Heb je een linkje naar de voetensteun?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:41 schreef Smart_ass het volgende:
Leuk @:PKM! Gaat het goed?
Ik heb op Etsy allerlei dingen gevonden om die ikea antilop te pimpen, ik heb al een placemat gekocht, een sticker, een voetensteuntje en een leuke zelfgemaakte kussenhoes.. kostte me 2x zoveel als die stoel zelf, maar die was gelukkig heel goedkoop.
Wat grappig! Jouw poffertje is 2 dagen ouder dan Zusje maar ik zie Zusje echt nog lang niet in de baby seat zittenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:48 schreef PKM het volgende:
@:Smart_ass beter dan verwacht. De newborn zit vond ze maar niks maar hier zit ze lekker in te lachen.
Antilop hebben we in de zomer buiten. Nooit bij stilgestaan dat je die ook verder zou kunnen aankleden.
https://www.etsy.com/list(...)search_click=1&pro=1quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:51 schreef 1inamelon het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar de voetensteun?
Op dat soort praktische oplossingen kom ik nooitquote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:13 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Voetensteun kan je ook makkelijk hacken met een riem, bijvoorbeeld.Ziet er wel minder fraai uit natuurlijk.
Juist dan is een riem een prima oplossing.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:02 schreef 1inamelon het volgende:
[..]
Op dat soort praktische oplossingen kom ik nooitWe gebruiken de Antilop alleen buiten of op vakantie dus een dure oplossing hoeft niet per se.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is nu twee keer gaan wennen op het kdv en doet het heel goed. Tegenwoordig drinkt ze overdag minder, maar last ze opeens nachtvoedingen in. Helemaal prima als ze daar behoefte aan heeft.
Ze heeft haar stem ontdekt en gilt de hele dagZe houdt speelgoedjes vast en grijpt er naar. Buikliggen vindt ze tegenwoordig ook veel leuker, kan ze tenminste om zich heen kijken en iedereen in de gaten houden. Want dat doet ze het liefst.
Hoe gaat het met alle andere baby’s hier? En met de moeders, natuurlijk?Protège moi de mes désirs.
Ach neequote:Op zondag 28 februari 2021 11:26 schreef Wolken het volgende:
Ik kom maar niet aangehaakt omdat we voor de tweede keer een huilbaby hebben. We zijn vol bezig met fysiotherapie, osteopatie, huisarts ed, maar voor nu lijkt het vooral veel overprikkeling te zijn omdat hij voornamelijk s'avonds veel huilt. Sinds gisteren hebben we een Fedde en Kees slaapzakje en lakentje en dat geeft met slapen wel wat meer rust. Hij is de hele dag veel aan het maaien met armpjes en beentjes dus kijken hoe we daar ook de rust in kunnen brengen.
Hier helaas dus weinig aan het genieten en vooral proberen te overleven momenteel.
quote:Op zondag 28 februari 2021 11:26 schreef Wolken het volgende:
Ik kom maar niet aangehaakt omdat we voor de tweede keer een huilbaby hebben. We zijn vol bezig met fysiotherapie, osteopatie, huisarts ed, maar voor nu lijkt het vooral veel overprikkeling te zijn omdat hij voornamelijk s'avonds veel huilt. Sinds gisteren hebben we een Fedde en Kees slaapzakje en lakentje en dat geeft met slapen wel wat meer rust. Hij is de hele dag veel aan het maaien met armpjes en beentjes dus kijken hoe we daar ook de rust in kunnen brengen.
Hier helaas dus weinig aan het genieten en vooral proberen te overleven momenteel.
Verbaasde mij ook wel dat ze al zo goed zit. Maar haar echt eten geven vind ik het nog te vroeg voor hoor.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:54 schreef 1inamelon het volgende:
[..]
Wat grappig! Jouw poffertje is 2 dagen ouder dan Zusje maar ik zie Zusje echt nog lang niet in de baby seat zitten![]()
Nee, maar het is alleen s'avonds / s'nachts, anders zou hij het na bijna alle voedingen moeten hebben. En hij heeft ook geen andere symptomen. Wel zit zijn schedeltje nog scheef door de vacuümpomp wat ook last kan geven.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ach neeIs KMA ook uitgesloten?
Veel sterkte jullie
Ahh wat klote! Hopelijk gaat het snel wat beterquote:Op zondag 28 februari 2021 11:26 schreef Wolken het volgende:
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:02 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[ afbeelding ] Dit dropje is morgen 3 maanden.Ah super leuke foto’s weer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is nu twee keer gaan wennen op het kdv en doet het heel goed. Tegenwoordig drinkt ze overdag minder, maar last ze opeens nachtvoedingen in. Helemaal prima als ze daar behoefte aan heeft.
Ze heeft haar stem ontdekt en gilt de hele dagZe houdt speelgoedjes vast en grijpt er naar. Buikliggen vindt ze tegenwoordig ook veel leuker, kan ze tenminste om zich heen kijken en iedereen in de gaten houden. Want dat doet ze het liefst.
Hoe gaat het met alle andere baby’s hier? En met de moeders, natuurlijk?Elke maand zo’n foto is echt leuk want ze groeien zo snel he! Gillen gebeurt hier ook nog steeds veel, en alles vastgrijpen ook (incl. papa’s baard
). Wij hebben hier vandaag haar 5 maanden foto’s gemaakt (2 dagen te vroeg, maar dat kon niet anders). Ik moest echt lachen om die eerste foto, alsof ze aan het fietsen is ofzo
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohh Wolkenquote:Op zondag 28 februari 2021 11:26 schreef Wolken het volgende:
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:31 schreef PKM het volgende:
Nog gefeliciteerd @:Zo-is-dat !Wat vliegt zo'n jaar toch snel voorbij.
Na wat lezen hier hebben we de eetstoel vast klaar gezet, kan ze vast een beetje oefenen met zitten.Zij heeft echt zo'n guitig koppieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Resistance is futile.
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:02 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[ afbeelding ] Dit dropje is morgen 3 maanden.Awww zo cute! En wat een verschil tussen de eerste en tweede fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is nu twee keer gaan wennen op het kdv en doet het heel goed. Tegenwoordig drinkt ze overdag minder, maar last ze opeens nachtvoedingen in. Helemaal prima als ze daar behoefte aan heeft.
Hoe gaat het met alle andere baby’s hier? En met de moeders, natuurlijk?
Resistance is futile.
quote:Op zondag 28 februari 2021 19:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ah super leuke foto’s weer!Elke maand zo’n foto is echt leuk want ze groeien zo snel he! Gillen gebeurt hier ook nog steeds veel, en alles vastgrijpen ook (incl. papa’s baard
). Wij hebben hier vandaag haar 5 maanden foto’s gemaakt (2 dagen te vroeg, maar dat kon niet anders). Ik moest echt lachen om die eerste foto, alsof ze aan het fietsen is ofzo
.
Raap me op hoor, die pofmouwtjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dan haar koppie op die eerste foto
Resistance is futile.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |