Berghuis is de grootste mongool. Marsman is gewoon incompetentquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Marsman is de groote mongool van de avond.
Berghuis volgt met daarachter Botteghin.
Die weet zelf ook wel dat ie een debiel is geweest. Het is Bilal nietquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Like gegeven.
Hoe zou Berghuis zich nu voelen?
Wel aardig dat de rest ook besluit dan de halve finale te willen missen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Blij want nu mist ie slechts een wedstrijd in de beginrondes
Ik zou het op collectief falen willen gooienquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Berghuis is de grootste mongool. Marsman is gewoon incompetent
Nouja, soms heb ik het idee dat Berghuis ook het IQ van een gorilla heeft.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:33 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Die weet zelf ook wel dat ie een debiel is geweest. Het is Bilal niet
Wie verwacht je daar, Marsman of Berghuis?quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:34 schreef hhh38 het volgende:
Zou de Brienenoord even in de gaten houden vannacht
Absoluut, maar met 11 kan was je nooit in deze positie gekomen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:34 schreef Tomatenboer het volgende:
We kunnen Berghuis wel de schuld geven, maar Marsman heeft ook staan blunder als een teringdebiel.
Maar dat was het niet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik zou het op collectief falen willen gooien
Ach als ie inhoudelijk een goed interview geeft krijgt iedereen weer een nat onderbroekje.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, soms heb ik het idee dat Berghuis ook het IQ van een gorilla heeft.
Een 3-1 voorsprong niet kunnen verdedigen. Niet eens een beetje ookquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Berghuis is de grootste mongool. Marsman is gewoon incompetent
De solidariteit gaat ver.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel aardig dat de rest ook besluit dan de halve finale te willen missen.
Het hele team..ook met 10 man mag je nooit zo instortenquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:34 schreef Tomatenboer het volgende:
We kunnen Berghuis wel de schuld geven, maar Marsman heeft ook staan blunder als een teringdebiel.
Als je bij een 1-3 voorsprong een tweede achterlijke tackle inzet ben je de grootste mongool. Mag van mij lekker dit weekend ook banken om een punt te maken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik zou het op collectief falen willen gooien
Dat was anders een rondje verder zo geweest.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:35 schreef belanov het volgende:
Straks moeten hopen dat Ajax de dubbel pakt zodat je derde plek wat waard is![]()
![]()
![]()
In het veld heeft hij soms vonken in de kop maar het is echt geen domme jongen, verre van.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, soms heb ik het idee dat Berghuis ook het IQ van een gorilla heeft.
Duurt nog ffquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:15 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Tegen Ajax Haps op links, Sini op rechts en Linssen in de spits?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |