Liefquote:Op donderdag 18 februari 2021 09:16 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Jij met je open relatie vooral
Die andere die het opperde een stuk minder namelijk
Ik vind het heel fijn. Mijn vriendin snapt me en daardoor kan ik écht mezelf zijn en ook dit stukje van mezelf accepteren. Heb het best wel lang een soort taboe gevonden namelijk.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:14 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ohhh oke. Wow, ik zou dat echt niet kunnen, ben veel te jaloers
Als slaaf. Haha!quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Auw
En houdt?
In de kofferbak ofzo :s
Wat fijn dat jullie zo'n modus hebben gevonden. Ik snap niet waarom het een taboe zou zijn, niet iedereen is gemaakt voor een monogame relatie.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:55 schreef DW457 het volgende:
[..]
Lief
[..]
Ik vind het heel fijn. Mijn vriendin snapt me en daardoor kan ik écht mezelf zijn en ook dit stukje van mezelf accepteren. Heb het best wel lang een soort taboe gevonden namelijk.
Jij bedankt voor de update!quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:45 schreef Sfancta het volgende:
Heb al 2 dms ontvangen van wulpse dames. Dank hiervoor. Zal vanavond beantwoorden.
Nee, dankje. Als ik jou wil dan wil ik je alleen voor mezelf.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:52 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ik heb een sub, en eigen speelruimte. Heb enigzins nog tijd en plek voor een extra sub.
Sow jaloers type, ALARMBELLEN RINKELEN al bij mij nu.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:54 schreef Amee het volgende:
[..]
Nee, dankje. Als ik jou wil dan wil ik je alleen voor mezelf.
Normale jaloezie is niks mis mee. Het hoort in een monogame relatie wanneer je partner een slavin ernaast heeft.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:55 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Sow jaloers type, ALARMBELLEN RINKELEN al bij mij nu.
Vrouw is subquote:Op donderdag 18 februari 2021 11:59 schreef Amee het volgende:
[..]
Normale jaloezie is niks mis mee. Het hoort in een monogame relatie wanneer je partner een slavin ernaast heeft.
Ik ben geen erg goede sub, neequote:Op donderdag 18 februari 2021 12:05 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Oeh tegenspreken. Je bent erg feisty
Ik draai het liever omquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:08 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Je bent in no-time een goede sub
Oke, ik dacht met omdraaien dat je een D kant had.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:11 schreef Amee het volgende:
[..]
Moest het woord eerst googlen dus dat zegt al genoeg
Dat bedoelde ik ook. Haha! Maar okay, het is geen gesprek in een dating topic.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:13 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Oke, ik dacht met omdraaien dat je een D kant had.
Wel aantrekkelijk hoor, een beetje switchen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:14 schreef Amee het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook. Haha! Maar okay, het is geen gesprek in een dating topic.
Die zit hier dusse...op de knietjes jijquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:13 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Oke, ik dacht met omdraaien dat je een D kant had.
Voor jou ja, maar hou je ook wel rekening met El Cheapo's gevoelens? Hij had aangegeven niet lekker in zijn vel te zitten en te willen praten. Daar had je geen trek in, maar je laat hem wel opdraven als knight in shining armour om je te beschermen. Dat kan best iets doen wat iets anders zegt dan alleen lekker neuken en meer niet, dus pas daar een beetje mee op ajb.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |