SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Een schot in de roos is geliefd bij dequote:
ze zouden een naamswijziging kunnen overwegen net als Fuckingquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat plaatsnaambord is ook een van de meest gejatte van Nederland. zit daarom in beton gegoten tegenwoordig.
gaat niet gebeurenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze zouden een naamswijziging kunnen overwegen net als Fucking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
ik zit er ook op te azenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:19 schreef kwiwi het volgende:
Nog steeds geen "Budaddy en het gebreide eikelmutsje" TT
das een eckte neppert?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:22 schreef kwiwi het volgende:
Deze plant ga ik bestellen bij Ikea, voor op de achtergrond in m'n home office, ziet er wat gezelliger uit op de webcam
[ afbeelding ]
goh je verwacht het nietquote:Viruswaarheid-voorman Willem Engel en zijn advocaten hebben meerdere malen de rechter onderbroken. De rechter dreigde een van de advocaten uit de rechtszaal te verwijderen, maar dat weerhield hem er niet van alsnog zijn ongenoegen over de procedure te uiten.
De protestgroep wraakt het hof in Den Haag.
zet gewoon een greenscreen neerquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:22 schreef kwiwi het volgende:
Deze plant ga ik bestellen bij Ikea, voor op de achtergrond in m'n home office, ziet er wat gezelliger uit op de webcam
[ afbeelding ]
Koop er 20, dan lijkt het net een wietplantage!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:22 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ja rechtspraak is OK zo lang het maar in je straatje pastquote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:27 schreef CherryLips het volgende:
Mooi systeem dat je verzendbewijzen van pakketjes in de mail komen.
que?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:27 schreef CherryLips het volgende:
Mooi systeem dat je verzendbewijzen van pakketjes in de mail komen.
Ah ja doen ze zelf alleen bij retourzendingen op dit moment geloof ik. Want dan zijn de accountgegevens al bekend van het originele pakketje enzo.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:29 schreef CherryLips het volgende:
Nee als je nu een pakketje terugstuurt via je pakketpunt van PostNL, dan krijg je geen bewijsje meer mee (kan wel, hoeft dus niet) maar wordt het naar je e-mailadres gestuurd. Ik krijg nu net twee mails van de pakketjes die ik heb teruggebracht.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
JaIk heb geen echte planten in huis, alleen buiten
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koop er 20, dan lijkt het net een wietplantage!
en best vroeg ookquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat je er überhaupt uitgekomen bent.
Heb ooit rouwvliegjes op een plant binnen gehadquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ben eeuwig blij met Lotje hooren de rest van de planten
ja die heb ik dus succesvol bestreden *klopt af*quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ooit rouwvliegjes op een plant binnen gehadNooit weer.
. 70!?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb 70 planten.
Sommige worden wel echt te groot.
geef er een paar aan mijquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb 70 planten.
Allemaal verschillende?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb 70 planten.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb 70 planten.
Jeetje, ik vind 2 wel genoeg.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb 70 planten.
Mag je een wietplant hebben in Zwitserland?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]Maar dan ben ik weer het stereotype nederlander dit dat
Bijna allemaal verschillende. Alleen meerdere pannenkoekjesquote:
Ben je verhuisd Dven?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:03 schreef Dven het volgende:
Internet is aangesloten in nieuwe huis
Supersnel![]()
Even vieren met koffie dus![]()
Ik voel me aangesproken.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:47 schreef FranticDJ het volgende:
fok is zo traag als dikke gerrie door een dunne trechter
Of gewoon retetraagquote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:57 schreef mschol het volgende:
CL is gerries voor ons aan het draaien zodat de boel weer sneller wordt
shortening noemen ze die meukquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:59 schreef mschol het volgende:
maar als het allemaal noet zo wil glijden, dit schijnt te helpen:
[ afbeelding ]
Ja, beter plekje in de stadquote:
Denk dat ik eerder een bredere trechter heb.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Regel ff een nieuw serverpark dan
Vieze spelletjes, beide partijen. Ik weet niet wat ik er van moet vinden eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:28 schreef mschol het volgende:
[..]
die engel en zijn jurist laat ik graag een duik nemen in de hofvijver, afzetten en toekijken
Ik heb morgen eindelijk weer bootcampquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:34 schreef kwiwi het volgende:
Zo, even hardlopen nu het zonnetje schijnt
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb morgen eindelijk weer bootcamp![]()
Jongens gaan we nu ook een keer met geluid doen? Dan kunnen we elkaar uitschelden als je net weer een halve meter voor de finish wordt ingehaald of voor voor de zoveelste keer weer door iemand van de baan wordt gerostquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:engine
@:ijsdraakje
@:ygritte
@:ggmm
@:haags
@:liesje1979
10 meter misschien.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie houden hier 10 km hardlopen vol?
Prima voor mij. Chaos x2 dan wel denk ikquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jongens gaan we nu ook een keer met geluid doen? Dan kunnen we elkaar uitschelden als je net weer een halve meter voor de finish wordt ingehaald of voor voor de zoveelste keer weer door iemand van de baan wordt gerost
Des te leukerquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Prima voor mij. Chaos x2 dan wel denk ik
Dat klinkt echt fantastisch. Al red ik het donderdag wss niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jongens gaan we nu ook een keer met geluid doen? Dan kunnen we elkaar uitschelden als je net weer een halve meter voor de finish wordt ingehaald of voor voor de zoveelste keer weer door iemand van de baan wordt gerost
Ja, hoezo?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie houden hier 10 km hardlopen vol?
geen drone die jou rennend vastlegt?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Pics van 10km hardlopen? Daar heb ik geen tijd voor tijdens het rennen hoor
Zelfde wijk zelfsquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Pics! Nog wel steeds in de omgeving van Veliko?
hoe moet datquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:57 schreef mschol het volgende:
[..]
geen drone die jou rennend vastlegt?
[ afbeelding ]
dus jij antwoorden nee ben een bitterbalquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:02 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben vandaag gevraagd of ik een papegaai ben
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Los denkt dat het gros hier geen leven heeft en nooit buiten komt
Had ik moeten doenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:03 schreef mschol het volgende:
[..]
dus jij antwoorden nee ben een bitterbal
Vast vanwege je prachtige verenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:02 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben vandaag gevraagd of ik een papegaai ben
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vast vanwege je prachtige veren![]()
Allemaal sjaloesie
Wat fles?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Hahaaahhaah vanavond regen en morgen is er niets meer van de sneeuw te zien![]()
Mooi vanochtend nog even sneeuwbal uit het vuistje gegeten
Wat?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Hahaaahhaah vanavond regen en morgen is er niets meer van de sneeuw te zien![]()
Mooi vanochtend nog even sneeuwbal uit het vuistje gegeten
Dit heet lila.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:08 schreef LTVDK het volgende:
@:Amarantha, hij is paars en niet roze
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |