abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198634296
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 13:51 schreef Nolita het volgende:
Heel veel plezier NJ! Hoe gaat het met je peuter daar?

Buitenkinderen heerlijk om te zien. Ik probeer N altijd even mee naar buiten te nemen, dat lukt redelijk de laatste tijd. Wat betreft zaadjes, plantjes, bloemen, beestjes, bevroren water (laatst in haar kruiwagen) vindt ze alles heel interessant.

Is Elsa een hot thema bij jullie exode? Hier zijn alle prinsessen Elsa, maar thuis hebben we het nooit gekeken of wat dan ook. Echt iets wat ze van de opvang mee krijgt. Gisteren zij ze ‘mama, later wil ik Elsa worden’ Ik vroeg haar wat ze daarvoor moest doen dan ‘mooi worden’. :X Ze begon toen over poeder enzo (make-up denk ik). Heb maar gezegd dat ze al heel mooi is.

Dit weekend de zijwieltjes van de fiets gehaald, want ze kan prima trappen, is goed met de balans op de loopfiets. En ze wilde zelf, normaal zei ze pas als ik zo groot ben als jullie.
Dat lukte natuurlijk niet de eerste keer oefenen en ze was er redelijk vlot klaar mee. Gisteren wilde ze niet meer, maar wel afgesproken het vandaag weer te proberen. Ik ben benieuwd. Deze week nog maar proberen, maar als ze echt weigert de zijwieltjes er maar weer op zetten. Ze kan ook niet vertellen waarom ze niet meer wil.
Ik merk bij meer dingen dat ze het pas wil/durft als ze weet dat ze het kan. Jammer, want ik denk dat ze het met wat zelfvertrouwen al prima zou kunnen. Het is echt de balans zoeken tussen stimuleren en haar gevoel erkennen.
Wij hebben Lego Elsa minifig en ze heeft wat shorts van Frozen gezien op Disney +, dat is het. Sowieso is ze erg van de prinsessen. Ze draagt graag een prinsessenjurk. Ons heeft ze nog nooit in een jurk gezien dus ze heeft het niet van ons. Ze zwiert er graag mee rond. Ze kan de volgende dag net zo makkelijk in haar slonsigste joggingbroek met not matching trui rondlopen overigens, dus er zit niet echt veel lijn in nog.

En haar haren noemt ze dus steeds 'Elsa haar'.
pi_198640008
quote:
1s.gif Op maandag 22 maart 2021 13:51 schreef Nolita het volgende:
Heel veel plezier NJ! Hoe gaat het met je peuter daar?
Ze wil nog niet slapen. :9

We hebben onderweg naar het huisje de eerste zebra's, giraffen en andere beesten gezien, maar ze zijn nog niet voor het huisje geweest. Dat vindt ze maar stom. *) 'Waarom moeten ze nu al slapen?!' kregen we om ~ 16u. Vervolgens pizza besteld en naar de zeehonden gaan kijken, was de pizza er al na 11 minuten! :o Krijg je kind dan maar eens mee.... Koude pizza. :+ Morgenochtend zullen de dieren wel ook vanuit het huisje zichtbaar gaan zijn, heel benieuwd hoe ze dan reageert. :D

Ze vindt het nog maar wel gek, vakantie.. Waarom we niet naar huis gaan. O+
pi_198644934
Hoe ging de nacht NJ? En al wat wilde dieren voor het huisje gespot?
pi_198647343
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 09:30 schreef exode het volgende:
Hoe ging de nacht NJ? En al wat wilde dieren voor het huisje gespot?
De peuter heeft het heel goed gedaan! Wilde perse in het campingbed, niet in een groot bed. :9 Dat viel me al mee. Vervolgens van ~ 21 tot 8 geslapen met maar 2-3 onderbrekingen! Dus zeer tevreden over deze dame. :D

Rond jouw bericht, 09:30, werden de dieren losgelaten geloof ik. Half uurtje later voer recht voor het huisje (Thanks nog voor de tip van het huisnummer!! O+ ) Dus as we speak kijk ik uit op zebra's, in de verte de giraffen. Vanochtend de koeien met enorme hoorns, struisvogels komen langs, neushoorns (Volgens Saar 'eekhoorns' :+ ), herten/bokken, kamelen.. Zeehonden al gespot. Zodadelijk zien of de leeuwen zichtbaar zijn.

Doordat je natuurlijk nergens heen kan hebben we ook onwijs veel andere mensen om ons heen. Iedereen wandelt op het park, kinderen door elkaar heen, dus daarin heeft ze ook al aanspraak gehad. *)

Is ook heerlijk weer! 8-)
pi_198647790
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 12:21 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]

De peuter heeft het heel goed gedaan! Wilde perse in het campingbed, niet in een groot bed. :9 Dat viel me al mee. Vervolgens van ~ 21 tot 8 geslapen met maar 2-3 onderbrekingen! Dus zeer tevreden over deze dame. :D

Rond jouw bericht, 09:30, werden de dieren losgelaten geloof ik. Half uurtje later voer recht voor het huisje (Thanks nog voor de tip van het huisnummer!! O+ ) Dus as we speak kijk ik uit op zebra's, in de verte de giraffen. Vanochtend de koeien met enorme hoorns, struisvogels komen langs, neushoorns (Volgens Saar 'eekhoorns' :+ ), herten/bokken, kamelen.. Zeehonden al gespot. Zodadelijk zien of de leeuwen zichtbaar zijn.

Doordat je natuurlijk nergens heen kan hebben we ook onwijs veel andere mensen om ons heen. Iedereen wandelt op het park, kinderen door elkaar heen, dus daarin heeft ze ook al aanspraak gehad. *)

Is ook heerlijk weer! 8-)
Leuk!

Voeren ze de leeuwen publiek nu? Dus dat je kan gaan kijken? Dat is echt heel gaaf.
pi_198648846
Welk huisnummer is het? 😁
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_198651166
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 13:59 schreef Rebubbled het volgende:
Hoeveel betaal je?
pi_198651240
quote:
452 is een tophuis, echt recht voor een voederplek met de hele dag dieren voor je deur. Je ziet ze van ver aan komen lopen.
Ik zou in de rij 450 tot 456 willen zitten, met absolute voorkeur voor 452.
pi_198653873
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 12:53 schreef exode het volgende:

[..]

Leuk!

Voeren ze de leeuwen publiek nu? Dus dat je kan gaan kijken? Dat is echt heel gaaf.
Ze maken nergens voedertijden bekend, dus op goed geluk langsgaan..
Toen wij er waren waren we al blij dat er één z'n hoofd optilde... :+

quote:
Bij juiste huisjeskeuze:

pi_198655329
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 16:24 schreef exode het volgende:

[..]

452 is een tophuis, echt recht voor een voederplek met de hele dag dieren voor je deur. Je ziet ze van ver aan komen lopen.
Ik zou in de rij 450 tot 456 willen zitten, met absolute voorkeur voor 452.
Wij zaten 1,5 jaar geleden in precies dat huisje ook :D perfecte plek idd! Kinderhuisje moet je sowieso nooit nemen, dan zie je niets en de speelplaats is ook teleurstellend.

Wel een tip, zorg dat je de afzuiging in de gewone badkamer aan hebt staan als je bij de slaapkamer gaat douchen. Stoomvorming laat het brandalarm af gaan :’)
pi_198655658
@NicolasJoy: vorige week hebben we 2x gehad dat de zeehonden rond 15.15-15.30 eten kregen. Ze waren verder veel bij de brug te vinden.
pi_198655965
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 19:51 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Wij zaten 1,5 jaar geleden in precies dat huisje ook :D perfecte plek idd! Kinderhuisje moet je sowieso nooit nemen, dan zie je niets en de speelplaats is ook teleurstellend.

Wel een tip, zorg dat je de afzuiging in de gewone badkamer aan hebt staan als je bij de slaapkamer gaat douchen. Stoomvorming laat het brandalarm af gaan :’)
Misschien even kijken hoe de afzuiging aan gaat dan, hier houdt er één wel van heet douchen..... :+

Klinkt wel als een goed verhaal!
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 20:03 schreef Takkie88 het volgende:
@:NicolasJoy: vorige week hebben we 2x gehad dat de zeehonden rond 15.15-15.30 eten kregen. Ze waren verder veel bij de brug te vinden.
Thanks! Gaan we rond die tijd daar wandelen. :D

Verdere tips&tricks zijn uiteraard altijd welkom. *) O+
pi_198656649
Tip 2 ;) voor ¤25,- mag je 2 uur later uitchecken. En voor een volgende keer of voor iemand die nog gaat: als je belt kan je vaak ook eerder inchecken, om 13.00 ipv 16.00. Kost wel ook ¤25,- maar dan lopen de dieren in ieder geval bij aankomst nog buiten.
pi_198657217
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 12:53 schreef exode het volgende:

[..]

Leuk!

Ik las het eerst anders :o _O-

Wat gaaf NJ! Prachtig zo die dieren voor je deur O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_198657478
Heerlijk NJ! Wij gaan in de bouwvak ook een week *O*
pi_198657688
Yeaaah NJ, dieren :)

Volgens mij voeren ze de leeuwen altijd rond 10 uur al. Op goed geluk langsgaan denk ik. Dan zijn ze behoorlijk actief.

En heerlijke foto's van blije peuter.

Echt FF? Wat grappig. Ik vond het ook echt een supermooi huisje.
pi_198660752
Dat bekkie van S. O+ Lekker genieten jullie!
pi_198661552
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 20:45 schreef Takkie88 het volgende:
Tip 2 ;) voor ¤25,- mag je 2 uur later uitchecken. En voor een volgende keer of voor iemand die nog gaat: als je belt kan je vaak ook eerder inchecken, om 13.00 ipv 16.00. Kost wel ook ¤25,- maar dan lopen de dieren in ieder geval bij aankomst nog buiten.
Grappig dat ik die dingen nog niet ergens heb gelezen.. Had er al wel naar gezocht. :9
Maar daar gaan we dan zeker achteraan! Peuter slaapt graag uit, dus wat dat betreft misschien best makkelijk eventueel!

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 21:11 schreef rena het volgende:

[..]

Ik las het eerst anders :o _O-

Wat gaaf NJ! Prachtig zo die dieren voor je deur O+
:D Leuke zinsvolgorde hé, haha. *)

Echt een aanrader! Ook in deze tijd, niet goedkoop, maar wel echt wat anders.
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 21:23 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Heerlijk NJ! Wij gaan in de bouwvak ook een week *O*
Lekker! Hopelijk dan ook alles open! Beetje betaalbaar kunnen boeken nog? :@
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 21:34 schreef exode het volgende:
Yeaaah NJ, dieren :)

Volgens mij voeren ze de leeuwen altijd rond 10 uur al. Op goed geluk langsgaan denk ik. Dan zijn ze behoorlijk actief.

En heerlijke foto's van blije peuter.

Echt FF? Wat grappig. Ik vond het ook echt een supermooi huisje.
Komende dagen dan eens 's ochtends eerst de leeuwen even meepakken. Even de baby instrueren dat ze een andere tijd gaat slapen... Of alleen de peuter meenemen. 8-)

Denk dat dankzij jou het huisje tot Fok! huisje gebombardeerd wordt straks. Heb hem nu ook al meerdere mensen aangeraden. :9 Stiekem ergens een merkje achterlaten. :P
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 07:44 schreef Framblij89 het volgende:
Dat bekkie van S. O+ Lekker genieten jullie!
Zo heerlijk! Die geniet echt ultiem. O+
(Alleen al van eenden & ganzen, kun je nagaan als ze de andere dieren ziet komen... :+ )
pi_198662133
Door jullie enthousiaste verhalen staat het huisje ook op ons vakantielijstje maar dan als L wat ouder is.
pi_198662276
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 10:12 schreef Elleska het volgende:
Door jullie enthousiaste verhalen staat het huisje ook op ons vakantielijstje maar dan als L wat ouder is.
Er zijn meer goed gelegen huisjes hoor. Zolang je maar aan Serengeti zit (tenzij je bij de leeuwen wilt zitten). Er zijn een aantal voederplaatsen en daar komen natuurlijk dieren op af. Als je recht tegenover 452 gaat zitten, zie je de dieren juist elke ochtend uit hun nachtverblijf komen en dat lijkt me ook gaaf. Vlakbij het centrum gebouw is ook een drukbezochte voederplek, in de rij van 452 maar dan dus meer naar het centrumgebouw toe.

Het is sowieso een mooi park, nog nieuw en dat zie je ook. Alles goed op orde, de huisjes zelf zijn echt mooi en fijn en ruim.

Als alles weer normaal is, kan je veel leuke dingen doen op het resort. Zo hebben wij met rangers de giraffen gevoerd en heeft B verschillende workshops gedaan over dieren.
pi_198662735
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 10:22 schreef exode het volgende:

[..]

Er zijn meer goed gelegen huisjes hoor. Zolang je maar aan Serengeti zit (tenzij je bij de leeuwen wilt zitten). Er zijn een aantal voederplaatsen en daar komen natuurlijk dieren op af. Als je recht tegenover 452 gaat zitten, zie je de dieren juist elke ochtend uit hun nachtverblijf komen en dat lijkt me ook gaaf. Vlakbij het centrum gebouw is ook een drukbezochte voederplek, in de rij van 452 maar dan dus meer naar het centrumgebouw toe.

Het is sowieso een mooi park, nog nieuw en dat zie je ook. Alles goed op orde, de huisjes zelf zijn echt mooi en fijn en ruim.

Als alles weer normaal is, kan je veel leuke dingen doen op het resort. Zo hebben wij met rangers de giraffen gevoerd en heeft B verschillende workshops gedaan over dieren.
Maar maar maar, dat is niet het FOK!huisje.

Elk huisje heeft zo zijn voor en nadelen qua ligging denk ik. Zijn de andere savanne delen minder interessant? Masai Mara en Ngorongoro savanne bedoel ik dan. Bij de leeuwen of aan het water lijkt me wel minder.
pi_198662749
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 10:53 schreef Elleska het volgende:

[..]

Maar maar maar, dat is niet het FOK!huisje.

Elk huisje heeft zo zijn voor en nadelen qua ligging denk ik. Zijn de andere savanne delen minder interessant? Masai Mara en Ngorongoro savanne bedoel ik dan. Bij de leeuwen of aan het water lijkt me wel minder.
Serengeti is de grootste en daar lopen de meeste en meest diverse dieren. Dus daarom net wat leuker dan de andere savannes.
pi_198664509
Wij hebben gelogeerd in huisje 234 afgelopen oktober. Dat was niet aan de dieren, maar nog wel heel mooi om mee te maken. Ook een paar keer het voeren meegemaakt enz.
pi_198667673
Enige nadeel dat ik hier nu zo kan bedenken is dat als je aan de voederplek zit je wel meer mensen voor en om je huisje hebt. Vanochtend hadden we gewoon 5-6 man op ons terras zitten. Die hadden het niet helemaal begrepen i.m.o. :9 Verder vind ik het ook wel weer gezellig, beetje aanloop en andere kinderen om je heen! Groot voordeel is ook dat je hier natuurlijk heel centraal zit naar alle vlaktes/dieren toe. Bij de leeuwen zit je weer rustiger... Net wat je ook zoekt waarschijnlijk.

Ik kan me voorstellen dat als alles open is het ook onwijs tof en gezellig moet zijn met andere gezinnen/kinderen. Zowel qua restaurants, speelland en dergelijke!

Nu is het gewoon echt meer dan een Landal/Centerparks in deze tijd. Kinderen hebben al het idee ín de dierentuin te zijn i.p.v. alleen op vakantie in een huisje. Luxe nieuw huisje wel inderdaad.
pi_198674971
Ik moest in de vangenis van Doukje.

Heerlijk moppie en het was goei weer dus buiten spelen met mijn nichtjes en neefje.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_198675350
Het Fok!huisje, dat klinkt leuk. :) Ik onthoud hem voor ooit.

Banaan was vandaag buiten onze poort aan het spelen met de buurkindjes. De buurvrouw stond daarna ineens voor mijn neus, om te vertellen dat haar man positief getest is. En terwijl ze dat zei kreeg Banaan een knuffel van haar peuter.

Ik snap heus dat quarantaine niet leuk is, zeker niet met vijf kinderen. Maar het was toch fijn geweest als ze beter toezicht had gehouden. :X

Heb mijn ouders vast gezegd dat we er niet zijn dit weekend. -O-
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')