Hier in de gracht ligt nog wel wat...quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:34 schreef pullup het volgende:
Gelukkig is dat ijs mooi opgetieft
Morgen weer het water op
Je kan het ook overdrijven jaquote:
In Nederland valt het meestal wel mee, maar met wat glooiender landschappen worden de problemen snel groterquote:
Vooral door ambtelijke en hebberige dommerigheid, en die puinhoop verkopen ze ons nu als klimaat waanzin.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
In Nederland valt het meestal wel mee, maar met wat glooiender landschappen worden de problemen snel groter
Haha ik was even bezig mijn eten te maken enwas het een beetje vergetenquote:
En vrolijke noot in deze donkere maand.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ik was even bezig mijn eten te maken enwas het een beetje vergeten![]()
Hij is ook wel leuk eigenlijk
Oh dat is weer eens wat andersquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bij Qmusic is deze week de top 90er jaren, heerlijk
Uit die tijd jaquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh dat is weer eens wat anders![]()
Dat nr hierboven komt daar vandaan?
Geeft nietquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Uit die tijd ja
Geen idee of die ook in het lijstje staat
En dat zegt ie nu.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bij Qmusic is deze week de top 90er jaren, heerlijk
Nee, Adele Adkins.quote:
Haar bekendste nummer:quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, verras ons!
Zou het? Is dat niet deze?quote:
Ja die ken ikquote:
En deze ook!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |