Toen T drie werd bleef ie maar roepen dat ie nu toch echt bijna naar school mocht, heel schattig.quote:Op donderdag 11 maart 2021 16:24 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ja @:Loj, ik ben daar ontzettend benieuwd naar. Morgen gaan we hem inschrijven. Hij praat al weken over school, ben benieuwd wat hij er morgen van vindt. En stiekem ben ik ook ontzettend benieuwd naar de school.
Moet wel nog een jaar wachten, volgende week wordt hij pas 3.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen ben ik vast weer mezelf.
quote:Op zondag 14 maart 2021 08:39 schreef Nanuke het volgende:
Ik wil graag even een shout out doen naar mijn lieve peuter. Daar waar de weken einde zwangerschap bijna dagelijks strijd waren, is de rust weer wat terug gekeerd. Niet alleen kan hij inmiddels af en toe zelf! spelen zonder input, hij slaapt ook weer wat beter en is over het algemeen veel rustiger in z'n gedrag. En hij is zo ontzettend lief voor z'n zusje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat fijn! Vooral dat lief zijn voor zusje, dan smelt je toch...
En onwijs goed dat jullie gewoon stappen kunnen zetten, ondanks dat het misschien niet is hoe en wat je eigenlijk wil. Misschien dat het er wel voor zorgt dat straks veel meer gaat zoals je eigenlijk hoopt..
Die eerste schooldagen lijkt me inderdaad heel erg pittig! Hier bij de buurjongen ook wel gezien, die was de eerste weken echt helemaal stuk na school.. En nu met de coronatijd is het steeds opnieuw wennen.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:08 schreef Gogo83 het volgende:
Hier momenteel juist een vermoeide peuter, maar dat vind ik ook niet zo gek. Als zusje vroeg 's ochtends wakker wordt (en hij dus niet meer zo diep slaapt), wordt hij dat regelmatig ook en dat ie inmiddels is begonnen met wennen op school zorgt ook voor extra vermoeidheid.
Dat laatste vindt ie overigens wel helemaal geweldig, vrijdag was hij voor het eerst en er kwam een stralend kind de school uit om half 1!
Zitten op het kantelpunt. Proberen 'm inderdaad regelmatig te skippen om slapeloze avonden te voorkomen. En anders maximaal een uurtje.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:08 schreef TolstoiFan het volgende:
Slaapt ze 's middags nog, NJ? Misschien anders het middagslaapje skippen of minder lang maken?
Ja dat dacht ik eerst ook, maar ze roepen bij elk konijn wat ze zien klei haha!quote:
Hier wil ie altijd hoeren als ie met een lepel richting mijn pan komt lopen.quote:Op zondag 14 maart 2021 21:46 schreef aapieannie het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik eerst ook, maar ze roepen bij elk konijn wat ze zien klei haha!
Ze hebben wel meer leuke verhaspelingen. Zo is chocolade ijsje een momenadesijsje, en is pindakaas pipenaas.
Hun neus noemen ze toet en hun buik piep
Dat klinkt heerlijk met het slapen! Maar soit, die van jou zal vast wel andere streken hebben.quote:Op maandag 15 maart 2021 07:13 schreef Wolken het volgende:
Ik heb echt een slaapkop als ik dat zo lees. 2,5 jaar en slaapt van 19:30 tot 07:30 En dan tussen de middag nog van 12:30 tot 15:30. Als hij dan wakker is staat hij ook wel echt aan. Hij geeft ook zelf aan dat hij naar bed wilt.
De psz zit in hetzelfde pand als de basisschool dus de ochtend dat hij heen gaat went hij al aan de andere kindjes, het gebouw en de juffen. Als we s'ochtends aan komen roepen de peuters al zijn naam. Nu al beroemd en een beetje berucht.
Klopt, plassen gaat nu weer beter. Hij wordt begin juli 4 jaar.quote:Op maandag 15 maart 2021 18:39 schreef Adrian4 het volgende:
Hoe gaat het met het plassen @:TolstoiFan ? Tijdje geleden ging dat ook steeds mis, niet?
En hoe oud is ie?
Ik zou er echt niet te veel druk op leggen. Werkt alleen maar averechts. En poep in de onderbroek is echt het vieste wat er is. Nog veeeel viezer dan een poepluier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, van het weekend wel gezegd, dat ie dan maar staand met een luier om in de wc moest gaan poepen, want poepen doe je op de wc. Dat deed ie wel, maar met luier zitten op het potjequote:Op maandag 15 maart 2021 19:01 schreef Elleska het volgende:
wil hij wel met luier aan op het potje of de wc zitten?
Op wat voor manier motiveerde het jou dan?quote:Op maandag 15 maart 2021 19:08 schreef PKM het volgende:
Lastig hoor @:TolstoiFan . Wij deden hem wel gewoon een onderbroek aan. Hem motiveerde het niet, maar mij wel.![]()
Nou gemiddeld genomen had ik drie poeponderbroeken per dag. Dan ga je hem vanzelf vaker naar de wc brengen.quote:Op maandag 15 maart 2021 21:20 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Nee, van het weekend wel gezegd, dat ie dan maar staand met een luier om in de wc moest gaan poepen, want poepen doe je op de wc. Dat deed ie wel, maar met luier zitten op het potje
[..]
Op wat voor manier motiveerde het jou dan?
Ik weet dat er kinderen zijn, die alleen thuis poepen. Simon ook, volgens mij. Soms komt ie thuis van de psz en dan is ie nog geen minuut binnen en roept ie al dat ie moet poepen.
in de wc ruimte staan is al een begin.quote:Op maandag 15 maart 2021 21:20 schreef TolstoiFan het volgende:
Nee, van het weekend wel gezegd, dat ie dan maar staand met een luier om in de wc moest gaan poepen, want poepen doe je op de wc. Dat deed ie wel, maar met luier zitten op het potje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |