Die wou ik uren geleden al posten maar ik durfde nietquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Rood je lievelingskleur? Of een goede tweede?
#Colorpolice
We have a new Colorquote:
Te laatquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:03 schreef engine het volgende:
[..]
Die wou ik uren geleden al posten maar ik durfde niet
Vind het ook niet zo'n mooie kleurquote:
Ik ook niet, behalve scharlaken, dat klinkt zo mooi.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:06 schreef engine het volgende:
[..]
Vind het ook niet zo'n mooie kleur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ah had niet begrepen dat je ook kleuren van anderen mocht plaatsen. Bleef beetje hangen op 2 oranjequote:Op woensdag 17 februari 2021 21:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ook niet, behalve scharlaken, dat klinkt zo mooi.
Maar geeft niet, we hebben een liefhebber, dus nu mogen we ook los op rood![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ah had niet begrepen dat je ook kleuren van anderen mocht plaatsen. Bleef beetje hangen op 2 oranje
Ik ook niet, behalve scharlaken, dat klinkt zo mooi.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:06 schreef engine het volgende:
[..]
Vind het ook niet zo'n mooie kleur
Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2594542/11/25#p198064289]woensdag 17 februari 2021 21:18[/url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/213457]engine[/url] het volgende:
Hmmm frambozen rood...quote:
Ja echt zo vaag doen ze hier .. Europa heeft iig weer meer Pfizer besteldquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:46 schreef marcb1974 het volgende:
Het is ook niet helemaal zeker dat het niet werkt boven de 65, er is alleen te weinig goed onderzoeksresultaat. Lijkt echter wel veel minder te werken tegen de ZA-variant.
En ze hier snappen doe ik echt steeds minder
quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:30 schreef chufi het volgende:
Heb nog steeds wat twijfels over de Nederlandse strategie met het AstraZeneca vaccin .. Daarvan werd aangegeven dat het minder effectief / werkzaam zou zijn voor de leeftijdsgroep van 55+ .. Na wat testen etc zou dat pas van 65+ zo zijn .. dus wat doen we in Nederland? Kwetsbare mensen etc tussen 65 en 60 worden daarmee ingeënt .... logisch toch![]()
In Spanje gaan ze het juist gebruiken voor allerlei groepen < 55 ...
Dus je krijgt een Ladaquote:Vaccins zijn er om te voorkomen dat je ziek wordt, of om ervoor te zorgen dat je minder ziek wordt. "AstraZeneca is wel 85 tot 100 procent effectief om te voorkomen dat je zo ernstig ziek wordt dat je in het ziekenhuis komt. En dat zal dus al goed zijn voor de problemen in de zorg die we nu hebben", meent Van Egmond.
"Pfizer is wellicht wel de Mercedes die je nodig hebt, maar soms moet je gewoon genoegen nemen met de Lada - omdat die er is en de Mercedes niet."
Ben jij al opgeroepen?quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Dus je krijgt een Lada
https://www.rtlnieuws.nl/(...)a-coronavaccin-imago
Ken je nagaanquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:17 schreef chufi het volgende:
Lada wordt trouwens niet meer verkocht toch ?
mooi.. dan is het einde dicht bijquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Maar ik val nog niet in de NL Lada groep. Jij wel inmiddels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |