Rutte doet in zijn brief overigens wel enkele beloften. Zo wil hij niet meer bezuinigen en gaat het eigen risico niet omhoogquote:
Halverwege staat ergens letterlijk “ik beloof”, al kwam daarna natuurlijk wel iets vaags.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 08:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Rutte doet in zijn brief overigens wel enkele beloften. Zo wil hij niet meer bezuinigen en gaat het eigen risico niet omhoog
Uh oké Mark
Bij de VVD gooien ze er een voor de bus en dan gaan ze weer verder.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 09:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Krijgen we nu net zo'n heksenjacht als bij Baudet? Dit is een retorische vraag.
Je bedoelt Van Haga.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 09:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Krijgen we nu net zo'n heksenjacht als bij Baudet? Dit is een retorische vraag.
Beter dan dat meisjeshandschrift van @Koffieplanterquote:
Vanwaar deze obsessie?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Beter dan dat meisjeshandschrift van @:Koffieplanter
Ja! Ik wil dat ze een shoutout doet naar mijn toplul.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Zullen we om een shout-out vragen? @:Mani89
Hoi!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wie kan ik vandaag en morgen in kort-kort spotten?
Kort-lang zonet, maar kort-kort had ook wel gekund, heerlijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wie kan ik vandaag en morgen in kort-kort spotten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |