abonnement Unibet Coolblue
pi_198075115
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 14:38 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ik heb hem niet laten opdraven als knight in shining armour. Onze afspraak stond al een week, kwam wel mooi uit :Y

Onze communicatie is natuurlijk wat uitgebreider dan wat ik hier allemaal neerplemp. Ik begrijp je zorgen maar het zit goed. :)
Je zou alleen thuis zijn toch?
pi_198075159
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 14:38 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ik heb hem niet laten opdraven als knight in shining armour. Onze afspraak stond al een week, kwam wel mooi uit :Y

Onze communicatie is natuurlijk wat uitgebreider dan wat ik hier allemaal neerplemp. Ik begrijp je zorgen maar het zit goed. :)
Maar maar maar

Wens je nou meer dan fwb?
Cheap wilde idd praten over meer dan fwb en dat fuckte je life zoals je hier aangaf.

Kijk jullie leven maar ik zou het als het mijzelf betrof mooi vinden om zo'n contact te verdiepen en rustig te kijken wat het mij wel of niet zou brengen.
pi_198075601
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 15:04 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Je zou alleen thuis zijn toch?
Als in , geen kinderen thuis.

quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 15:06 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Maar maar maar

Wens je nou meer dan fwb?
Cheap wilde idd praten over meer dan fwb en dat fuckte je life zoals je hier aangaf.

Kijk jullie leven maar ik zou het als het mijzelf betrof mooi vinden om zo'n contact te verdiepen en rustig te kijken wat het mij wel of niet zou brengen.
Ik weet oprecht niet wat ik wil. We hebben het samen gewoon leuk en we zien wel waar het schip strandt. Hij heeft aan zijn kant nog het e.a. in zn privé te regelen...(werkstress enzo)
Dus een relatie starten terwijl je nog met vanalles bezig bent, dat is gewoon niet handig.
pi_198075632
quote:
10s.gif Op donderdag 18 februari 2021 14:59 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dat heb je wel, alleen heb je hem dat niet verteld. :)
Nogmaals: Nee. Ik heb hem wel die dag gebeld om te melden wat er loos was, kon me voorstellen dat hij er geen zin in zou hebben maar tegendeel was waar.
pi_198075669
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 14:40 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ik heb al een half jaar geen martelwerktuigen gehanteerd. Blijft triggeren _O- })
Ik heb honderden meters vliegerlijn :@
pi_198075767
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 15:28 schreef Brybry het volgende:

[..]

Als in , geen kinderen thuis.
[..]

Ik weet oprecht niet wat ik wil. We hebben het samen gewoon leuk en we zien wel waar het schip strandt. Hij heeft aan zijn kant nog het e.a. in zn privé te regelen...(werkstress enzo)
Dus een relatie starten terwijl je nog met vanalles bezig bent, dat is gewoon niet handig.
dus samen met de kinderen.. maar zonder volwassene... zou beter zijn?

En er is altijd wel wat in je leven aan de hand..
Dan blijf je uitstellen tot het oneindige.
Zeg dan gewoon dat je niet durft :)
pi_198075781
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 14:40 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ik heb al een half jaar geen martelwerktuigen gehanteerd. Blijft triggeren _O- })
Heb gsteravond nog met mijn sub gespeeld met een jenningsgag, en een hogtie gemacht.
pi_198075802
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 15:28 schreef Brybry het volgende:

[..]

Als in , geen kinderen thuis.
[..]

Ik weet oprecht niet wat ik wil. We hebben het samen gewoon leuk en we zien wel waar het schip strandt. Hij heeft aan zijn kant nog het e.a. in zn privé te regelen...(werkstress enzo)
Dus een relatie starten terwijl je nog met vanalles bezig bent, dat is gewoon niet handig.
Je hoeft er toch ook niet altijd meteen een naampje op te plakken? Mijn huidige vriend begon ook als fwb, ik was er ook echt nog niet aan toe. Tegen verwachting in bleef hij hangen, bleek toch meer inhoud te hebben dan ik dacht, en langzaam maar zeker werd het toch meer. Soms heeft iets tijd nodig.
Sarcasme. Herken het.
pi_198075850
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 15:40 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Je hoeft er toch ook niet altijd meteen een naampje op te plakken? Mijn huidige vriend begon ook als fwb, ik was er ook echt nog niet aan toe. Tegen verwachting in bleef hij hangen, bleek toch meer inhoud te hebben dan ik dacht, en langzaam maar zeker werd het toch meer. Soms heeft iets tijd nodig.
Ho, ho, ho! Dat mag niet he :{w
  donderdag 18 februari 2021 @ 15:55:39 #185
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198076082
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 15:04 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Je zou alleen thuis zijn toch?
Ze heeft hem 'ontboden' als letterlijke 'stok achter de deur' voor als El Gekkie langs zou komen.. hence ook mijn Drama-Queen peent. :P

quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 15:06 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Maar maar maar

Wens je nou meer dan fwb?
Cheap wilde idd praten over meer dan fwb en dat fuckte je life zoals je hier aangaf.

Kijk jullie leven maar ik zou het als het mijzelf betrof mooi vinden om zo'n contact te verdiepen en rustig te kijken wat het mij wel of niet zou brengen.
Volgens mij haal je wat dingen door elkaar, maar in grote lijnen heb je wel een punt; ik denk dat El Cheapo wel wat is, maar ze moeten het nog even in een vormpje zien te gieten wat werkt. Ze blijft er niet voor niks aan plakken. :P

quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 15:30 schreef Brybry het volgende:

[..]

Nogmaals: Nee. Ik heb hem wel die dag gebeld om te melden wat er loos was, kon me voorstellen dat hij er geen zin in zou hebben maar tegendeel was waar.
Okok, naja, als ik een date heb die aangeeft dat ze lastig gevallen wordt ben ik ook de prins in de zwarte auto, maar als je het zelf binnen sleept krijg je wel vragen.. niet alle prinsen heten 'Gekke Henkie' natuurlijk. :)

quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 15:28 schreef Brybry het volgende:
[..]

Ik weet oprecht niet wat ik wil. We hebben het samen gewoon leuk en we zien wel waar het schip strandt. Hij heeft aan zijn kant nog het e.a. in zn privé te regelen...(werkstress enzo)
Dus een relatie starten terwijl je nog met vanalles bezig bent, dat is gewoon niet handig.
Je weet heus wel wat je wilt.. want je duwt hem gewoon weg omdat hij aangeeft dat hij in is for the long haul.. wat kun je nog meer wensen? :) Werkstress e.d. is iets wat er altijd wel zal zijn; ga je wachten tot je met pensioen bent? die puzzelstukjes gaan vanzelf op hun plek vallen als je eenmaal jullie levens gaat integreren.. dingen zullen wellicht iets anders worden, maar dingen moet groeien toch?
Relaties starten is nooit 'handig', maar zie het gewoon als een uitdaging..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198076100
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 15:40 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Je hoeft er toch ook niet altijd meteen een naampje op te plakken? Mijn huidige vriend begon ook als fwb, ik was er ook echt nog niet aan toe. Tegen verwachting in bleef hij hangen, bleek toch meer inhoud te hebben dan ik dacht, en langzaam maar zeker werd het toch meer. Soms heeft iets tijd nodig.
Dat bedoel ik ook, wil er geen naampje aan plakken maar krijg het idee dat men dat hier verwacht ofzo :D
  donderdag 18 februari 2021 @ 15:56:35 #187
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198076102
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 15:38 schreef Sfancta het volgende:

[..]

Heb gsteravond nog met mijn sub gespeeld met een jenningsgag, en een hogtie gemacht.
Dude, we really don't wanna know.. compleet verkeerde topic en subforum.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198076263
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 15:56 schreef Brybry het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ook, wil er geen naampje aan plakken maar krijg het idee dat men dat hier verwacht ofzo :D
Hahaha nou dat heb je zelf ook natuurlijk wel gedaan met je wel/niet in het begin en het feit dat hij een dergelijke spottende nickname heeft gekregen ;) Je roept hard nee, doet ja, dan is het logisch dat mensen daar vragen over stellen :P Want we zijn natuurlijk nieuwsgierige mensen vol oordeel :D Maar joh, gewoon doen wat voor jou goed voelt en anderen lekker laten lullen. Ik kreeg ook steeds te horen dat ik hem “de waarheid” moest zeggen en hem niet mocht gebruiken etc etc. Maar hey, gelukkig hebben sommige mannen wel geduld om het even aan te zien en een gek wijf even tot rust te laten komen ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_198076265
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 15:38 schreef Sfancta het volgende:

[..]

Heb gsteravond nog met mijn sub gespeeld met een jenningsgag, en een hogtie gemacht.
Haha, je hing gewoon zelf naakt in de kroonluchter met een prei in je reet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 18 februari 2021 @ 16:09:19 #190
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198076328
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 16:05 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Haha, je hing gewoon zelf naakt in de kroonluchter met een prei in je reet.
Gezien de overduidelijke ervaring en kennis van benamingen (via Google wellicht), zet ik mijn geld op een (bio)aubergine.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 18 februari 2021 @ 16:32:29 #191
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_198076683
quote:
2s.gif Op donderdag 18 februari 2021 16:09 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Gezien de overduidelijke ervaring en kennis van benamingen (via Google wellicht), zet ik mijn geld op een (bio)aubergine.
Of het is gewoon een kloon die zich verveelt en en denkt een beetje hip te zijn maar daar compleet in faalt. :s)
  donderdag 18 februari 2021 @ 16:36:23 #192
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198076740
quote:
6s.gif Op donderdag 18 februari 2021 16:32 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Of het is gewoon een kloon clown die zich verveelt en en denkt een beetje hip te zijn. :s)
Zou het? of dat 'ie gewoon even lekker komt proberen te shockeren en trollen om reacties uit te lokken? Doen mensen dat echt? :+

Wa unne rekel! :(
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198077093
Dus een FoK'er neukt Brybry en wil een relatie, terwijl Brybry nog met allerlei creeps aan het daten is? Wat is deze?

Het voelt in dit topic echt aan alsof iedereen hier veel teveel van elkaar weet :')
pi_198077326
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 16:05 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Hahaha nou dat heb je zelf ook natuurlijk wel gedaan met je wel/niet in het begin en het feit dat hij een dergelijke spottende nickname heeft gekregen ;) Je roept hard nee, doet ja, dan is het logisch dat mensen daar vragen over stellen :P Want we zijn natuurlijk nieuwsgierige mensen vol oordeel :D Maar joh, gewoon doen wat voor jou goed voelt en anderen lekker laten lullen. Ik kreeg ook steeds te horen dat ik hem “de waarheid” moest zeggen en hem niet mocht gebruiken etc etc. Maar hey, gelukkig hebben sommige mannen wel geduld om het even aan te zien en een gek wijf even tot rust te laten komen ;)
Hahaha. Oke oke, daar heb je een punt, meerdere zelfs :D

Cheapo heeft gelukkig dat geduld *O*
pi_198077348
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 16:59 schreef Cockwhale het volgende:
Dus een FoK'er neukt Brybry en wil een relatie, terwijl Brybry nog met allerlei creeps aan het daten is? Wat is deze?

Het voelt in dit topic echt aan alsof iedereen hier veel teveel van elkaar weet :')
Hooooooooooooooooooo is ff. :{w

Brybry bedrijft de liefde en de nasty met iemand en date er nog naast.

Zo. Nu klopt het weer.
pi_198077407
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 16:59 schreef Cockwhale het volgende:
Dus een FoK'er neukt Brybry en wil een relatie, terwijl Brybry nog met allerlei creeps aan het daten is? Wat is deze?

Het voelt in dit topic echt aan alsof iedereen hier veel teveel van elkaar weet :')
_O-
pi_198077442
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 16:05 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Hahaha nou dat heb je zelf ook natuurlijk wel gedaan met je wel/niet in het begin en het feit dat hij een dergelijke spottende nickname heeft gekregen ;) Je roept hard nee, doet ja, dan is het logisch dat mensen daar vragen over stellen :P Want we zijn natuurlijk nieuwsgierige mensen vol oordeel :D Maar joh, gewoon doen wat voor jou goed voelt en anderen lekker laten lullen. Ik kreeg ook steeds te horen dat ik hem “de waarheid” moest zeggen en hem niet mocht gebruiken etc etc. Maar hey, gelukkig hebben sommige mannen wel geduld om het even aan te zien en een gek wijf even tot rust te laten komen ;)
Gebruiken.. is alleen voorbehouden aan mannen.
Dan is het ook niet gebruiken.. maar gewoon je kansen pakken :)
pi_198077523
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 17:13 schreef Brybry het volgende:

[..]

Hahaha. Oke oke, daar heb je een punt, meerdere zelfs :D

Cheapo heeft gelukkig dat geduld *O*
Ja precies! En das helemaal prima, ongeacht wat Mensen Daarvan Vinden O+ Aan het einde van de dag hoef je maar 1 iemand in de spiegel aan te kijken, en dat ben je zelf.
Sarcasme. Herken het.
pi_198077574
quote:
2s.gif Op donderdag 18 februari 2021 16:09 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Gezien de overduidelijke ervaring en kennis van benamingen (via Google wellicht), zet ik mijn geld op een (bio)aubergine.
Waarom, ben al dik 10 jaar bezig met bdsm
pi_198077660
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 17:26 schreef Sfancta het volgende:

[..]

Waarom, ben al dik 10 jaar bezig met bdsm
Dan snap ik niet waarom je je ineens zo graag hier wil profileren.

Topic gaat over daten.. niet over bdsm tenslotte.
Daar zijn andere subfora voor :X
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')