Zekerquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:46 schreef QuattroF het volgende:
Haarkleur kan ook nog ontzettend veranderen natuurlijk. Ik ben donkerblond (als baby eerst pikzwart en later wit) en mijn man is bijna zwart (als kind ook). Frum kwam ter wereld met pikzwarte haren maar is nu toch echt blond. Ook had ze donkerbruine ogen en worden ze nu blauwgroen. Leuk om dat verschil zo te zien.
Serieus? Wow stop de tijd, 1 jaar alweer! Ik snap dat dit wel even een momentje is maar dreumesen zijn vast ook heel erg leukquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:24 schreef Zo-is-dat het volgende:
En iets anders, mijn baby zit op dit moment lekker in bad en gaat zo lekker naar bed en dan haal ik morgen ineens een dreumes uit bed![]()
![]()
![]()
Technisch gezien is ze pas om 23.03 uur 1 dus misschien dat ik morgen overdag toch nog even doe alsof ze mijn kleine baby is![]()
Zodadelijk sla ik aan het bakken en maak nog even 1 kamer van haar poppenhuis af. De stapel uit te pakken cadeautjes ligt al ingepakt klaar op de kasten er zijn zelfs cadeautjes opgestuurd!
![]()
Manlief mag het huis versieren en dan vieren we morgen hoe dan ook feest!
Morgen trip down memory lane en ik vermoed zeker ook wat tranen, jeetje wat gaat het toch snel en wat gaat zij toch snelOnze traktatie baby
Bij jou ook al bijna? Damn echt bizarquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:50 schreef QuattroF het volgende:
[..]
Alvast Gefeliciteerd! Wat een bijzondere mijlpaal hè.Wat ga je bakken?
Over 5 weken ongeveer is het hier ook zover.. slik.
Dank je wel! Ik dacht serieus dat bijvoeding tot ongeveer 12 mnd alleen was om je kindje aan ander eten te laten wennen en dat de bv/kv de belangrijkste bron was. Maar je link geeft hele duidelijke info waarom dat niet zo is.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:18 schreef Zo-is-dat het volgende:
Food under one is just for fun is een zeer hardnekkige onjuistheid die vaak geroepen word.
Hier staat het bijvoorbeeld duidelijk uitgelegd https://www.childrensnutrition.co.uk/full-blog/criticalnutrients
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ons kado: een mini versie van ons huis!ze vond het allemaal prachtig en stond per ongeluk zomaar helemaal stabiel los naast het poppenhuis met haar handen vol papier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee ze is echt een dreumes, ook al vind ik dat pas vanavond om 23.03.
Een jaar, wat vliegt het toch voorbij![]()
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:11 schreef Zo-is-dat het volgende:
Een jaar geleden had ik me nu net op de bank genesteld om call the midwife te kijkenNiet wetende dat een uur later mijn vliezen zouden breken en ik zelf de midwife kon gaan callen
![]()
Precies 2 uur later was ze daar al, thuis in het op het nippertje vol genoeg gelopen bad, zoals ik het tot dan toe alleen maar had kunnen dromen![]()
Ons meisje, onze traktatie. Ze kwam volledig zen ter wereld met amper geluid en zo bleef zeVrolijk lief en kan zichzelf heerlijk vermaken. Ondertussen zeker ook wel een eigen wil ontwikkeld maar ze blijft heerlijk relaxed, open en en echte knuffel.
Drie taarten waarvan 1 speciaal voor haar. Ze wist niet wat ze er mee aan moestuiteindelijk heeft ze paar happen op maar wilde toen liever brood met eiersalade en een stuk komkommer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ons kado: een mini versie van ons huis!ze vond het allemaal prachtig en stond per ongeluk zomaar helemaal stabiel los naast het poppenhuis met haar handen vol papier
GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee ze is echt een dreumes, ook al vind ik dat pas vanavond om 23.03.
Een jaar, wat vliegt het toch voorbij![]()
Een jaar geleden had ik me nu net op de bank genesteld om call the midwife te kijkenNiet wetende dat een uur later mijn vliezen zouden breken en ik zelf de midwife kon gaan callen
![]()
Precies 2 uur later was ze daar al, thuis in het op het nippertje vol genoeg gelopen bad, zoals ik het tot dan toe alleen maar had kunnen dromen![]()
Ons meisje, onze traktatie. Ze kwam volledig zen ter wereld met amper geluid en zo bleef zeVrolijk lief en kan zichzelf heerlijk vermaken. Ondertussen zeker ook wel een eigen wil ontwikkeld maar ze blijft heerlijk relaxed, open en en echte knuffel.
Drie taarten waarvan 1 speciaal voor haar. Ze wist niet wat ze er mee aan moestuiteindelijk heeft ze paar happen op maar wilde toen liever brood met eiersalade en een stuk komkommer
Gefeliciteeeerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee ze is echt een dreumes, ook al vind ik dat pas vanavond om 23.03.
Een jaar, wat vliegt het toch voorbij
Protège moi de mes désirs.
![]()
Gefeliciteerd met haar eerste verjaardag, je hebt gewoon een dreumes in huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee ze is echt een dreumes, ook al vind ik dat pas vanavond om 23.03.
Een jaar, wat vliegt het toch voorbijEn wat een fantastisch poppenhuis, echt tof
Ik heb ook een paar keer in halfslaap gehad dat ik zeker wist dat aapie bij ons in bed lagquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:50 schreef Bienelientjee het volgende:
Laatste paar nachten hebben manlief en ik zo iets raars. Meestal overkomt het mij alleen, maar vannacht had manlief het ook.
We worden wakker en zijn er volledig van overtuigd dat baby nog
bij ons in bed ligt. Dat we in slaap gevallen zijn en hem gewoon vergeten zijn. Ik kan hem dan ook letterlijk op mij voelen liggen, maar hij is daar niet! Hij ligt gewoon in zijn Snuzpod. Haha!
Vannacht gaf manlief mij de baby zelfs aan, nadat ik om hem vroeg. Maar er was helemaal geen baby. Zelfs manlief hallucineerde gewoon mee, tot hij Baby J in zijn eigen bedje hoorde en er om begon te lachen. En het duurde nog even voor ik ook door had dat het helemaal niet echt was!
Jullie ook dat soort momenten gehad?Het waren niet echt leuke dromen omdat ik ervan overtuigd was dat ik op hem was gaan liggen
En een keer dacht ik dat aapie op mijn man lag, ik was zijn billetjes aan het aaien maar dat bleek dus de buik van mijn man te zijn
Ik heb het gezien ja, echt absurd! Ook dat die opvolgmelken gewoon onzin zijn. Dat had ik wel eerder gehoord maar het is toch bizar dat het echt pure onzin isquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:21 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Gister was er een Keuringsdienst van Waarde-uitzending over kunstvoeding. Wellicht interessant om te bekijken.
https://www.npo3.nl/keuri(...)uq1NNuw2gG7jdlkbHgJo
Aapie is vandaag maar saai, hij heeft een slaapdagVanmiddag bijna 3 uur geslapen en hij ligt nu alweer bijna 4 uur te slapen
Ik denk dat ik hem zo maar wakker ga maken voor een flesje, op deze manier eet hij veel te weinig.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Nah.. je kan gewoon 2 blijven geven. Of zelfs 1, als Frum gewoon gevarieerd eet.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:06 schreef QuattroF het volgende:
Gefeliciteerd Zo-is-dat!En dat klinkt als een geweldige dag. Je poppenhuis ziet er mooi uit! Tot over een paar weken in het dreumestopic!
Ik wil de uitzending van de keuringsdienst van waren ook nog terugkijken. Frum krijgt nu nog Kruidvat 2, terwijl ze qua leeftijd al toe is aan Kruidvat 3. Ik weet dus niet of ik er goed aan doe naar 3 te gaan, maar misschien maakt de uitzending dat duidelijk.
Ik koop lekker eigen merk voortaanquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:21 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Gister was er een Keuringsdienst van Waarde-uitzending over kunstvoeding. Wellicht interessant om te bekijken.
https://www.npo3.nl/keuri(...)uq1NNuw2gG7jdlkbHgJo
![]()
Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee ze is echt een dreumes, ook al vind ik dat pas vanavond om 23.03.
Een jaar, wat vliegt het toch voorbij
Zou ze dat zen van jou hebben?Resistance is futile.
Ja, bij mij leek de aflevering ook af te kappen. Interessante aflevering.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:12 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik koop lekker eigen merk voortaan
Kapt bij jullie ook de uitzending af?
Hahah neequote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:14 schreef Seven. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Zou ze dat zen van jou hebben?
Niet gezien, maar ik vond Nutrilon altijd al overhyped. Ik gebruik één van de duurdere merken voor A. omdat het het enigste merk FV is waar geen toegevoegde suiker in zit. Als je dat geen punt vindt, maakt het volgens mij idd niet uit welk merk je geeft.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:12 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik koop lekker eigen merk voortaan
Kapt bij jullie ook de uitzending af?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |