Ja morgen geloof ik wel.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wel jammer dat vandaag ook Leipzig-Liverpool is en dan morgen relatieve flop
Daar zat ie naar te vissenquote:
Fixedquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
ExitBarca
TT change graag @:Tagliano
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens wil ik jullie deze fijne goal niet onthouden.
[ twitter ]
Zijn we er weer ingetuindquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar zat ie naar te vissen
We kunnen Muhren gerust een fenomeen noemenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Beter chatten via haxballquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:33 schreef Coco het volgende:
Het is weer mokertraag.
Ik had te vroeg gejuicht.
Dit is buitenspelquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Muhren heeft echt een teringhekel aan interviews.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We kunnen Muhren gerust een fenomeen noemen
Dat interview van hem in VI laatst
Het is gewoon onduidelijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zit nu in die andere, zit iedereen weer hier!
Die zitten altijd in hunnie holletje, doodsbang dat er iemand iets negatiefs zegt over hun clubje.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:37 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Het is gewoon onduidelijk.Zie je ook altijd met Europa League, maar dan anders, dan heb je daar zo'n algemeen topic voor en dan zitten bijv. alle Feyenoorders tijdens hun kutwedstrijd niet dáár maar in het Feyenoordtopic te posten. Zit je zelf dus weer in zo'n dood topic te reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |