Thierry deed het heel goed he?quote:
Heb een mooi huisje uit circa 1900 met 75 m2.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat voor huis hebben jullie überhaupt? Ik verwacht hoge standaarden van onze intellectuelen. Al zal dat gefaal op liefdesgebied wel zijn weerslag hebben
Van Geel kennende wordt de nacompetitie een klusje voor Dick.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wordt babbelzieke Joegoslaaf binnenkort al ontslagen?
Nu jaren 30 woning, niet super groot. Binnenkort verhuizen naar 142m2 leefruimtequote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat voor huis hebben jullie überhaupt? Ik verwacht hoge standaarden van onze intellectuelen. Al zal dat gefaal op liefdesgebied wel zijn weerslag hebben
Op naar Willem II - NAC voor een plek in de Eredivisie.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wordt babbelzieke Joegoslaaf binnenkort al ontslagen?
Ik zet in op Jonker of Kuyt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Van Geel kennende wordt de nacompetitie een klusje voor Dick.
Rijtjeshuis, nieuwbouw uit 2018.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zou er iemand dat artikel gaan lezen vanwege het laten vallen van de naam Lindeman?quote:
Maar dat weet je toch als je accepteert eraan mee te doen?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje gelijk, Emma zit daar alleen maar heel bijdehand en heel tof te doen, eerder ook met Henk Krol. Bij elk antwoord gekke bekken trekken in de camera enzo. Storend. Geen grote speler.
In deze gekke tijd is iedere seconde op beeld veel waard zo vlak voor de verkiezingen, dus het is niet vreemd dat politici schoorvoetend toch ja zeggen. Dit item met Baudet is 9 februari al opgenomen, dus op de hoogte van de pedante en weinig empathische vraagjes was toen nog niemand. Als de naam Vooravond valt, wat toch pretendeert een serieus praatprogramma te zijn, verwacht je ook wel enig niveau. Het blijkt echter het zoveelste bewijs dat niet alleen Emma Wortelboer, maar ook een typetje als Jaïr Ferweda, eigenlijk niets te zoeken heeft op het Binnenhof. Dat soort huis-tuin-en-keuken interviewertjes zijn meer geschikt voor een item op een camping in Dronten voor Business Class, zeg maar.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar dat weet je toch als je accepteert eraan mee te doen?
Ik heb gekliktquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zou er iemand dat artikel gaan lezen vanwege het laten vallen van de naam Lindeman?
Waarschijnlijk wel.
Iedereen die wil mag rondlopen op het Binnenhof. PowNed is er groot mee geworden.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
In deze gekke tijd is iedere seconde op beeld veel waard zo vlak voor de verkiezingen, dus het is niet vreemd dat politici schoorvoetend toch ja zeggen. Dit item met Baudet is 9 februari al opgenomen, dus op de hoogte van de pedante en weinig empathische vraagjes was toen nog niemand. Als de naam Vooravond valt, wat toch pretendeert een serieus praatprogramma te zijn, verwacht je ook wel enig niveau. Het blijkt echter het zoveelste bewijs dat niet alleen Emma Wortelboer, maar ook een typetje als Jaïr Ferweda, eigenlijk niets te zoeken heeft op het Binnenhof. Dat soort huis-tuin-en-keuken interviewertjes zijn meer geschikt voor een item op een camping in Dronten voor Business Class, zeg maar.
Vanwege. Af en toe verheug ik mij weer op een slecht artikeltje.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:58 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Vanwege of ondanks het noemen van Lindeman?
Ja, je kunt altijd even naar het Binnenhof gaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Iedereen die wil mag rondlopen op het Binnenhof. PowNed is er groot mee geworden.
En als je niet weet hoe een gesprek met Emma gaat verlopen ben je gewoon naïef.
Morgenochtend de T er maar weer even bijpakken.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vanwege. Af en toe verheug ik mij weer op een slecht artikeltje.
Niet?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, je kunt altijd even naar het Binnenhof gaan.
Die was vroeger toch niet zo erg?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:08 schreef El-Stinho het volgende:
Die Shreyas-bagger in VBL is echt lastig te omzeilen.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, je kunt altijd even naar het Binnenhof gaan.
Lol, 9 jaar terug voerde hij deze act al op.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die was vroeger toch niet zo erg?
Dat was een VI referentie, zie post #223. Teksten als ''als je niet weet hoe een gesprek met Emma gaat verlopen ben je gewoon naïef'', vallen heel makkelijk te counteren. Als je niet weet dat een dergelijke manier van interviewen niet aanslaat bij Baudet, ben je namelijk net zo naïef.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |