abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198236977
@Smart_ass beter dan verwacht. De newborn zit vond ze maar niks maar hier zit ze lekker in te lachen.

Antilop hebben we in de zomer buiten. Nooit bij stilgestaan dat je die ook verder zou kunnen aankleden.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 18:51:53 #227
475804 1inamelon
Je mag wel meloentje zeggen
pi_198237036
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 18:41 schreef Smart_ass het volgende:
Leuk @:PKM! Gaat het goed?

Ik heb op Etsy allerlei dingen gevonden om die ikea antilop te pimpen, ik heb al een placemat gekocht, een sticker, een voetensteuntje en een leuke zelfgemaakte kussenhoes.. kostte me 2x zoveel als die stoel zelf, maar die was gelukkig heel goedkoop :') .
Heb je een linkje naar de voetensteun?
  zaterdag 27 februari 2021 @ 18:54:18 #228
475804 1inamelon
pi_198237068
quote:
3s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 18:48 schreef PKM het volgende:
@:Smart_ass beter dan verwacht. De newborn zit vond ze maar niks maar hier zit ze lekker in te lachen.

Antilop hebben we in de zomer buiten. Nooit bij stilgestaan dat je die ook verder zou kunnen aankleden.
Wat grappig! Jouw poffertje is 2 dagen ouder dan Zusje maar ik zie Zusje echt nog lang niet in de baby seat zitten :D

Volgens de Ouders van nu app zou ik haar nu ook al oefenhapjes kunnen geven maar ze toont nog 0 interesse als wij aan het eten zijn. Bij Bas ben ik er met 5,5 maanden mee begonnen geloof ik, hij keek toen het eten uit onze mond en zat hevig mee te kauwen :P
pi_198237255
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 18:51 schreef 1inamelon het volgende:

[..]

Heb je een linkje naar de voetensteun?
https://www.etsy.com/list(...)search_click=1&pro=1

Ik heb zelf deze gekocht maar als je op ‘ikea antilop footrest’ zoekt vind je er een aantal en ook vanuit verschillende landen (scheelt soms veel geld wat betreft verzendkosten). Meeste zijn van hout overigens. En best duur vind ik (meer dan de stoel zelf) maar zo’n voetensteuntje lijkt me wel een stuk fijner voor de kleine. En Ikea verkoopt ze zelf niet..
pi_198237419
Voetensteun kan je ook makkelijk hacken met een riem, bijvoorbeeld. :) Ziet er wel minder fraai uit natuurlijk.
Protège moi de mes désirs.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:02:28 #231
475804 1inamelon
pi_198238439
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 19:13 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Voetensteun kan je ook makkelijk hacken met een riem, bijvoorbeeld. :) Ziet er wel minder fraai uit natuurlijk.
Op dat soort praktische oplossingen kom ik nooit :') We gebruiken de Antilop alleen buiten of op vakantie dus een dure oplossing hoeft niet per se.
pi_198238516
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:02 schreef 1inamelon het volgende:

[..]

Op dat soort praktische oplossingen kom ik nooit :') We gebruiken de Antilop alleen buiten of op vakantie dus een dure oplossing hoeft niet per se.
Juist dan is een riem een prima oplossing. :P
Hier staat ‘ie in de tuin aan de tuineettafel. Toevallig vandaag uit de schuur gehaald.

Binnen hebben we overigens de andere Ikea-stoel: Langur. Straks dus twee keer.
pi_198238806
Dan is het inderdaad misschien net zo handig om een riem te gebruiken of zelf iets te knutselen! Op pinterest staat genoeg.

De Langur had ik graag gewild maar die is hier zo belachelijk duur, en dat had ik er dan weer niet voor over ;( .
pi_198241190
Dit dropje is morgen 3 maanden. O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is nu twee keer gaan wennen op het kdv en doet het heel goed. Tegenwoordig drinkt ze overdag minder, maar last ze opeens nachtvoedingen in. Helemaal prima als ze daar behoefte aan heeft.
Ze heeft haar stem ontdekt en gilt de hele dag O+ Ze houdt speelgoedjes vast en grijpt er naar. Buikliggen vindt ze tegenwoordig ook veel leuker, kan ze tenminste om zich heen kijken en iedereen in de gaten houden. Want dat doet ze het liefst.

Hoe gaat het met alle andere baby’s hier? En met de moeders, natuurlijk?
pi_198246830
Ik kom maar niet aangehaakt omdat we voor de tweede keer een huilbaby hebben. We zijn vol bezig met fysiotherapie, osteopatie, huisarts ed, maar voor nu lijkt het vooral veel overprikkeling te zijn omdat hij voornamelijk s'avonds veel huilt. Sinds gisteren hebben we een Fedde en Kees slaapzakje en lakentje en dat geeft met slapen wel wat meer rust. Hij is de hele dag veel aan het maaien met armpjes en beentjes dus kijken hoe we daar ook de rust in kunnen brengen.

Hier helaas dus weinig aan het genieten en vooral proberen te overleven momenteel.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_198246985
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 11:26 schreef Wolken het volgende:
Ik kom maar niet aangehaakt omdat we voor de tweede keer een huilbaby hebben. We zijn vol bezig met fysiotherapie, osteopatie, huisarts ed, maar voor nu lijkt het vooral veel overprikkeling te zijn omdat hij voornamelijk s'avonds veel huilt. Sinds gisteren hebben we een Fedde en Kees slaapzakje en lakentje en dat geeft met slapen wel wat meer rust. Hij is de hele dag veel aan het maaien met armpjes en beentjes dus kijken hoe we daar ook de rust in kunnen brengen.

Hier helaas dus weinig aan het genieten en vooral proberen te overleven momenteel.
Ach nee :{ Is KMA ook uitgesloten?

Veel sterkte jullie :*
pi_198248142
quote:

:* :*
Wat kut.
pi_198248901
@Bienelientjee ik heb dat ook een tijd gedaan. Gek genoeg was het voorbij toen ik besloot de baby niet meer weg te leggen maar bij me te houden. :D
Ik heb het trouwens nog veel gekker gehad dan dat. Vroeger hadden we een aquarium in onze slaapkamer staan en zocht ik naar een vis die in het bed was. Ik snapte dan ook wel dat het niet kon maar dat gevoel dat er iets was, dat bleef. De eerste paar keer dat ik het deed zocht mijn man geschrokken mee en later duwde hij me gewoon omver en sliepen we weer. :s)

@Wolken fijn om van je te horen. Klote dat het weer zo gaat. :*
pi_198249021
quote:
88s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 18:54 schreef 1inamelon het volgende:

[..]

Wat grappig! Jouw poffertje is 2 dagen ouder dan Zusje maar ik zie Zusje echt nog lang niet in de baby seat zitten :D

Verbaasde mij ook wel dat ze al zo goed zit. Maar haar echt eten geven vind ik het nog te vroeg voor hoor.

Ik was trouwens vergeten dat ze maar twee dagen schelen. Wil jij niet in de OP? ;)
pi_198249768
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 11:36 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ach nee :{ Is KMA ook uitgesloten?

Veel sterkte jullie :*
Nee, maar het is alleen s'avonds / s'nachts, anders zou hij het na bijna alle voedingen moeten hebben. En hij heeft ook geen andere symptomen. Wel zit zijn schedeltje nog scheef door de vacuümpomp wat ook last kan geven.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_198250486
quote:

Ahh wat klote! Hopelijk gaat het snel wat beter :*.
pi_198251318
@Wolken Ach wat rot. Dat lijkt me echt heel lastig. Hopelijk gaat het snel beter! Sterkte.
pi_198253012
Ach jee wolken wat ontzettend heftig en voor de tweede keer dus :'( wat naar en pittig. Sterkte!

Verder gefeliciteerd dames met alle 1 jarige! Wat een mijlpaal hé. Jeetje. Moet er niet aan denken, ik wil er niet aan dat dat hier ook gaat gebeuren hahha.

Gister voor het eerst op visite met beide jongens buiten familie om dan. Spannend maar had geen werk van F. Op de bank rustig op de rug liggen en rustig drinken bij me.

Oh en ik schreef geen tandjes maar paar dagen geleden voelde ik ineens twee opkomende tandjes onderaan, huppa tegelijk. En dat zonder open billen! Dikke prima. Tepels blijven ook nog bespaard, soms ruw gevoel maar niet pijnlijk. Met 7 maand de eerste tandjes dus.

Vond dat Engelse artikel lastig. Bij borstvoeding site raden ze veel dingen nog af en vlees en vis en pasta ook. Wat moet je dan volgen? Misschien toch al eens wat vis geven ofzo. Zalm eet ik wel geregeld en tonijn.
pi_198255520
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 22:02 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[ afbeelding ] Dit dropje is morgen 3 maanden. O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is nu twee keer gaan wennen op het kdv en doet het heel goed. Tegenwoordig drinkt ze overdag minder, maar last ze opeens nachtvoedingen in. Helemaal prima als ze daar behoefte aan heeft.
Ze heeft haar stem ontdekt en gilt de hele dag O+ Ze houdt speelgoedjes vast en grijpt er naar. Buikliggen vindt ze tegenwoordig ook veel leuker, kan ze tenminste om zich heen kijken en iedereen in de gaten houden. Want dat doet ze het liefst.

Ah super leuke foto’s weer! O+ Elke maand zo’n foto is echt leuk want ze groeien zo snel he! Gillen gebeurt hier ook nog steeds veel, en alles vastgrijpen ook (incl. papa’s baard :D). Wij hebben hier vandaag haar 5 maanden foto’s gemaakt (2 dagen te vroeg, maar dat kon niet anders). Ik moest echt lachen om die eerste foto, alsof ze aan het fietsen is ofzo :'( .
SPOILER
pi_198256420
Wat een dotje smart ass, ze wordt steeds knapper! O+

Heftig wolken, veel sterkte. :*

De ontwikkelingen gaan hier zó snel op het moment. Zo lag ze vannacht plots te keten op haar buik naast me en ik wilde haar nog niet voeden, want het was nog geen 4 uur later en ze huilde niet. Lag ze dwars, op d'r buik,in d’r bedje toen ze zich 2 uur later weer meldde.
Vandaag ook 2 van de 3 slaapjes op haar buik gedaan, terwijl ik haar steeds op haar rug neerleg. Ik denk dat het kruipen en optrekken ook niet lang meer op zich laat wachten. Ze oefent er enorm mee. Mijn snelle baby. O+
Het zitje van de wandelwagen bevalt haar ook wel goed. ^O^
  zondag 28 februari 2021 @ 20:50:31 #246
277627 Seven.
We are Borg.
pi_198257012
quote:

Ohh Wolken ;( ik leef met je mee.. sterke meid.
Resistance is futile.
  zondag 28 februari 2021 @ 20:51:48 #247
277627 Seven.
We are Borg.
pi_198257032
quote:
3s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 18:31 schreef PKM het volgende:
Nog gefeliciteerd @:Zo-is-dat ! *O* Wat vliegt zo'n jaar toch snel voorbij.

Na wat lezen hier hebben we de eetstoel vast klaar gezet, kan ze vast een beetje oefenen met zitten.
SPOILER
Zij heeft echt zo'n guitig koppie O+
Resistance is futile.
  zondag 28 februari 2021 @ 20:54:15 #248
277627 Seven.
We are Borg.
pi_198257074
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 22:02 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[ afbeelding ] Dit dropje is morgen 3 maanden. O+
SPOILER

Awww zo cute! En wat een verschil tussen de eerste en tweede foto :D
Resistance is futile.
  zondag 28 februari 2021 @ 20:58:04 #249
277627 Seven.
We are Borg.
pi_198257139
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 19:28 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Ah super leuke foto’s weer! O+ Elke maand zo’n foto is echt leuk want ze groeien zo snel he! Gillen gebeurt hier ook nog steeds veel, en alles vastgrijpen ook (incl. papa’s baard :D). Wij hebben hier vandaag haar 5 maanden foto’s gemaakt (2 dagen te vroeg, maar dat kon niet anders). Ik moest echt lachen om die eerste foto, alsof ze aan het fietsen is ofzo :'( .
SPOILER
Raap me op hoor, die pofmouwtjes! O+
En dan haar koppie op die eerste foto >:)
Resistance is futile.
  zondag 28 februari 2021 @ 21:44:25 #250
277627 Seven.
We are Borg.
pi_198258101
Colin krijgt nu beduidend meer kunstvoeding omdat ik minder ben gaan kolven vanwege mijn werk. Ik hoop dat ik 2 keer per dag kolven kan houden, ik kolf nu zo'n 550-600ml per dag.

Maar damn hey, ik mis mosterdgele luiers die alleen een beetje zurig roken :+ . Nu dikke groenbruine plakstront die enorm scherp ruikt :') :X . Vannacht was ik om 2 uur de klos :') .
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')