer gezegdquote:
ja vanuit de nieuws scquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent hier binnengerold en nooit meer weggegaan
Haags zit overal, dus die komt daar ook wel eens.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Benik dan denk ik weer vergeten :pquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en dat heb ik al tig keer gezegd
Van VBL en WK06
ja maa niet zozeer van de sc tochquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik kende jou al ietwat uit R&P ook
Meestal ergens borrelen of lekker op de bank serie kijken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat doe jij op je zaterdag avond?
Ik zag je voornamelijk posten in dating topics geloof ik, terwijl ik voornamelijk in de Relaties SC zat.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maa niet zozeer van de sc toch
Ik ben nog niet eens 10 jaar lidquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het is hier al een dikke 10 jaar mijn thuishaven
Volgens mij langer. Je was hier al toen ik nieuw was.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
In deze SC kom ik pas een half jaar ofzo
Ook import uit Relaties SCquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
In deze SC kom ik pas een half jaar ofzo
quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Vaak krijg je er ook nog een horloge bij
en als ze nog warm zijn een orgasmequote:Op woensdag 17 februari 2021 21:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En een mooie rolstoel.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en als ze nog warm zijn een orgasme
quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en als ze nog warm zijn een orgasme
quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeggen ze nou dat je de portemonnee van die eigenaar moet jatten?
quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:03 schreef kwiwi het volgende:
Ik was nooit zo'n SC'er.. Maar nu ben ik hier toch alweer bijna een jaar
Kan inderdaad iets langer geweest zijn, maar volgens mij scheelt het niet zoveel in het moment dat we hier kwamen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij langer. Je was hier al toen ik nieuw was.
Ik dacht dat je hier langer kwamquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan inderdaad iets langer geweest zijn, maar volgens mij scheelt het niet zoveel in het moment dat we hier kwamen.
neequote:Op woensdag 17 februari 2021 21:04 schreef kwiwi het volgende:
Zijn er vandaag nog leuke Stiften & Stoepkrijt verhalen gedeeld?Want dan ga ik even teruglezen
quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:03 schreef kwiwi het volgende:
Ik was nooit zo'n SC'er.. Maar nu ben ik hier toch alweer bijna een jaar
Ik dacht dat jij hier eerder kwam dan CEquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hier langer kwam
Misschien tegelijk dan.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij hier eerder kwam dan CE
ik dacht dat jij samen met Gerrie komtquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij hier eerder kwam dan CE
Je lat van wat spannend is is waarschijnlijk ook wel verlegd inmiddelsquote:
Eigenlijk vanaf R&P SC niet meer echt liepquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hier langer kwam
Samen het zinkende schip verlatenquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigenlijk vanaf R&P SC niet meer echt liep
nou dat jaquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je lat van wat spannend is is waarschijnlijk ook wel verlegd inmiddels![]()
'Saaie dag vandaag, niemand die z'n bank door de winkelruit gedonderd heeft'
R&P SC of Relaties SC?quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigenlijk vanaf R&P SC niet meer echt liep
ik zit ook een kroketje te denkenquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga zo spareribs in de oven gooien. 🤤 #viesdik
quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:08 schreef liesje1979 het volgende:
Denk dat ik hier inmiddels ook wel bijna een jaar kom. Ons dorp is immers gesticht tijdens de eerste lockdown?
quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga zo spareribs in de oven gooien. 🤤 #viesdik
Kloptquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:08 schreef liesje1979 het volgende:
Denk dat ik hier inmiddels ook wel bijna een jaar kom. Ons dorp is immers gesticht tijdens de eerste lockdown?
Ervaren of verbitterd en murw geslagen?quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat ja![]()
Maar de collega waarmee ik vandaag stond is ook echt ervaren dus zij handelt dingen wel super snel af ook
Komen vers van de grill dus heb hoge verwachtingen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Dat is echt wel mijn lievelingseten
Nee eerstequote:Op woensdag 17 februari 2021 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ervaren of verbitterd en murw geslagen?
quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]Toen had ik geen flikker te doen op het werk. Die tijden zijn inmiddels over
De een heeft meer problemen dan de anderquote:
Is het nog steeds. Snap ook niet waarom het niet drukker is op Fokquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ik was in het begin van de crisis echt wel heel angstig, denk dat dit een hele fijne afleiding was.
Als ze slow cooked zijn komt het helemaal goedquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Komen vers van de grill dus heb hoge verwachtingen.
Hoe was de snert?quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Komen vers van de grill dus heb hoge verwachtingen.
Relaties SC loopt nog ietwat, R&P SC kan ik niet eens meer terugvindenquote:
Denk dat het nauwelijks vindbaar is voor nieuwe mensen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is het nog steeds. Snap ook niet waarom het niet drukker is op Fok
Wordt bij jou de angst nog steeds niet echt minder? Voor mij is het nu meer de kroeg op de hoek van de straat.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had ook een opleving van FOK! verwacht.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het gaat met vlagen maar dat kan ook komen doordat ik het beu ben.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wordt bij jou de angst nog steeds niet echt minder? Voor mij is het nu meer de kroeg op de hoek van de straat.
Die haken af omdat de servers dan stroop worden.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had ook een opleving van FOK! verwacht.
Oeh snertquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heerlijk maar dat is het altijd als mijn vader het maakt. 😍
quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die haken af omdat de servers dan stroop worden.
Weet nog dat we allemaal deden JUICHEN toen je ergens heen was gegaan, weet niet meer waar naar toe maar je deed iets!quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het gaat met vlagen maar dat kan ook komen doordat ik het beu ben.
Ja de bioscoop zeker. In december. Week later waren ze weer dicht.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet nog dat we allemaal deden JUICHEN toen je ergens heen was gegaan, weet niet meer waar naar toe maar je deed iets!![]()
Hij maakt het volgens mij weer naar een recept van mijn oma.quote:
Nee dat denk ik niet want de bioscoop vertelde je pas later dat je daar geweest was en iedereen was toen vanquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja de bioscoop zeker. In december. Week later waren ze weer dicht.
Museum danquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet want de bioscoop vertelde je pas later dat je daar geweest was en iedereen was toen van
Plausibel.quote:
De hei is een kwartier fietsen dus dat ik niet zo spannend, daar ben ik tig keer geweestquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zou kunnen ik weet het niet meer zo goed, in mijn hoofd was het iets van de heide ofzo.
Ja iedereen was zo blij voor CLquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plausibel.
Nog steeds, het was een activiteit!
Maar dat vond je in het begin zelfs al te spannend he?quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De hei is een kwartier fietsen dus dat ik niet zo spannend, daar ben ik tig keer geweest
Nee dat niet geloof ik. Alleen was het van de zomer heel druk. Mensen die midden op het fietspad gingen picknicken enzo.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar dat vond je in het begin zelfs al te spannend he?
quote:
Beetje jammer dat ik m'n nieuwe buren eigenlijk nog steeds niet gespot heb.quote:
Ik weet nog dat we dat bij jou ook dedenquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet nog dat we allemaal deden JUICHEN toen je ergens heen was gegaan, weet niet meer waar naar toe maar je deed iets!![]()
Kan hoor, ik dacht dat het in maart ook al erg druk was in de natuurgebieden. Maar ik weet het dus ook allemaal niet meer precies. Behalve dat we blij waren.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat niet geloof ik. Alleen was het van de zomer heel druk. Mensen die midden op het fietspad gingen picknicken enzo.
Ik ookquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:21 schreef bitterbal het volgende:
o
[..]
oh met je tegels. Vet. ben benieuwd naar het resultaat
Naja beter dan dat ze om de haverklap over de schutting hangen terwijl jij rustig ligt te hangmatten. Hoehoe IJSdraakje!!quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
[..]
Beetje jammer dat ik m'n nieuwe buren eigenlijk nog steeds niet gespot heb.Ik dacht dat ik ze laatst aan de deur had, maar die wonen weer een huis verder.
Ja vast wel. En er worden allemaal foto's van gemaakt voor in hun folders.quote:
Gewoon met een verrekijker op de loer gaan liggen en zeggen dat je vogelspotter bentquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
[..]
Beetje jammer dat ik m'n nieuwe buren eigenlijk nog steeds niet gespot heb.Ik dacht dat ik ze laatst aan de deur had, maar die wonen weer een huis verder.
Klopt maar dat is inmiddels ook alweer heel lang geleden.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet nog dat we dat bij jou ook dedenVoordat Barcelona was je nooit zo'n reiziger
ja das altijd kut. Hoe lang gaan ze er over doen?quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja vast wel. En er worden allemaal foto's van gemaakt voor in hun folders.
Heb alleen wat minder zin in alle heisa eromheen.
Ja, die schutting moet dus nog eens anders, maar om 'm zonder waarschuwing weg te trekken is ook weer zoiets.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja beter dan dat ze om de haverklap over de schutting hangen terwijl jij rustig ligt te hangmatten. Hoehoe IJSdraakje!!
quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb vandaag voor het eerste die expat van beneden ontmoet.Had zichzelf buiten gesloten![]()
Ik heb geen flauw idee. Ze komen op vrijdag en hoop toch eigenlijk niet dat ze op zaterdag terugkomenquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das altijd kut. Hoe lang gaan ze er over doen?
2013 of zo geloof ik? Wanneer was die spelletjesmeet bij Bart?quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt maar dat is inmiddels ook alweer heel lang geleden.
Mooie man?quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb vandaag voor het eerste die expat van beneden ontmoet.Had zichzelf buiten gesloten![]()
Waarom heb je geen koffie voor ze?quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Ze komen op vrijdag en hoop toch eigenlijk niet dat ze op zaterdag terugkomen
Ik weet ook niet of ik gewoon door kan werken ondertussen. Heb ook geen koffie voor die lui.
Denk 2013 iid, maar wanneer die spelletjesmeet bij Bart was weet ik echt niet meer qua datum, er waren in die tijd zoveel meetsquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2013 of zo geloof ik? Wanneer was die spelletjesmeet bij Bart?
Ik heb geen koffiezetapparaatquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom heb je geen koffie voor ze?
quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen koffiezetapparaatzou ook niet weten hoe je koffie moet zetten. Maar dat is dan jammer voor ze.
Ja hoop het :pquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jammer. Straks in Rotterdam heb je weer een heel nieuw blik tindermannen.
Lol! Het apparaat heb ik wel maar geen koffie in huis dus als mijn ouders komen nemen ze zelf koffie mee, en zetten moeten ze idd ook zelf maar doen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen koffiezetapparaatzou ook niet weten hoe je koffie moet zetten. Maar dat is dan jammer voor ze.
Had vroeger ook openoffice, maar gebruik ik eigenlijk nooit (365 ook niet trouwens)quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb openoffice, dat krijgt ook alles geopend.
en op de werklaptop staat 365 dus die kan ik ook altijd pakken
Vuige leugens, ik had regen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
Wat was het vandaag trouwens al een lekker temperatuurtje. En dat is pas het begin.
Voor mijn datesquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Benieuwd naar de verhalen in ieder geval. Toch een van de redenen om hier mee te lezen.
Jezusquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik ben braaf gevolgd.quote:
Och, één keer echt ranzige koffie zetten en mensen vragen het je niet meer.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:31 schreef CherryLips het volgende:
God was toen m'n oma net overleden was. Kwam de hele familie naar het huis van m'n ouders maar m'n ouders waren nog in het verzorgingstehuis. Moest ik voor iedereen koffie gaan zetten. Ik had geen idee en m'n tante zo snibbig van "je weet toch wel hoe je koffie zet, dan had je vaker mee moeten helpen bij verjaardagen". Mens dat gaat het ene oog in en het andere uit. Die wil dit en die wil dat en dan moet dat kopje en dan dat kopje en dan moet er ergens water in. Makkelijk als je het zelf drinkt en telkens anderen voorzet maar ik drink het niet en ken dat apparaat niet. Zo'n ding dat zelf bonen maalt ofzo?
Ik had eerst wel dat apparaat voor de visite, maar dat was zeldenquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol! Het apparaat heb ik wel maar geen koffie in huis dus als mijn ouders komen nemen ze zelf koffie mee, en zetten moeten ze idd ook zelf maar doen.
Niet meer denk ik.quote:
Ja jouw schuld hoor ...quote:
Bij mij krijg je gewoon Pickwick hoor.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik was eens in een ver verleden aan het werk op een biologische geitenboerderij met de koelinstallatie.
Na een tijdje vroeg zo’n knotje, wil je wat drinken?
Ik zeg ja doe maar koffie, koekje erbij ken geen kwaad.
Kom ik bij de kleine kantine krijg ik gewoon een glas heet water met een brandnetel erin.![]()
En een speech over de helende krachten ervan
Ik ga even wat brandnetelthee makenquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik was eens in een ver verleden aan het werk op een biologische geitenboerderij met de koelinstallatie.
Na een tijdje vroeg zo’n knotje, wil je wat drinken?
Ik zeg ja doe maar koffie, koekje erbij ken geen kwaad.
Kom ik bij de kleine kantine krijg ik gewoon een glas heet water met een brandnetel erin.![]()
En een speech over de helende krachten ervan
nou blij dat je er van geniet :pquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De verhalen: "Avonturen van Bitterbal"
De Eigen Huis en TuinDakterras-verhalen zijn ook mooi.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De verhalen: "Avonturen van Bitterbal"
Altijd maar heel stoer willen doen maar dan toch telkens mij erbij roepenquote:
ja klopt, moet ik ook niet doenquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Altijd maar heel stoer willen doen maar dan toch telkens mij erbij roepen
Ja dat hoofdstuk is binnenkort afgeslotenquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De Eigen Huis en TuinDakterras-verhalen zijn ook mooi.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt, moet ik ook niet doen
Ja en dan gewoon ergens uit de grond trekken met wortel en al in je glas pleuren. Is dat normaal?quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga even wat brandnetelthee maken
Geen kek Rotterdam-hoofdstuk?quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat hoofdstuk is binnenkort afgesloten
ja maar daar moet ik alleen schilderenquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen kek Rotterdam-hoofdstuk?
Heb je al een huurder?quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat hoofdstuk is binnenkort afgesloten
nee komt als ik die badkamer heb gedaan. Verwacht niet dat het een probleem zal worden er een te vindenquote:
Schuren.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar daar moet ik alleen schilderenniks schuren ofzo
Voor mij niet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja en dan gewoon ergens uit de grond trekken met wortel en al in je glas pleuren. Is dat normaal?
Raar bericht is dat. LAs ook nog dat die vrouw had gezegd dat ze er niet om had gevraagd.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:41 schreef CherryLips het volgende:
Jongens, vanmorgen toch dat bericht over die griet die verontwaardigd was dat ze de schoonmaakkosten van haar bevalling bij de tandarts moest betalen?
Nu heeft een kennis op fb dat bericht gedeeld en erbij gezet dat ze een andere tandarts zou zoeken als het haar tandarts wasOké moeke.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:41 schreef CherryLips het volgende:
Jongens, vanmorgen toch dat bericht over die griet die verontwaardigd was dat ze de schoonmaakkosten van haar bevalling bij de tandarts moest betalen?
Nu heeft een kennis op fb dat bericht gedeeld en erbij gezet dat ze een andere tandarts zou zoeken als het haar tandarts wasOké moeke.
oeeeeeeeeeh deel alles met onsquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Schuren.
Maar laat ik daar niet té hard om lachen, ik moet m'n andere schutting nog van een verse laag beits gaan voorzien komend seizoen en daarvoor moet ik... juist.
Nou dat nog niet eens, maar hadden ze dr op straat moeten laten bevallen?quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Raar bericht is dat. LAs ook nog dat die vrouw had gezegd dat ze er niet om had gevraagd.
![]()
zorg dan dat je niet zwanger raakt
Was niet de eerste keer dat ze zwanger was.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Raar bericht is dat. LAs ook nog dat die vrouw had gezegd dat ze er niet om had gevraagd.
![]()
Wil ik het teruglezen?quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben maar snel uit het NWS-topic gevlucht ook.
Ik vraag ook wel eens niet om dingen, maar als ik een pleuriszooi veroorzaak die professioneel gereinigd moet worden, is die rekening voor mij(n AVP) hoor.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
![]()
nee 3e keer al. Klinkt als een succes gezinquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was niet de eerste keer dat ze zwanger was.
Niet perse, tenzij je zit te wachten op tig keer "JA MAAR HET IS EEN TANDARTS DIE HEBBEN GELD ZAT".quote:
Tuinperikelen, dus vast wel.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oeeeeeeeeeh deel alles met ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |