WTFquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Engel zegt gebeld te zijn door de politie Den Haag, Rotterdam en Utrecht om hem te feliciteren met de uitspraak.
Gewoon de NOS. Msm zendt live uit.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Stream of mag hier niemand bij zijn?
Ik geloof hier niks van.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Engel zegt gebeld te zijn door de politie Den Haag, Rotterdam en Utrecht om hem te feliciteren met de uitspraak.
Zoek maar terug.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:44 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
[..]
voor het eerst in 8 weken?
cijfers van vandaag?
Oh die zou echt geweldig zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:27 schreef raptorix het volgende:
Read my lips: Op moment dat ze klaar zitten gaat Willem een getuige oproepen uit Groningen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh die zou echt geweldig zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:27 schreef raptorix het volgende:
Read my lips: Op moment dat ze klaar zitten gaat Willem een getuige oproepen uit Groningen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:28 schreef devlinmr het volgende:
[..]
nope, je mag nog steeds maar 1 bezoeker
Je mag zoveel mensen ontvangen als je wil, thuis gelden de covid maatregelen niet en zijn ze slechts een advies.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:28 schreef devlinmr het volgende:
[..]
nope, je mag nog steeds maar 1 bezoeker
Je kent haar?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:44 schreef Discombobulate het volgende:
Damn die voorzitter is echt retarded. Hoe kom je aan zo'n functie?
En de week ervoor was er geen stijging in verband met de sneeuw... als je het iets meer verdeelt was het ongeveer gelijk op het weekaantal.quote:
Die vorige voorzitter zei net "Uitvoerbaar bij voorraad"quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:42 schreef Caland het volgende:
Hey, een mevrouw die wel uit haar woorden komt
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Mijn excuus. Mijn excuus. Mijn excuus. Mijn excuus. Mijn excuus. Mijn excuus. Mijn excuus. Mijn excuus. Mijn excuus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |