Een heel verhaal houden en ondertussen niks zeggen, naast een poging doen een toffe oneliner te verpakken, daar heet het CDA inmiddels ook patent op.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:34 schreef Claudia_x het volgende:
Grapperhaus krijgt een heel duidelijke vraag en hoeft alleen 'ja' te zeggen. In plaats daarvan komt er weer een lang zeververhaal. Dit is gewoon niet slim, hiermee wek je de indruk dat je iets te verbergen hebt.
Zometeen iets van over de 1000 besmettingenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Vanwege tegenvallende resultaten van FOK! zijn user @:zipportal en ik hier alvast voor de cijfers van 15:15.
Mijn verwachting is dat de kroegen wel weer open kunnen.
[ afbeelding ]
liev hontjequote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Vanwege tegenvallende resultaten van FOK! zijn user @:zipportal en ik hier alvast voor de cijfers van 15:15.
Mijn verwachting is dat de kroegen wel weer open kunnen.
[ afbeelding ]
Nah ik sla superspreader events ff over, dankje.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ga elke zondag naar de kerk ook jij bent welkom
Rechtelijke basis onder hun beleid is 'gecalled'. Ze staan voor lul en niet alleen nationaal.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Rutte en Grap doen beide niets anders dan draaien. Heb ze zelden zo zwak gehoord.
We kunnen er via DM wat dieper op in gaan. De kerk is echt niet wat je denkt wat het is.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:36 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nah ik sla superspreader events ff over, dankje.
Democratiequote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:37 schreef XSbig het volgende:
Welkom in Nederland, waar we gewoon een spoedwet erdoorheen jassen als een uitspraak van de rechtbank ons niet aanstaat
Je post weer mee!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:37 schreef Twinkle20 het volgende:
Prachtig nieuws op deze memorabele dag dat ik officieel gediagnostiseerd ben met een corona burn out.
Al die mensen die zo voor het opleggen van die doorgeslagen maatregelen zijn, kunnen voorlopig opdraaien voor mijn ziektewet en alle rompslomp die daar nog uit voort zal vloeien.
We gaan geen golf van corona slachtoffers krijgen. We gaan een golf krijgen van mensen die er psychisch helemaal doorheen zitten. Good luck with that
tot een uurtje of 16.00, daarna steken ze een dikke middelvinger op naar het volk en lachen ze weer als vanouds.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
Waarom heb ik nu het idee dat Fred en Rutte even goed aan het vloeken zijn in die gang?
Dan moet je een keer naar de vbl sc gaan kun je lachenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:37 schreef Twinkle20 het volgende:
Prachtig nieuws op deze memorabele dag dat ik officieel gediagnostiseerd ben met een corona burn out.
Al die mensen die zo voor het opleggen van die doorgeslagen maatregelen zijn, kunnen voorlopig opdraaien voor mijn ziektewet en alle rompslomp die daar nog uit voort zal vloeien.
We gaan geen golf van corona slachtoffers krijgen. We gaan een golf krijgen van mensen die er psychisch helemaal doorheen zitten. Good luck with that
Wat een geweldige shitshow dit alles weerquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:37 schreef XSbig het volgende:
Welkom in Nederland, waar we gewoon een spoedwet erdoorheen jassen als een uitspraak van de rechtbank ons niet aanstaat
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:37 schreef XSbig het volgende:
Niet op de man spelenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jij bent niet dom, maar mentally challenged.
Ik ga weer ontopic, want we spelen hier niet op de man.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:37 schreef Twinkle20 het volgende:
Smooth wel om zo het gesprek met een vrouw aan te willen gaan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We kunnen er via DM wat dieper op in gaan. De kerk is echt niet wat je denkt wat het is.
Nee joh. De meeste mensen pikken een hoop hoor. Kijk maar naar de peilingen e.d.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:36 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Ik hoop echt dat dit het laatste zetje was om de compliance en het draagvlak tot het dieptepunt te doen dalen. Opzouten met deze bezetters die de rechtsprekende macht naast zich neerleggen en via geitenpaadjes de avondklok toch te kunnen laten stand houden.
Tja, bij een rechter kun je geen nietszeggend antwoord geven, daarna zeggen u bent geweest de volgende is en het geluid wegdraaien. Die hebben het wat dat betreft ook iets makkelijker.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:36 schreef ijs. het volgende:
Tja, weer weinig verrassend hoe deze lieden ons te woord staan.
Gelukkig laten rechters je niet zo makkelijk ergen omheen lullen als dit deel van het journaille.
Demissionairquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:36 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Ik hoop echt dat dit het laatste zetje was om de compliance en het draagvlak tot het dieptepunt te doen dalen. Opzouten met deze bezetters die de rechtsprekende macht naast zich neerleggen en via geitenpaadjes de avondklok toch te kunnen laten stand houden.
Ik maak maar een grapje vriend.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:38 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Niet op de man spelen
Maar zal mijn geestelijk gehandicapte vrienden de groeten doen 😉
Sterkte, Twinkle.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:37 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja dat snap ik ook niet. Leven die onder een steen of zo.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nee joh. De meeste mensen pikken een hoop hoor. Kijk maar naar de peilingen e.d.
Avondklok was gewoon geen optie lange tijd, tot de Britse variant om de hoek kwam kijken.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik vraag me nu toch steeds meer af uit welke koker die avondklok is gekomen. Dit tweetal behandelt het als het gouden middel, terwijl het maanden ergens, ik vermoed het OMT, tegengehouden is.
Precies de rechter gaat hun echt wel hun zin geven hoor.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:38 schreef Haags het volgende:
[..]
tot een uurtje of 16.00, daarna steken ze een dikke middelvinger op naar het volk en lachen ze weer als vanouds.
Ik denk vooral dat de meeste mensen het helemaal niet zo nauw volgen wat er überhaupt allemaal op het Binnenhof in Den Haag gebeurt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nee joh. De meeste mensen pikken een hoop hoor. Kijk maar naar de peilingen e.d.
Exact, we gaan vanmiddag zien wat dat waard is.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:38 schreef maan_man het volgende:
[..]
Tja, bij een rechter kun je geen nietszeggend antwoord geven, daarna zeggen u bent geweest de volgende is en het geluid wegdraaien. Die hebben het wat dat betreft ook iets makkelijker.
Mijn indruk was dat het OMT al tijden voor was en het kabinet intern verdeeld was waardoor de avondklok er lange tijd niet kwam.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik vraag me nu toch steeds meer af uit welke koker die avondklok is gekomen. Dit tweetal behandelt het als het gouden middel, terwijl het maanden ergens, ik vermoed het OMT, tegengehouden is.
Weet ik 😉quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik maak maar een grapje vriend.
Zeg ik toch niet? Le-zen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Avondklok was gewoon geen optie lange tijd, tot de Britse variant om de hoek kwam kijken.
Ook hier zit geen mysterieus BNW verhaaltje achter.
rutte doctrine in optima forma.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:37 schreef XSbig het volgende:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:31 schreef KingRoland het volgende:
Jullie lopen allemaal te klagen en te janken maar als jullie het zo erg vinden emigreer lekker joh
wat een gekrijs jezus christus
Vrijwel iedereen die ik ken, en dat zijn er nogal wat, houden zich aan alle maatregelen. Alleen hier/Twitter/Facebook lees ik zoveel weerstand tegen de maatregelen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:39 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet. Leven die onder een steen of zo.
Dus;quote:
Meeste mensen volgen het Corona nieuws niet dagelijks. Openen wellicht random een keer NU of de Telegraaf. Mensen in mijn omgeving hebben de blunders van Hugo bv amper tot niet mee gekregen. Denken dat alles gewoon goed gaat. Ook met vaccineren. Geloven gewoon wat er gezegd wordt op persconferenties. Die posten niet mee in dit soort topics zodat ze elke gebeurtenis mee krijgen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:39 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet. Leven die onder een steen of zo.
Ja bij mij dus niet. En ik zit echt niet in een tokkieomgeving of zo, integendeel.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:41 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen die ik ken, en dat zijn er nogal wat, houden zich aan alle maatregelen. Alleen hier/Twitter/Facebook lees ik zoveel weerstand tegen de maatregelen.
VVD, CDA en CU hebben al laten merken er vierkant achter te staan, D66 zie ik nou niet als de partij die dit tegen bleef houden gezien het laatste debat.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn indruk was dat het OMT al tijden voor was en het kabinet intern verdeeld was waardoor de avondklok er lange tijd niet kwam.
Er is geen bewijs dat de avondklok werkt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dus;
Kabinet: avondklok is nodig want modellen.
Iedereen: mimimiimi modellen zijn stom.
Rechter: Avondklok is niet nodig want uh ja uh eh oke.
Iedereen: Rechter
![]()
Denk dat @AlwaysHappy het perfect verwoordt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:42 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja bij mij dus niet. En ik zit echt niet in een tokkieomgeving of zo, integendeel.
Wordt bellemoeke ingevlogen? @Zipportalquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:42 schreef maan_man het volgende:
Gaan onze vrienden van de Rechtspraak ons nog voorzien van een livestream?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |