Dat hele medische time-out gebeuren mag wel afgeschaft worden wat mij betreft, maar dat geheel terzijde.quote:Op woensdag 17 februari 2021 09:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk niet netjes zijn maar het is wel schering en inslag, dus als #1 moet je daar mee om kunnen gaan lijkt me.
Volgens gebruiker DeeBee is de altijd vervelende A. Zverev een erkend vrouwenmepperquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:22 schreef Marcoss het volgende:
Ik dacht dat ik wat gemist had mbt Nadal en allerlei beschuldigingen, maar de TT gaat niet over Nadal waarschijnlijk
Als @DeeBee het zegt, kan het ook niet anders dan waar zijn inderdaadquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Volgens gebruiker DeeBee is de altijd vervelende A. Zverev een erkend vrouwenmepper
Buiten dat het mijn beste Yannick-imitatie was, maar dit was toch best nieuws een paar maanden terug?quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als @:DeeBee het zegt, kan het ook niet anders dan waar zijn inderdaad
Hij was toch dichtbij een enorme stunt, onze Nadal!quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:38 schreef GwaiLow het volgende:
Had ik het toch niet slecht gezien wat betreft Nadal-Tsitsipas 😄.
Hele knappe overwinning van Tsitsipas. Het is hem gegund!
Ja, dit bedoel ik. Ik heb er wel wat kijk op.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hij was toch dichtbij een enorme stunt, onze Nadal!
Heb je het over Serena? Die is toch niet onvoorbereid?quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:43 schreef TjjWester het volgende:
Is dat gepruts met die onvoorbereide kinderen nu echt nodig??
Ik bedoelde meer het jochie dat het muntje moest opgooien bij de mannen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:51 schreef Zelva het volgende:
[..]
Heb je het over Serena? Die is toch niet onvoorbereid?
En een GS-finale verliezen die hij eigenlijk had moeten winnen, is hem ook al eens gebeurd..quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik zie alleen Medvedev kans maken tegen hem. Tsitsipas niet, die is te nerveus dan denk ik. Die gekke Rus krijg je niet zo snel gek in zijn hoofd.
Mwah, had kunnen winnen zou ik zeggen. Ik denk niet dat Medvedev veel last heeft van die wedstrijd tegen Nadal. Als hij er nu nog 3 of 4 op rij verliest dan wordt het wel een dingetje natuurlijk.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En een GS-finale verliezen die hij eigenlijk had moeten winnen, is hem ook al eens gebeurd..
Ja, bedoelde ook dat hij daar (hopelijk) van geleerd heeft en weet hoe hij daarmee om moet gaan, terwijl het bij Tsitsipas allemaal nieuw zou zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:40 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Mwah, had kunnen winnen zou ik zeggen. Ik denk niet dat Medvedev veel last heeft van die wedstrijd tegen Nadal. Als hij er nu nog 3 of 4 op rij verliest dan wordt het wel een dingetje natuurlijk.
Aahzo. Nee, eens, dat denk ik ook. Als Medvedev het niveau van de laatste maanden haalt en Djokovic slaagt er niet in om zijn niveau (zoals toen bijvoorbeeld in 2016 toen hij tegen Simon 100+ UE's sloeg) te upgraden dan geef ik Medvedev zelfs de beste kans. Maar je weet dat Djokovic in een GS-finale echt alles kan oproepen. Dan verwacht ik echt een hele interessante finale, want zelfs dan acht ik Medvedev niet kansloos (moet ie de finale natuurlijk wel halen)..quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, bedoelde ook dat hij daar (hopelijk) van geleerd heeft en weet hoe hij daarmee om moet gaan, terwijl het bij Tsitsipas allemaal nieuw zou zijn.
Denk sowieso dat Medvedev qua manier van spelen meer kans heeft dan Tstisipas tegen Djoko overigens. En ik vind het niveau van Djoko dit toernooi nog steeds niet heel bijzonder eigenlijk, maar dat is bij hem wel vaker zo waarna hij er in de finale opeens een schepje bovenop gooit.
Merk wel bij mezelf dat dit toernooi sowieso minder leeft doordat Federer er niet is, maar ik merk ook dat deze wedstrijd mij minder boeit dan Tsitsipas-Nadal, terwijl het qua niveau niet zoveel uitmaakt. Al maakt het aanwezige publiek wel veel goed, vrees dat we dat een tijdje niet meer gaan zien hierna.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:40 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik merk dat deze wedstrijd echt leeft
Dat heb ik zelf ook wel een beetje, maar ik vind deze generatie jonge tennissers wel boeiend. Tsitsipas verslaat toch Nadal op een slam na een 2-0 achterstand. In 2019 versloeg hij hier Federer. Ik wil ook zien dat Medvedev Djokovic verslaat. Niet vanwege Djokovic als persoon ofzo, maar ik wil zien dat de nex gen de oude generatie echt verslaat en niet dat ze mogen gaan winnen als de oude toppers stoppen. Dat maakt het de significantie van hun prestaties veel groter. Zo zie ik ook graag dat Verstappen in de F1 Hamilton echt verslaat zoals Alonso dat met Schumacher deed. Niet de heerschappij overnemen als de oude meester ermee ophoudt, maar echt beter zijn. Daardoor vind ik het toch boeiend.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:43 schreef Marcoss het volgende:
Merk wel bij mezelf dat dit toernooi sowieso minder leeft doordat Federer er niet is, maar ik merk ook dat deze wedstrijd mij minder boeit dan Tsitsipas-Nadal, terwijl het qua niveau niet zoveel uitmaakt. Al maakt het aanwezige publiek wel veel goed, vrees dat we dat een tijdje niet meer gaan zien hierna.
We zitten ook pas in deel 3 dit jaar. Laatste jaren was 6 topics toch wel de ondergrens.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Merk wel bij mezelf dat dit toernooi sowieso minder leeft doordat Federer er niet is, maar ik merk ook dat deze wedstrijd mij minder boeit dan Tsitsipas-Nadal, terwijl het qua niveau niet zoveel uitmaakt. Al maakt het aanwezige publiek wel veel goed, vrees dat we dat een tijdje niet meer gaan zien hierna.
Dat wordt wat als Djoko, Federer en Nadal straks allemaal gestopt zijn
FedGod levert dus gewoon 4 pagina's op. Al maakt KikiGodin ook wel wat uit. Die was er ook niet natuurlijk en Haase ligt er altijd al uit voordat het eerste topic op gang gekomen is.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:02 schreef borisz het volgende:
[..]
We zitten ook pas in deel 3 dit jaar. Laatste jaren was 6 topics toch wel de ondergrens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |