Zal niet voor de meerderheid gelden maar ik ben iig om en ga niet op Rutte stemmen wat ik wel van plan was. Waarschijnlijk een protest stem op PVV of FVD. Al heb ik niks met die partijenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is een mooie bijkomstigheid inderdaad.
Hopelijk herinneren mensen zich dit over een maand in het stemhokje nog. Ik waag dat te betwijfelen overigens.
Heb je een uitnodiging om bij Jinek aan tafel aan te schuiven?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:31 schreef Abyss33 het volgende:
Even een vraag. Als die avondklok inderdaad vandaag van tafel is.
En wij ons volgens Rutte aan de avondklok moeten houden vanavond, dringend advies.
Geldt dit dan ook voor de talkshows?
Aangezien de wet niet meer van kracht en die uitzondering er dus niet is.
En dus het dringende advies telt.
Onz.quote:
Nee vraag het voor een vriendquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je een uitnodiging om bij Jinek aan tafel aan te schuiven?
Waarvan akte. Spijker op z'n kop. OMT beïnvloed politiek beïnvloed media beïnvloed publieke opinie en al die aspecten kun je ook nog met elkaar inwisselen. Het is een rizoom geworden zonder duidelijk aanwijsbare punten.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:25 schreef OProg het volgende:
[..]
Omdat we totaal zoek zijn en alle disciplines inmiddels door elkaar heen zijn gaan lopen en we daardoor in deze absurde situatie terecht zijn gekomen.
Een OMT en een RIVM zouden een advies moeten geven binnenskamers, eventueel met een openbaar rapport en regering en kamer zouden er dan over in debat moeten en een afweging maken over proportionaliteit en veel meer andere factoren mee moeten nemen naast het epidemiologische.
Nu is het een situatie geworden met een premier die een soort spreekbuis lijkt te zijn geworden. OMT leden die als ze hun zin niet krijgen die gaan halen in TV programma's waarin ze de opinie beïnvloeden. RIVM leden die nog net niet roepen dat ze over extra maatregelen gaan beslissen. Met als gevolg aanpassingen in strategieën en zwaarwegende politieke zaken. Met een kamer die uiteindelijk over vrij onzuivere stellingen staat te debatteren.
Ik was eerder dit jaar vrij kritisch op België waar bijvoorbeeld een Van Ranst zich zo ongeveer koning waande. Helaas moet ik constateren dat het hier inmiddels zo ongeveer absurder is geworden.
Ik ga op Bij1 stemmen of die Turkenpartij zodat we nog meer chaos krijgenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:34 schreef falling_away het volgende:
[..]
Zal niet voor de meerderheid gelden maar ik ben iig om en ga niet op Rutte stemmen wat ik wel van plan was. Waarschijnlijk een protest stem op PVV of FVD. Al heb ik niks met die partijen
Er is best genadeloos ingegrepen de vorige keer. De jongeren zijn bang.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:35 schreef THEFXR het volgende:
hopen, dat de rellen meevallen vanavond
Afgelopen weekend na het vallen tijdens het schaatsen?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:32 schreef MadMaster het volgende:
Die gekneusde Pols met z'n 'Ik doe niet meer mee...'.
Waar heb ik dat eerder gehoord... 🤔
Voorheen stemde ik op VVD, maar op die sneeuwvlokkenpartij ga ik ook niet meer stemmen. Zal ook wel een proteststem wordenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:34 schreef falling_away het volgende:
[..]
Zal niet voor de meerderheid gelden maar ik ben iig om en ga niet op Rutte stemmen wat ik wel van plan was. Waarschijnlijk een protest stem op PVV of FVD. Al heb ik niks met die partijen
stempiraatquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:34 schreef falling_away het volgende:
[..]
Stream of mag hier niemand bij zijn?quote:
Geen idee of Pols tijdens het schaatsen gevallen is en dat toen ook gezegd heeft, maar enige vorm van hoofdletsel kan je hem niet ontzeggen...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:37 schreef Morm_NL het volgende:
[..]
Afgelopen weekend na het vallen tijdens het schaatsen?
Zul je zien dat de NOS live gaat knippen en plakken in de streamquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:41 schreef Caland het volgende:
Walgelijk dat de NOS wel naar binnen mag en SASKIAGODIN niet
@:ggmm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |