quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:40 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Jeesus Pred......![]()
[ afbeelding ]
Laat je kippen het maar hogerop zoeken dan.quote:
You taught us wellquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:47 schreef Mammietje het volgende:
Mijn Gottt... en dan was ik al bang dat ik het niveau de afgelopen dagen omlaag had gehaald.
Maar dat kunnen jullie ook prima zonder mij af, he?!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:47 schreef Mammietje het volgende:
Mijn Gottt... en dan was ik al bang dat ik het niveau de afgelopen dagen omlaag had gehaald.
[ afbeelding ]
dat gaat vanzelf omlaag met mij erbijquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:47 schreef Mammietje het volgende:
[ afbeelding ]
Terwijl je toekijkt van een afstand, uiteraard.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ik bedank voor de ranzigheid.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:47 schreef Mammietje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:55 schreef Predator40 het volgende:
fijne nacht allemaal ik ga ZzZzZzZZ
heb niet al te beste dagen op het moment, beetje depri![]()
[ afbeelding ]
Slaap lekker! Hier ook naar bed zo.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:55 schreef Predator40 het volgende:
[ afbeelding ]
You know where to find me!quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:55 schreef Predator40 het volgende:
[ afbeelding ]
Sterkte en truste, zelf hier ook al paar weken lusteloos, kreeg in 1 keer ook weer behoefte aan alcohol, gelukkig sterk kunnen blijvenquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:55 schreef Predator40 het volgende:
[ afbeelding ]
Goed van je.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Sterkte en truste, zelf hier ook al paar weken lusteloos, kreeg in 1 keer ook weer behoefte aan alcohol, gelukkig sterk kunnen blijven
Sterkte kerel, het wordt echt beterquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:55 schreef Predator40 het volgende:
[ afbeelding ]
tuurlijk!quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:41 schreef chratnox het volgende:
[..]
Sterkte kerel, het wordt echt beter
Tuurlijk komt het goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |