Nihil natuurlijk niet. Langdurige Grondrechtenschending is ook niet iets wat je moet willen. Maar ik vind z’n belang ook niet zo groot hoor.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:17 schreef Pvt.Webster het volgende:
Belang van Viruswaarheid is idd wel nihil. Staat wint dit wel.
Ja, we mochten hem er niet aan houden, maar vond het wel verrassend dat hij dit zei.quote:
Dit is niet de VS.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:21 schreef raptorix het volgende:
Hoezo niet beedigen? Wat is dit voor flauwekul, hij dient gewoon de eed af te leggen dat hij de waarheid zal spreken.
Weet jij of het klopt wat de landsadvocaat stelt dat de uitvoerbaar bij voorraad verklaring niet is gemotiveerd?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nihil natuurlijk niet. Langdurige Grondrechtenschending is ook niet iets wat je moet willen. Maar ik vind z’n belang ook niet zo groot hoor.
Zooitje dit. Ze tonen alleen de urgentie aan, maar dat veranderd niets aan de wetgeving. Oftewel urgentie is belangrijker dan wetgeving, maar dat krijgen we elke dag wel duizend keer te horen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:21 schreef Abyss33 het volgende:
Ze gaan niet inhoudelijk erop in.
Vervolgens een heel verhaal over hoe ernstig het virus is..
Maar geen enkel moment roept men iets over de avondklok zelf. Waarom dit dan echt noodzakelijk en daadwerkelijk werkt
Onzin, in Nederland moet je als getuige verklaren de waarheid te spreken.quote:
1.5quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:23 schreef Sfancta het volgende:
Nog 2.5 uur
Dit land
Actio mag niet open, maar bij de Albert Heijn met duizenden in de nek hijgend
Je bent pro avondklok?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:24 schreef Scrummie het volgende:
Hup overheid(in dit geval, en alleen in dit geval)
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:24 schreef Abyss33 het volgende:
Mag Viruswaarheid ook een deskundige aanvoeren die een grafiekje laat zien dat de avondklok niet helpt?
was een van de reden voor wraking, dat die Pols niet inhoudelijk mocht reageren en nu gaat Jaap los...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:23 schreef falling_away het volgende:
Die rechter klonk ook helemaal enthousiast en onder de indruk toen v Dissel binnen kwam wandelen.. no way dat die neutraal een oordeel kan vellen
Als ik diverse app groepen lees breekt die 'pleuris' wel (lokaal) uit. Of het nu wel of niet doorgaat.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:23 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik mag hopen dat de tegenpartij zometeen dat 'pleidooi' onderuit mag naggelen?
En algemeen de opmerking mag worden aangenomen dat er niet inhoudelijk besproken zou worden. En de rechter zich daar ook niet mee in laat?
Ze klinken wel allemaal gehaast. Alles om 20.59 uur te halen voordat de pleures los breekt zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |