SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Een schot in de roos is geliefd bij dequote:
ze zouden een naamswijziging kunnen overwegen net als Fuckingquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat plaatsnaambord is ook een van de meest gejatte van Nederland. zit daarom in beton gegoten tegenwoordig.
gaat niet gebeurenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze zouden een naamswijziging kunnen overwegen net als Fucking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
ik zit er ook op te azenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:19 schreef kwiwi het volgende:
Nog steeds geen "Budaddy en het gebreide eikelmutsje" TT
das een eckte neppert?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:22 schreef kwiwi het volgende:
Deze plant ga ik bestellen bij Ikea, voor op de achtergrond in m'n home office, ziet er wat gezelliger uit op de webcam
[ afbeelding ]
goh je verwacht het nietquote:Viruswaarheid-voorman Willem Engel en zijn advocaten hebben meerdere malen de rechter onderbroken. De rechter dreigde een van de advocaten uit de rechtszaal te verwijderen, maar dat weerhield hem er niet van alsnog zijn ongenoegen over de procedure te uiten.
De protestgroep wraakt het hof in Den Haag.
zet gewoon een greenscreen neerquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:22 schreef kwiwi het volgende:
Deze plant ga ik bestellen bij Ikea, voor op de achtergrond in m'n home office, ziet er wat gezelliger uit op de webcam
[ afbeelding ]
Koop er 20, dan lijkt het net een wietplantage!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:22 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ja rechtspraak is OK zo lang het maar in je straatje pastquote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:27 schreef CherryLips het volgende:
Mooi systeem dat je verzendbewijzen van pakketjes in de mail komen.
que?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:27 schreef CherryLips het volgende:
Mooi systeem dat je verzendbewijzen van pakketjes in de mail komen.
Ah ja doen ze zelf alleen bij retourzendingen op dit moment geloof ik. Want dan zijn de accountgegevens al bekend van het originele pakketje enzo.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:29 schreef CherryLips het volgende:
Nee als je nu een pakketje terugstuurt via je pakketpunt van PostNL, dan krijg je geen bewijsje meer mee (kan wel, hoeft dus niet) maar wordt het naar je e-mailadres gestuurd. Ik krijg nu net twee mails van de pakketjes die ik heb teruggebracht.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
JaIk heb geen echte planten in huis, alleen buiten
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koop er 20, dan lijkt het net een wietplantage!
en best vroeg ookquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat je er überhaupt uitgekomen bent.
Heb ooit rouwvliegjes op een plant binnen gehadquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ben eeuwig blij met Lotje hooren de rest van de planten
ja die heb ik dus succesvol bestreden *klopt af*quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ooit rouwvliegjes op een plant binnen gehadNooit weer.
. 70!?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb 70 planten.
Sommige worden wel echt te groot.
geef er een paar aan mijquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb 70 planten.
Allemaal verschillende?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb 70 planten.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb 70 planten.
Jeetje, ik vind 2 wel genoeg.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb 70 planten.
Mag je een wietplant hebben in Zwitserland?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]Maar dan ben ik weer het stereotype nederlander dit dat
Bijna allemaal verschillende. Alleen meerdere pannenkoekjesquote:
Ben je verhuisd Dven?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:03 schreef Dven het volgende:
Internet is aangesloten in nieuwe huis
Supersnel![]()
Even vieren met koffie dus![]()
Ik voel me aangesproken.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:47 schreef FranticDJ het volgende:
fok is zo traag als dikke gerrie door een dunne trechter
Of gewoon retetraagquote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:57 schreef mschol het volgende:
CL is gerries voor ons aan het draaien zodat de boel weer sneller wordt
shortening noemen ze die meukquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:59 schreef mschol het volgende:
maar als het allemaal noet zo wil glijden, dit schijnt te helpen:
[ afbeelding ]
Ja, beter plekje in de stadquote:
Denk dat ik eerder een bredere trechter heb.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Regel ff een nieuw serverpark dan
Vieze spelletjes, beide partijen. Ik weet niet wat ik er van moet vinden eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:28 schreef mschol het volgende:
[..]
die engel en zijn jurist laat ik graag een duik nemen in de hofvijver, afzetten en toekijken
Ik heb morgen eindelijk weer bootcampquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:34 schreef kwiwi het volgende:
Zo, even hardlopen nu het zonnetje schijnt
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb morgen eindelijk weer bootcamp![]()
Jongens gaan we nu ook een keer met geluid doen? Dan kunnen we elkaar uitschelden als je net weer een halve meter voor de finish wordt ingehaald of voor voor de zoveelste keer weer door iemand van de baan wordt gerostquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:engine
@:ijsdraakje
@:ygritte
@:ggmm
@:haags
@:liesje1979
10 meter misschien.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie houden hier 10 km hardlopen vol?
Prima voor mij. Chaos x2 dan wel denk ikquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jongens gaan we nu ook een keer met geluid doen? Dan kunnen we elkaar uitschelden als je net weer een halve meter voor de finish wordt ingehaald of voor voor de zoveelste keer weer door iemand van de baan wordt gerost
Des te leukerquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Prima voor mij. Chaos x2 dan wel denk ik
Dat klinkt echt fantastisch. Al red ik het donderdag wss niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jongens gaan we nu ook een keer met geluid doen? Dan kunnen we elkaar uitschelden als je net weer een halve meter voor de finish wordt ingehaald of voor voor de zoveelste keer weer door iemand van de baan wordt gerost
Ja, hoezo?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie houden hier 10 km hardlopen vol?
geen drone die jou rennend vastlegt?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Pics van 10km hardlopen? Daar heb ik geen tijd voor tijdens het rennen hoor
Zelfde wijk zelfsquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Pics! Nog wel steeds in de omgeving van Veliko?
hoe moet datquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:57 schreef mschol het volgende:
[..]
geen drone die jou rennend vastlegt?
[ afbeelding ]
dus jij antwoorden nee ben een bitterbalquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:02 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben vandaag gevraagd of ik een papegaai ben
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Los denkt dat het gros hier geen leven heeft en nooit buiten komt
Had ik moeten doenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:03 schreef mschol het volgende:
[..]
dus jij antwoorden nee ben een bitterbal
Vast vanwege je prachtige verenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:02 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben vandaag gevraagd of ik een papegaai ben
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vast vanwege je prachtige veren![]()
Allemaal sjaloesie
Wat fles?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Hahaaahhaah vanavond regen en morgen is er niets meer van de sneeuw te zien![]()
Mooi vanochtend nog even sneeuwbal uit het vuistje gegeten
Wat?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Hahaaahhaah vanavond regen en morgen is er niets meer van de sneeuw te zien![]()
Mooi vanochtend nog even sneeuwbal uit het vuistje gegeten
Dit heet lila.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:08 schreef LTVDK het volgende:
@:Amarantha, hij is paars en niet roze
[ afbeelding ]
Nicequote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:08 schreef LTVDK het volgende:
@:Amarantha, hij is paars en niet roze
[ afbeelding ]
Nee een mooie witte. Had dorst na de oefeningen bij de fysio jah. En je mag niet meer even wat drinken daar en je moet zsm de praktijk uit want huu huu DE MAATREGELEN en shit. Dus toen heb ik even een mooie hand uit zo'n kakelverse sneeuwhoop gegrepen, buitenkant er natuurlijk even afgehaald en de rest opgegetenquote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Viruswaarheid wraakt het Hof.
Wat een gedoe
Nee dat haal jij erbijquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En lila is groen wilde je zeggen?
Rood en blauw in extractieve kleurmenging heet doorgaans paars indd. Lila is een teint hierin.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En lila is groen wilde je zeggen?
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee een mooie witte. Had dorst na de oefeningen bij de fysio jah. En je mag nit meer even wat drinken daar en je moet zsm de praktijk uit want huu huu DE MAATREGELEN en shit. Dus toen heb ik even een mooie hand uit zo'n kakelverse sneeuwhoop gegrepen, buitenkant er natuurlijk even afgehaald en de rest opgegetenNiks mis mee.
[ afbeelding ]
Lila is paars.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat haal jij erbij![]()
Die muts die LT post is lila. Niet paars en niet roze. Dat was alles wat ik erover wou zeggen
Misbruik van juridische mogelijkheden. Trumpiaans. Doodzwijgen dus maarquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat een gedoe
witlof-ham rolletjes met kaassaus en gegratineerde kaas en aardappel/pastinaak puree en had ernaast nog wat saladequote:
Lekker terug in de tijdquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:15 schreef LTVDK het volgende:
Jezus, het forum heeft wel de snelheid van een inbelmodem he
ah!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
https://www.nintendo.nl/S(...)ine-app-1442573.html
Als je hem wilt moet je maar even een dm sturen waar die naartoe kanquote:
Weekje terug. Jezus eet jij nooit sneeuw in Zwitserland of zo?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wanneer heeft het voor het laatst gesneeuwd?
zuigen om te zuigenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat een gedoe
Das niet echt heel erg verse sneeuw dan hequote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weekje terug. Jezus eet jij nooit sneeuw in Zwitserland of zo?
Ja zat het net te kijken. Trieste figuren. Beetje doorgaan als de rechter vraagt of ze willen stoppen met spreken. Rechter zegt 'anders laat u u verwijderen' zegt die gast 'maar dat kan helemaal niet' Jawel joh.... dat kan wel... beetje respect voor het hof. Vervolgens beetje constant zaken aanhalen waar het nu niet over gaat en zeggen dat ze geen tijd hadden om inhoudelijk te reageren. Nee joh mafklapper, het gaat er nu helemaal niet om dat je inhoudelijk moet reageren.....quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat een gedoe
Vers genoeg. Krijg je niks van.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:18 schreef LTVDK het volgende:
Das niet echt heel erg verse sneeuw dan he
Uhm, neequote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weekje terug. Jezus eet jij nooit sneeuw in Zwitserland of zo?
Momentje, even frikandel bakken voor het geval ik nog niet dood genoeg ga.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:24 schreef FranticDJ het volgende:
Fles heeft nu hondenfeacesbacteriën in z'n mond zitten. zometeen heeft ie geen gehemelte en neusschotje meer.
Morgenochtend ligt z'n neus op z'n hoofdkussen als ie wakker wordt.
@:cherrylips fill in the details
recent nog ingeënt tegen tetanus?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
tering wat een snowflakes hier allemaal zeg![]()
News Fles: prezombie eet kadaverstaafquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Momentje, even frikandel bakken voor het geval ik nog niet dood genoeg ga.
goeie. die moet vernieuwd worden binnenkort volgens mij.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
recent nog ingeënt tegen tetanus?
Is tien jaar geldig dacht ik zo uit mijn hoofd.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
goeie. die moet vernieuwd worden binnenkort volgens mij.
dat bedoel ikquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:29 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Is tien jaar geldig dacht ik zo uit mijn hoofd.
HAHAHAHquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sla budaconda anders even tegen de servers aan, misschien helpt een flinke tik
Je bent wel erg veel met budaconda bezig, Kwiwiquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sla budaconda anders even tegen de servers aan, misschien helpt een flinke tik
tijd van de maand voor gergiquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent wel erg veel met budaconda bezig, Kwiwi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@dud0r
@Molo want penor
Oh jaquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
HAHAHAH
je moet seizoen 2 van the boys ff kijken.. dan zie je iemand met een budaconda![]()
Gergi is ongesteld?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:35 schreef FranticDJ het volgende:
tijd van de m
[..]
tijd van de maand voor gergi
Heb als het goed is een dm teruggestuurd maar geen idee of die is aangekomen met dit trage ladenquote:
Was de tekst ‘Neuken?’quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb als het goed is een dm teruggestuurd maar geen idee of die is aangekomen met dit trage laden
Nee dat was de dm die Gerrie naar jou heeft verstuurd.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was de tekst ‘Neuken?’
Die is mijn postvak beland. Vond het al zo’n raar verzoek
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was de tekst ‘Neuken?’
Die is mijn postvak beland. Vond het al zo’n raar verzoek
Dan heeft ze jouw account gehacktquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat was de dm die Gerrie naar jou heeft verstuurd.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:35 schreef FranticDJ het volgende:
Budaconda in the BoysOrdinair weer ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:dud0r
@:molo want penor
@EttovanBelgie
Bijzondere keuze van d'r wel dan ...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan heeft ze jouw account gehackt
Raarquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:49 schreef kwiwi het volgende:
Ik zit echt helemaal vol van het avondeten maar heb zin een witte boterham met hagelslagMisschien als toetje..
echt verse witte boterham met chocolade hagelquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:49 schreef kwiwi het volgende:
Ik zit echt helemaal vol van het avondeten maar heb zin een witte boterham met hagelslagMisschien als toetje..
En, hoe gaat het nu?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:54 schreef mschol het volgende:
[..]
echt verse witte boterham met chocolade hagel
En de organisatie van Engel is uiteraard professioneel en volwassen genoeg om één en ander volkomen objectief in ontvangst te nemen voor wat het waard is.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:54 schreef bitterbal het volgende:
19 MINUTEN GELEDEN
Willem Engel: 'Politiekorpsen feliciteerden mij met uitspraak'
De politie in Amsterdam, Rotterdam en Den Haag hebben Viruswaarheid-voorman Willem Engel gefeliciteerd met de uitspraak van de rechtbank in Den Haag over het opheffen van de avondklok. Dat zei Engel bij het spoedappel voor het gerechtshof in Den Haag, dat door de Staat is aangespannen.
De politie in Rotterdam bevestigde tegen Rijnmond dat Engel is gefeliciteerd. Ze liet weten in goed contact te staan met Engel. De felicitatie was "neutraal, puur vanuit de verbinding".
Of een reep chocolaquote:
volgens mij is er wel iets verbetering maar ga niet op de zaken vooruitlopenquote:
Dit is toch ook godgeklaagd..... hoezķ ga je als politie zo iemand (überhaupt iemand) ergens mee feliciteren?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:54 schreef bitterbal het volgende:
19 MINUTEN GELEDEN
Willem Engel: 'Politiekorpsen feliciteerden mij met uitspraak'
De politie in Amsterdam, Rotterdam en Den Haag hebben Viruswaarheid-voorman Willem Engel gefeliciteerd met de uitspraak van de rechtbank in Den Haag over het opheffen van de avondklok. Dat zei Engel bij het spoedappel voor het gerechtshof in Den Haag, dat door de Staat is aangespannen.
De politie in Rotterdam bevestigde tegen Rijnmond dat Engel is gefeliciteerd. Ze liet weten in goed contact te staan met Engel. De felicitatie was "neutraal, puur vanuit de verbinding".
Ze zijn blij dat ze minder hoeven te patrouillerenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit is toch ook godgeklaagd..... hoezķ ga je als politie zo iemand (überhaupt iemand) ergens mee feliciteren?
Nja dat snap ik ook niet helemaal, maar goedquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit is toch ook godgeklaagd..... hoezķ ga je als politie zo iemand (überhaupt iemand) ergens mee feliciteren?
Het is kut.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:13 schreef Koen66 het volgende:
wtf is er vandaag met de snelheid van Fok?
Buda stond de servers te swaffelen en het gebreide mutsje is er in vast blijven zitten.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:13 schreef Koen66 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatste benen van de servers van Dannyquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:13 schreef Koen66 het volgende:
Het was leuk jullie allemaal gekend te hebbenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Laatste benen van de servers van Danny
We hebben nog geen whatsappgroepjequote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het was leuk jullie allemaal gekend te hebben
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Buda stond de servers te swaffelen en het gebreide mutsje is er in vast blijven zitten.Maar ik keur het goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We hebben nog geen whatsappgroepje
Vergis je niet in de hoeveelheid agenten die gewoon helemaal niet staan achter een avondklok en die het gewoon beschamend vinden iemand te moeten bekeuren die een rondje loopt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ze zijn blij dat ze minder hoeven te patrouilleren
quote:Materiaal;
Paris Drops, haaknaald 4,5,
Patroon;
Begin met een magische ring.
1) Haak 2 losse (=eerste halve stokje), haak 11 halve stokjes, sluit dmv halve vaste (12 halve stokjes)
2) haak 2 losse (=eerste halve stokje), 2 halve stokjes in elke steek, (24 halve stokjes), sluit dmv halve vaste
3 t/m 7) haak 2 losse (=eerste halve stokje), haak 24 stokjes, sluit dmv halve vaste (24 halve stokjes)
8) haak 2 losse, *2 halve stokjes in volgende steek, 1 half stokje in volgende*, herhaal van */*
sluit dmv halve vaste. (36 halve stokjes)
9) haak 2 losse, 35 halve stokjes, sluit dmv halve vaste (36 stokjes). Hecht af, knip draad af en werk draad weg.
Ik kan haken, komt goed Buda ik maak je wel een nieuwequote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe breien gaat weet ik niet, maar zo haak je een eikelmutsje
[..]
Het lijkt me vooral frustrerend, daar word je toch geen agent voorquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vergis je niet in de hoeveelheid agenten die gewoon helemaal niet staan achter een avondklok en die het gewoon beschamend vinden iemand te moeten bekeuren die een rondje loopt.
Of wannneer Hennie van de overkant belt omdat ze wel 4 koppen ziet door het raam van de buren.
Kijk hier heeft iemand er ledjes in gestopt, die snapte het niet helemaal. Maar het zijn dus eikelmutsjesquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kan haken, komt goed Buda ik maak je wel een nieuwe
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk hier heeft iemand er ledjes in gestopt, die snapte het niet helemaal. Maar het zijn dus eikelmutsjes![]()
[ afbeelding ]
Typisch iets voor bitterbalquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk hier heeft iemand er ledjes in gestopt, die snapte het niet helemaal. Maar het zijn dus eikelmutsjes![]()
[ afbeelding ]
Snapt die persoon wel, om wat voor eikels het gaat??quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gezelligquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:27 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga mijn plant meenemen naar de badkamer tijdens het douchen.![]()
Serieus, ik kreeg dit toen ik googelde op "gebreide eikelmutsjes"quote:
En als je die meldingen van de meldkamer dan eindelijk eens niet krijgt en gewoon je normale politiewerk kunt doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het lijkt me vooral frustrerend, daar word je toch geen agent voor
Istie nu geëxodeerd?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:33 schreef CherryLips het volgende:
Zo die gerrie zat me al de hele dag dwars.
Doe ik ook wel eens. Vooooocht.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:27 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga mijn plant meenemen naar de badkamer tijdens het douchen.![]()
Het maakt helemaal geen klap uit wat een agent op persoonlijke titel ergens van vindt. Die moet gewoon zijn werk uitvoeren en handhaven op wettelijke kaders ongeacht of ze het eens zijn met die wettelijke kaders. En dat is maar goed ook, anders leven we hier in een politiestaat.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vergis je niet in de hoeveelheid agenten die gewoon helemaal niet staan achter een avondklok en die het gewoon beschamend vinden iemand te moeten bekeuren die een rondje loopt.
Of wannneer Hennie van de overkant belt omdat ze wel 4 koppen ziet door het raam van de buren.
Tegen de tijd dat deze post geplaatst is heb je je boek waarschijnlijk al uit ...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:56 schreef kwiwi het volgende:
Ik ga lezen, kom morgen wel weer eens kijken of fok sneller is
Dat hebben ze ook gedaan. Maar het zijn ook mensen die graag doen waarvoor ze geleerd hebben. Veiligheid bieden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het maakt helemaal geen klap uit wat een agent op persoonlijke titel ergens van vindt. Die moet gewoon zijn werk uitvoeren en handhaven op wettelijke kaders ongeacht of ze het eens zijn met die wettelijke kaders. En dat is maar goed ook, anders leven we hier in een politiestaat.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook gedaan. Maar het zijn ook mensen die graag doen waarvoor ze geleerd hebben. Veiligheid bieden.
Geen schoolleraartje spelen.
Dus laat ze blij zijn.
Ik vind het ook best veilig als ik om 4 uur 's nachts met 180 over de snelweg rijdt. Ik ben bij machte om die auto te besturen, mijn auto kan die kruissnelheid prima handelen, er is geen kip op de weg dus een ander breng ik ook niet in gevaar.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook gedaan. Maar het zijn ook mensen die graag doen waarvoor ze geleerd hebben. Veiligheid bieden.
Geen schoolleraartje spelen.
Dus laat ze blij zijn.
ZEG AMA WAAROM IS FOK ZO TRAAG... MEVROUW DE MODDERETERquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stoom van de douche schijnt goed te zijn voor de bladeren.
Er zat eens al een half uur een dikke Audi achter me na 0:00 met 180kmu. Bij een parkeerhaven licht die op en spreekt me aan. Achterlicht deed het niet en verder: prettige rit, ook onderweg naar huis?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind het ook best veilig als ik om 4 uur 's nachts met 180 over de snelweg rijdt. Ik ben bij machte om die auto te besturen, mijn auto kan die kruissnelheid prima handelen, er is geen kip op de weg dus een ander breng ik ook niet in gevaar.
En toch ben ik gewoon écht in overtreding en krijg ik (terecht) een bekeuring voor als ik aangehouden of geflitst wordt. Op dat moment vind ik desbetreffende agent ook een schoolleraar [misschien ook nog wel wat anders] maar dat doet helemaal niet ter zake want ik ben gewoon in overtreding.
Bij de avondklok gaat het overigens helemaal niet of dit wel of niet terecht is, maar gaat het erom op welke gronden de maatregel is genomen. Dat hebben ze gewoon niet handig (en misschien ook wel niet terecht wettelijk) aangepakt. Ze gaan nu de discussie voeren over de noodzaak van een avondklok terwijl de rechter vanochtend geoordeeld heeft dat de maatregel op verkeerde gronden genomen is en dit anders had gemoeten. Dat is wel iets anders dan concluderen dat er geen noodzaak voor een avondklok is.
Dus voordat de politie allerlei felicitaties overbrengt moeten ze misschien ook even langer dan 2 seconden nadenken.
Viesmadquote:
Was op NPO 1 EXTRA journaal net en nu ook nogquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:40 schreef bitterbal het volgende:
nou ja. avond klok blijft gelden, in elk geval tot hoger beroep meldt nu.nl
Echt he.. Gewoon door de rechter heen praten..quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Viesmad![]()
Hoorde je die rechter nog net op het eind zeggen 'gaat u nu maar snel naar huis want de avondklok die geldt nog'![]()
![]()
En vervolgens tegen de rechter schreeuwen 'u maakt een fout, u mag zich binnenkort tegenover een rechter verantwoorden'quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Echt he.. Gewoon door de rechter heen praten..![]()
![]()
Rot toch op man, met je voorbeeld voor volwassenen.quote:Het valt de premier op dat de meeste kinderen erg zoeken naar wat er nog wel kan, in plaats van te focussen op wat er niet kan. "Jullie zijn een voorbeeld voor de volwassenen in Nederland. Recht uit mijn hart zeg ik: dank jullie wel. Het is niet gemakkelijk, maar jullie houden vol."
Ik erger me dood aan die gast.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Echt he.. Gewoon door de rechter heen praten..![]()
![]()
Volgende keer even vragen aan Rutte of hij jou ook specifiek wil noemen in zijn perscoquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rot toch op man, met je voorbeeld voor volwassenen.
Groetjes, iemand die heel januari en een deel van februari helemaal niemand heeft gezien.
want?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:43 schreef CherryLips het volgende:
Nou mn social anxiety was weer lekker op dreef net in de supermarkt. God jezus.
En een medaille.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgende keer even vragen aan Rutte of hij jou ook specifiek wil noemen in zijn persco![]()
Jullie zijn een voorbeeld voor alle volwassen behalve Ger, want die zit al de hele tijd thuis
Ook jij mag 'gewoon' elke dag 1 iemand zien.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Groetjes, iemand die heel januari en een deel van februari helemaal niemand heeft gezien.
Morgen weer hopelijk nog een stapje beterquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:02 schreef mschol het volgende:
ok, tijd om uit te rusten op bed...
tandjespoetsen,
paracetamol erin en gaan...
Ben je nou serieus jaloers op zijn complimentje aan kinderen?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Na 2 weken komt doorgaans de man met de hamer.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:02 schreef mschol het volgende:
ok, tijd om uit te rusten op bed...
tandjespoetsen,
paracetamol erin en gaan...
Ze waren aan het dweilen geslagen bij de zelfscan. Waarom wachten tot sluitingstijd. Ik vraag: kan ik hier afrekenen? O nee die kassa's zijn niet beschikbaar omdat ik net gedweild heb. Ik wil doorlopen naar andere kant en rij dat stomme gele waarschuwingsbordje omver. Maar toen waren die kassa's ineens weer wel beschikbaar dus ging iedereen voor en was ik daar voor Piet snot netjes voor opzijgegaan.quote:
Ik ben gewoon chagrijnig. Ga weg.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben je nou serieus jaloers op zijn complimentje aan kinderen?
Hmm geil.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben gewoon chagrijnig. Ga weg.
Ze zoeken nu je gezicht op op de camerabeelden om het uit te printen en het in de kantine op de wall of shame op te hangenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze waren aan het dweilen geslagen bij de zelfscan. Waarom wachten tot sluitingstijd. Ik vraag: kan ik hier afrekenen? O nee die kassa's zijn niet beschikbaar omdat ik net gedweild heb. Ik wil doorlopen naar andere kant en rij dat stomme gele waarschuwingsbordje omver. Maar toen waren die kassa's ineens weer wel beschikbaar dus ging iedereen voor en was ik daar voor Piet snot netjes voor opzijgegaan.
Vervolgens stonden die meisjes nog even om mijn actie te lachen bij de servicebalie naast de zelfscan. Dus top. En toen moesten m'n boodschappen gecontroleerd worden en kon ik niet opzij of ook maar 20 cm afstand houden en beukte ik tegen zo'n plastic scherm aan.
En ik knalde nog met de kar ergens tegenaan toen ik weg wilde.
Maar goed. Had toch mondkapje op dus hopelijk zijn ze m'n kop volgende week weer vergeten.
Mm, dan moet ik misschien ook eens een nieuwe winkel gaan zoekenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze zoeken nu je gezicht op op de camerabeelden om het uit te printen en het in de kantine op de wall of shame op te hangen
Heeft Sukade & Stoofschotel dit niet????quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze zoeken nu je gezicht op op de camerabeelden om het uit te printen en het in de kantine op de wall of shame op te hangen
Als brildrager vind ik ze wel vervelend.quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heeft Sukade & Stoofschotel dit niet????
Nee is duurder en ze hebben niet alles.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt je boodschappen ook gewoon online bestellen
De wall of shame hangt daar vol met medewerkersquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heeft Sukade & Stoofschotel dit niet????
Ik sta er nog niet opquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De wall of shame hangt daar vol met medewerkers
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik kan niet praten met een mondkapje.
Dus zet ik hem overal af als ik iets moet zeggen.
Je zit nog in de proefperiodequote:
Bij mij mag dat. Anders versta ik je niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:10 schreef Lospedrosa het volgende:
ja nog een maand mijn best doen.quote:
Oeh en de opper wall of excelshame is voor degene die hoogstpersoonlijk bij het retourneren de bank door de voorgevel komt donderen. Daar moet je op het hoofd een kroontje bij plakkenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Nee maar misschien als we open gaan dat ik het ga introduceren
Ik vind mensen sowieso slecht verstaanbaar met zo'n mondkapje.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou dat zou prachtig zijn als ik dat nog mee mag makenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oeh en de opper wall of excelshame is voor degene die hoogstpersoonlijk bij het retourneren de bank door de voorgevel komt donderen. Daar moet je op het hoofd een kroontje bij plakken
Klachten over jou?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nog een maand mijn best doen.
Ze vroegen vandaag of ik het nog leuk vond. Zei dat er toch wel errugggg veel klachten binnen komne
Gelukkigquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben nog lang niet uit ge-S&S-t
Ik sta denk ik bij de Gamma op die wall.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb er nu 2 geloof ik. Die ene heb ik niks mee gedaan en gedelete en de andere is geloof ik ook niets mee gedaan. Maar die meneer vroeg ook echt wie we gingen ontslaan om zijn fout goed te makenquote:
werk je toevallig bij slof & slippers?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:12 schreef Modus het volgende:
Wat is werk toch ook onvoorstelbaar kut.
KUT
KUT
KUT
Gewoon zeggen dat die zelf ontslagen is!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb er nu 2 geloof ik. Die ene heb ik niks mee gedaan en gedelete en de andere is geloof ik ook niets mee gedaan. Maar die meneer vroeg ook echt wie we gingen ontslaan om zijn fout goed te maken![]()
Dus toen ik zei niemand vond die mij onbeleefd.
ja jij hangt daar nuquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik sta denk ik bij de Gamma op die wall.![]()
Kocht een paar jaar geleden een goede sneeuwschep van metaal.
Bij de auto dacht ik ineens. Die moet ik toch even testen. Dus naast de auto(niemand die me zag) ging ik als een gek 2 m2 ijs en sneeuw weghakken en opzij scheppen. Rode kop en alles.
Kijk ik omhoog, zie ik zo’n beetje 8 man gierend van het lachen naar mij kijken vanuit het raam van de kantine vlak voor me. Zaten jaloezieën voor die ze geopend hadden.
Een riep nog: doe je de hele parkeerplaats even.
Kun je ze gewoon deletenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb er nu 2 geloof ik. Die ene heb ik niks mee gedaan en gedelete en de andere is geloof ik ook niets mee gedaan. Maar die meneer vroeg ook echt wie we gingen ontslaan om zijn fout goed te maken![]()
Dus toen ik zei niemand vond die mij onbeleefd.
Vrij epic ditquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik sta denk ik bij de Gamma op die wall.![]()
Kocht een paar jaar geleden een goede sneeuwschep van metaal.
Bij de auto dacht ik ineens. Die moet ik toch even testen. Dus naast de auto(niemand die me zag) ging ik als een gek 2 m2 ijs en sneeuw weghakken en opzij scheppen. Rode kop en alles.
Kijk ik omhoog, zie ik zo’n beetje 8 man gierend van het lachen naar mij kijken vanuit het raam van de kantine vlak voor me. Zaten jaloezieën voor die ze geopend hadden.
Een riep nog: doe je de hele parkeerplaats even.
Schaamluis en Smetvlekquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben nog lang niet uit ge-S&S-t
Ja heb nu wel 1 keer iets heel stoms gedaan dus daar heb ik nu als goedmakertje gratis bezorging geregeld. En er kwam er vandaag 1 binnen in de mailbox dat ik een klein foutje heb gemaakt. Weet niet hoe we dat moeten oplossen dus dat vraag ik morgen aan een collega.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:16 schreef CherryLips het volgende:
Klinkt een beetje als notes hier op Fok. "Foei hier is een aantekening doen we verder niks mee."
Jammer. Had bij schnitzel wel voor Stroganoff gekozenquote:
Die lui kunnen allemaal het klachtenformulier op jullie website niet vinden of wa.....quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als ze in de mailbox binnen komen
Denk aan het contrast.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jammer. Had bij schnitzel wel voor Stroganoff gekozen
ze willen het graag direct dan naar ons mailen ookquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die lui kunnen allemaal het klachtenformulier op jullie website niet vinden of wa.....
Juist.... je moet wel evenredige paren maken... dus of eten of gorequote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jammer. Had bij schnitzel wel voor Stroganoff gekozen
wat voor kapje heb je dan en wat voor bril?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als brildrager vind ik ze wel vervelend.
Heb nu gelukkig wel een veiligheidsbril die niet beslaat door die kapjes, maar om de hele tijd te dragen vind ik het niks
24 MINUTEN GELEDENquote:
nee ik durf het ook niet aan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:20 schreef gianni61 het volgende:
Ga nooit zaken doen bij schimmel en schurft
Normaal gewoon wasbare kapjes, maar bij de opdrachtgever moeten we nu ffp2 dragen. Heb van hun nu ook een bollé brilletje gekregen die aansluit rond de ogen zodat je gehijg er niet onderin kan komenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat voor kapje heb je dan en wat voor bril?
ik heb 't idee dat mijn glazen te klein zijn
https://www.muldi.nl/arbe(...)l-met-foamrand-zwart zoiets?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Normaal gewoon wasbare kapjes, maar bij de opdrachtgever moeten we nu ffp2 dragen. Heb van hun nu ook een bollé brilletje gekregen die aansluit rond de ogen zodat je gehijg er niet onderin kan komen
Dit betekend eigenlijk gewoon, ga maar naar buiten.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
24 MINUTEN GELEDEN
Politie de komende dagen terughoudend met boetes
De politie zal de komende dagen niet snel boetes uitdelen bij overtredingen tegen de avondklok. Totdat het gerechtshof in Den Haag uitspraak heeft gedaan, zal de politie overtreders aanspreken en waarschuwen, zegt een woordvoerder van de Nationale Politie. Alleen bij excessen of na meerdere waarschuwingen wil de politie boetes geven.
De politie kiest voor deze lijn omdat er nu verwarring is over de avondklok. De uitspraak van het hof komt nog op de dag van de zitting, aanstaande vrijdag, of kort daarna.
Je kan gewoon gaan
Ja, dat zou hem best wel eens kunnen zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.muldi.nl/arbe(...)l-met-foamrand-zwart zoiets?
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:19 schreef bitterbal het volgende:
Maar goed dan vragen ze om mijn naam. Dus ik zo bitterbal.
Komt de klacht:
Bitterbal heeft dit gedaan en blabla etc blabla korting blabla niet klantvriendelijk blablaetc. En dan kijken ze er naar en klikken ze op prullenbakje
Tegen die tijd hebben ze vast de juiste juridische kaders voor de avondklok opgezocht.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit betekend eigenlijk gewoon, ga maar naar buiten.
En mocht vrijdag de uitspraak zijn dat de avondklok niet rechtsgeldig was dan worden alle boetes terugbetaald.
eens naar kijken dan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, dat zou hem best wel eens kunnen zijn.
NOu ja men denkt bij een klacht komt er iets van compensatiequote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:33 schreef Gruj0 het volgende:
[..]![]()
Dus klanten noemen jouw naam om iets te krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |