Het gaat heel erg goed met haar. Echt een baby zoals alle andere, inmiddels helemaal zonder medische klachten. Dus dat is superfijn. Ze hoeft niet meer geopereerd te worden, het is helemaal ‘klaar’ voor wat we nu weten. Ze heeft wel nog last van luieruitslag door de operatie maar dat heeft tijd nodig.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:12 schreef 1inamelon het volgende:
[..]
Wat een blij meisje is het toch. Hoe gaat het met haar na de operatie? Weet je al of ze nog eens geopereerd moet worden?
En wilde-haren-boks. Hier werd al gesuggereerd om er een speldje in te doen maar ik vind dat punkige juist wel leuk
Wat fijnquote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:27 schreef QuattroF het volgende:
[..]
Het gaat heel erg goed met haar. Echt een baby zoals alle andere, inmiddels helemaal zonder medische klachten. Dus dat is superfijn. Ze hoeft niet meer geopereerd te worden, het is helemaal ‘klaar’ voor wat we nu weten. Ze heeft wel nog last van luieruitslag door de operatie maar dat heeft tijd nodig.Ja een speldje zou kunnen, maar het heeft ook wel iets haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is uit haar hum de laatste dagen, ik vermoed verstopping/krampjes. Gisteravond was ze ouderwets aan het gillen van de pijn. Nou ben ik weer aan het blokvoeden, dat lijkt zo wat pijn te verhelpen.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
Zeker heel spannend, ik duim met jullie mee voor goed nieuws!quote:Op maandag 22 februari 2021 18:14 schreef QuattroF het volgende:
Vervelend hè Smart. Hier dan maar gewoon condooms, hoe vervelend ook. Beter dan zoveel klachten. Ja we zouden graag een tweede willen. Niet nu, maar over een jaar ofzo? We hebben natuurlijk met Frum ontzettend veel meegemaakt dus de klinische genetica doet nu onderzoek of er een verband bestaat. Daarvan krijgen we over 6 weken de uitslag. Heel erg spannend en ook best bepalend misschien.
Klopt, vaak gebruik gemaakt van die functie en had gelezen dat dat tijdelijk niet kon. Maar even bekijken, misschien is er snel een app update.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:17 schreef Nolita het volgende:
Lijkt me inderdaad verdrietig met familie in het buitenland en elkaar niet kunnen bezoeken nu door Corona.![]()
Foto’s![]()
L heeft precies zo’n tandjes als die van Sun.
Gebruiken er hier meer de GroeiGids app voor de groeicurves? Er was voorheen de optie om de grafieken van je kindjes samen te zien (beiden aanvinken) vond ik tof. Maar sinds de update van de app kan ik nog maar 1 kind selecteren. Dat vind ik wel jammer, want ik vond het tof om het verschil te zien.
Mist nog iemand dat of heeft iemand die optie misschien toch ergens gevonden? @:SQ misschien?
Ook toevallig! Ik krijg net de melding dat er een update beschikbaar is die deze vergelijking (tussen meerdere kindjes) weer mogelijk maakt. Je zesde zintuig staat op scherpquote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:17 schreef Nolita het volgende:
Gebruiken er hier meer de GroeiGids app voor de groeicurves? Er was voorheen de optie om de grafieken van je kindjes samen te zien (beiden aanvinken) vond ik tof. Maar sinds de update van de app kan ik nog maar 1 kind selecteren. Dat vind ik wel jammer, want ik vond het tof om het verschil te zien.
Mist nog iemand dat of heeft iemand die optie misschien toch ergens gevonden? @:SQ misschien?
Jeej!! Ik kreeg de melding ook vanmiddag! Leuk!quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:36 schreef tpopml het volgende:
[..]
Ook toevallig! Ik krijg net de melding dat er een update beschikbaar is die deze vergelijking (tussen meerdere kindjes) weer mogelijk maakt. Je zesde zintuig staat op scherp
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:46 schreef PKM het volgende:
Druk, maar wil mijn meisje natuurlijk even laten zien.
Bij verstopping kan je beter vaker aanleggen dan blokvoeden. Als je vaker aanlegt, krijgen ze vettere melk binnen, en dat helpt met de ontlasting.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is uit haar hum de laatste dagen, ik vermoed verstopping/krampjes. Gisteravond was ze ouderwets aan het gillen van de pijn. Nou ben ik weer aan het blokvoeden, dat lijkt zo wat pijn te verhelpen.
Tenminste, dat is de theorie. Blijkbaar werkt het bij jullie in de praktijk anders.
Hier gaat de ontlasting ook moeizaam. Ik schep altijd het vet van m’n gekolfde melk af en geef dat met een lepeltje.Protège moi de mes désirs.
Heh... wat een lompe en nietszeggende opmerking, zeg.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zeker heel spannend, ik duim met jullie mee voor goed nieuws!In ieder geval super fijn dat Frum het zo goed doet en zo blij is. Ik vind haar wilde haar heel leuk zo!
Mijn moeder vertelde dat ze iemand op bezoek had gehad aan wie ze een foto van Bubbles had laten zien waarop diegene zei: leuke baby hoor, maar wat jammer van al dat haar hè? Dus mijn moeder zei dat ze dat haar juist super leuk vond, maar volgens die vrouw horen baby’s kaal te zijn.![]()
![]()
Ik vind het allebei wel zo z’n charme hebben.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Baby's horen kaal te zijn? Bubbles heeft een prachtig koppie met haar. Kon ze dat niet hebben ofzo?
Ja ik weet niet eens of het lullig bedoeld was verder maar ik vond het vooral bijzonder omdat ik er normaal eigenlijk altijd alleen maar positieve reacties op krijgquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:52 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Heh... wat een lompe en nietszeggende opmerking, zeg.
Rare reactie op die mooie bus krullen, Bubbles is juist prachtigquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
[..]
Ja ik weet niet eens of het lullig bedoeld was verder maar ik vond het vooral bijzonder omdat ik er normaal eigenlijk altijd alleen maar positieve reacties op krijg. Ik vind het juist leuk dat baby’s in alle soorten en maten komen
.
@:MaJo wat een heerlijkheid zeg, dat slapen! Vooral van genieten. Hier al een hele tijd rond 19:00u naar bed en rond 4:30u nachtvoeding. Ik merk wel altijd dat wanneer ze slechter slaapt overdag ze ook slechter slaapt ‘s nachts (met name eerder wakker worden voor haar nachtvoeding ook). Geen ervaring met die stoel verder, ik heb de antilop van Ikea besteld. Ik dacht trouwens dat je laatst zei dat je ging wachten met vaste voeding tot 6 maanden ivm spijsverteringskanaal oid? Of heb ik dat mis?
Wij hebben deze stoel nu 2 jaar in gebruik. Ik ben erg kritisch op een goede zithouding, beroepsdeformatiequote:Op woensdag 24 februari 2021 22:05 schreef MaJo het volgende:
Ik ben ook aan het kijken naar een stoel en ik heb nu deze op het oog. Iemand anders ervaring met de Cybex? Deze komt als beste uit de test bij de Consumentenbond en ik vind persoonlijk de Tripp Trapp niet zo mooi
Dat is goed om te horen! Ik ben nu wel benieuwd naar je beroepquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:33 schreef Takkie88 het volgende:
[..]
Wij hebben deze stoel nu 2 jaar in gebruik. Ik ben erg kritisch op een goede zithouding, beroepsdeformatieEn ik ben super tevreden. Stevig, makkelijk schoon te maken en simpel te verstellen zonder gereedschap. Sofie is erg klein dus zij had in het begin wel echt het blad nodig, ons tafelblad was te hoog.
Oefenhapjes zou ik op een leeftijd van 4 maanden nog in een wipstoeltje of op schoot geven. Anders moet een kindje zich wel op heel veel tegelijk concentreren.
Ja wordt iets beterquote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:29 schreef Smart_ass het volgende:
@:Seven. hoe gaat het met jou en het combineren met Colin en werk? Is de drukte op je werk een beetje minder geworden?
Ja daarom zei ik al, het heeft allebei z’n charme! Harige baby’s en kale baby’squote:Op woensdag 24 februari 2021 23:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Rare reactie op die mooie bus krullen, Bubbles is juist prachtigIk was altijd een beetje bang voor kale baby's omdat ze dan op oude mannetjes lijken maar inmiddels vind ik het wel cute. Ik ben ook wat bevooroordeeld natuurlijk
Je hebt helemaal gelijk dat ik wilde wachten ivm het spijsverteringskanaal, dat was ikIk heb er echter maar 1 artikel over kunnen vinden en denk nu dat wat proefhapjes niet het verschil zullen maken. Er zullen nog niet hele maaltijden ingaan
Ik zou nog steeds een soort van rapley/kleintjes methode doen maar ik denk niet dat het beginnen met wat proefhapjes dat uitsluitBen jij al begonnen met proefhapjes?
Ja hey dat is nog steeds veel te veel he!quote:Op donderdag 25 februari 2021 00:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja wordt iets beter
Nu nog 55 uur of zo. Beter dan 70 uur.
Ik leg altijd aan als ze klachten heeft en dat is sowieso nog best vaak. Volgens mij komt ze niet goed bij de vettere melk als ik te vaak van borst wissel.quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:50 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Bij verstopping kan je beter vaker aanleggen dan blokvoeden. Als je vaker aanlegt, krijgen ze vettere melk binnen, en dat helpt met de ontlasting.
Tenminste, dat is de theorie. Blijkbaar werkt het bij jullie in de praktijk anders.
Hier gaat de ontlasting ook moeizaam. Ik schep altijd het vet van m’n gekolfde melk af en geef dat met een lepeltje.
Volgens mij kunnen ze vanaf 9 maanden ongeveer zelfstandig zitten, tenminste, mijn oudste deed wat dat betreft alles exact ‘volgens het boekje’ (niet om te braggen maar heb dat altijd wat apart gevondenquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Inderdaad in eerste instantie op schoot en later in de stoel. Dat is toch vanaf 6 maanden of wanneer ze zelfstandig kunnen zitten? Misschien kunnen we voor die tijd wel oefenen met zitten maar het tegelijkertijd eten komt dan later wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even nog een vraag; Y is weer naar KDV geweest en ja hoor, ze is wederom verkouden. En ja, ik zit nu al in de schijt van wat als ze Beer aan steektvolgens mij zijn babies de eerste 8 weken ofzo beschermd tegen verkoudheden van de moeder toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |