Heb jij nog wel eens geen 'snel klaar' gerechten op het menu? Teach me!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:10 schreef Donna het volgende:
Absoluut. Ik was er echt ZO aan toe. Wel weer druk de avondspits met koken etc. Moet weer even wat 'snel klaar' gerechten op het menu zetten haha.
Haha op vrije dagen maak ik nog wel eens ovenschotels enzo, iets wat langer duurt iig.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:20 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Heb jij nog wel eens geen 'snel klaar' gerechten op het menu? Teach me!
Jeetje wat zwaar.. is ze dan overdag erg moe? Of lijkt ze gewoon minder slaap nodig te hebben? 1 à 2 uurtjes per nacht is niet te doen nee.. wat kan het toch zwaar zijn allemaal zeg!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:20 schreef NicolasJoy het volgende:
Wij hebben een paar goede nachten gehad. Doorslapen van ~ 20 uur tot 6 uur. Of ja, doorslapen.. Dan komt ze 1 of 2 keer meestal..
Maar nu alweer 3 nachten achter elkaar hel. Tussen 19 en 20 naar bed. Slapen tot 22 á 23 uur. En dan is het gebeurt... Ze is echt heel lief hoor. Ze wil knuffelen, kletsen, lachen... maar ze slaapt gewoon niet meer. Vannacht ook tot 4 uur bezig geweest. En om 5 uur kwam de oude zus.
Ik was al niet fit, maar op een uurtje slaap.. raap mij maar op. Drie nachten achter elkaar maar 1-2 uurtjes; schiet mij maar af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en ze krijgt een mullet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jeetje wat zwaar.. is ze dan overdag erg moe? Of lijkt ze gewoon minder slaap nodig te hebben? 1 à 2 uurtjes per nacht is niet te doen nee.. wat kan het toch zwaar zijn allemaal zeg!
Donna fijn dat het goed is gegaan, snap ook wel dat je er weer aan toe bent!
In het kader van BFD, we zijn weer aan het oefenen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en ze krijgt een mullet![]()
Ze slaapt nu overdag (te) veel. Dus beetje dag-nacht ritme naar de klote. Maar ja, wat moet je.. Ze valt nu om van vermoeidheid, dus kunnen haar moeilijk wakker houden, wordt ze niet leuker van..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze valt meestal dus in slaap tussen 3 en 4 nu. Slaapt dan tot we haar wakker maken ivm opvang oid. Totaal verkeerd ritme gewoon.
De dagen dat ze niet naar de opvang gaat laten we haar gewoon liggen. Maar krijgen dan het ritme nog niet 'omgezet' zeg maar. Dan blijft ze overdag bijtanken wat ze 's nachts tekort is gekomen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Is er geen mogelijkheid om haar een dagje thuis te houden zodat jullie haar niet wakker hoeven te maken NJ? Dan slaapt ze misschien een stuk langer waardoor ze overdag wat minder slaapt.
Verder is een nieuwe baby heel leuk hoor!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:48 schreef Framblij89 het volgende:
Jemig @:NicolasJoy wat heftig.. maar inderdaad, hoe krijg je dit ritme weer om. Wou dat ik de gouden tip had voor jullie
Het brabbelen stopt dus gewoon niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:12 schreef Hilmo het volgende:
Jeetje wat een situatie NJ ook! Er is een fijne insta slaaptipsvoorbaby die ook persoonlijk advies geeft. Lees er goede tips, heb ook de slaaptraining daar vandaan.
Maar baby's die brabbelen, zoals sun aangeeft, die slapen vaak prima weer in. Die van ons gaat ook vaak een half uu liggen gillen en feesten maar ligt op zijn eigen kamer dus ik kan me afsluiten. En dan slaapt hij daarna wel weer in. Ze mogen best even wakker zijn en als ze niet gaan huilen, nou ja kan jij weer verder slapen misschien haha.
Ik val overdag gewoon in slaap na het eten.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:56 schreef QuattroF het volgende:
Wat heftig NJ! Ik vind de tip van Sunshine om haar een dagje uit te laten slapen inderdaad een goede. Hopelijk werkt dat? En kun je niet om en om een nachtje ergens anders slapen om allebei bij te slapen? Of desnoods een oppas regelen die de nacht bij haar blijft zodat jullie kunnen bijslapen? Vergeet jezelf niet hoor.
[..]
Jeetje wat zwaar.. is ze dan overdag erg moe? Of lijkt ze gewoon minder slaap nodig te hebben? 1 à 2 uurtjes per nacht is niet te doen nee.. wat kan het toch zwaar zijn allemaal zeg!
In het kader van BFD, we zijn weer aan het oefenen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en ze krijgt een mullet![]()
Haha, dat matje!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Cutie is het toch!Resistance is futile.
Hij ligt er wijs bij zo! De tv wordt hier inderdaad ook wel interessant gevonden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:10 schreef Seven. het volgende:
Hier kan hij langer naar kijken dan naar z'n Tiny Love
[ afbeelding ]
Aapie heeft zijn armpjes vaak uitgestrekt dus die steken tussen de spijlen buiten het bedje uit. Ziet er best sneu uit vind ikquote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:52 schreef Zo-is-dat het volgende:
@:MaJo hier heeft ze in de co sleeper gelegen tot ze in de breedte klem lag
Maar toen is ze niet naar haar eigen kamertje gegaan maar hebben we haar ledikant naast het bed gezetEn daar staat is voorlopig nog wel
Maar het gaat nu om een paar centimeter, zou hij in een groot bed ook zo ver naar boven kruipen?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:36 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat als ze dat eenmaal doen, een groter bedje niet de oplossing is, dan doen ze dat ook gewoon. Dus als jij er niet aan toe bent en het past verder nog, lekker in de wieg laten.
[..]
De dag en avond gingen prima.Alleen had Hannah bedacht dat na 21 slapen alleen bij mama kon want krampjes, onrust, POEP, steeds willen drinken en bedje was lava. Gelukkig was man er vanaf 23, dus konden we afwisselen.
Vandaag gelukkig een rustige dag want peuter is naar de opvang. Dus alle tijd voor eenmiddagdutje.
Mijn man vertelde dat hij inderdaad zijn slaapzak onder het matras had ingestopt, goeiequote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:39 schreef Hilmo het volgende:
Hier ook geen schaterlachen trouwens.
En Seven dat klinkt (veel) te pittig. Ik was allang onderuit gegaan. Op tijd remmen inderdaad want dit is te pittig.
Omhoog schuiven in bedje is hier ook allang. We doen nu zijn slaapzak een beetje instoppen en dat voorkomt dat schuiven.
Wat lijkt me dit ontzettend pittig, en je blijft altijd zo vrolijk! Ik zou er echt strontchagrijnig van wordenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:20 schreef NicolasJoy het volgende:
Wij hebben een paar goede nachten gehad. Doorslapen van ~ 20 uur tot 6 uur. Of ja, doorslapen.. Dan komt ze 1 of 2 keer meestal..
Maar nu alweer 3 nachten achter elkaar hel. Tussen 19 en 20 naar bed. Slapen tot 22 á 23 uur. En dan is het gebeurt... Ze is echt heel lief hoor. Ze wil knuffelen, kletsen, lachen... maar ze slaapt gewoon niet meer. Vannacht ook tot 4 uur bezig geweest. En om 5 uur kwam de oude zus.
Ik was al niet fit, maar op een uurtje slaap.. raap mij maar op. Drie nachten achter elkaar maar 1-2 uurtjes; schiet mij maar af.
[..]
Wat een cutie is het tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik moest wel even lachen om de mullet
![]()
Wat ziet dat er schattig uit zo! Ik leg Aapie ook vaak zo op bed als ik even iets wil doen in de slaapkamer en vind hem er dan zo groot uitzienquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:10 schreef Seven. het volgende:
Hier kan hij langer naar kijken dan naar z'n Tiny Love
[ afbeelding ]Hij blijft ook best goed zitten nu, een tijdje geleden had ik wel eens dat ik een paar minuten weg was en dan lag hij ernaast op zijn zij
![]()
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
Ik heb het idee dat aapie het niet fijn vindt, hij begint dan juist te huilen. Ik weet ook niet of hij zich door zo'n groot bed kan verplaatsen, nu zet hij zich af tegen de spijlen met zijn voeten en gaat zo naar boven. Er is ook maar een paar cm speling aan beide kanten.quote:Op woensdag 17 februari 2021 07:52 schreef Aure het volgende:
Mijn peuter ligt al sinds dat ie een dreumes is met z'n kop strak tegen de bovenkant van z'n ledikant aan en heeft dus bij z'n voeten altijd zeeën met ruimtevolgens mij doen veel kinderen dat, ik denk dat ze het gewoon fijn vinden?
Ze raden trouwens aan om de baby het eerste half jaar bij jou op de kamer te hebben als dat lukt (als je er dus geen last van hebt). Het schijnt de kans op wiegendood aanzienlijk te verminderen, dus als je er verder geen last van hebt dat ie bij jullie slaapt, lekker nog even laten hoor MaJo
![]()
Misschien vinden ze het niet fijn als er teveel ruimte boven hen is? Er wordt ook aangeraden als je ze in bad doet dat ze dan ook de bovenkant raken, dat doet ze denken aan de tijd in de baarmoeder ofzo. Het zijn bijzondere wezensquote:Op woensdag 17 februari 2021 08:51 schreef Lemijn het volgende:
Kop tegen de bovenrand: het is me ook een raadsel waarom kinderen dat doen. Maar ze doen het graag, en veel, en bij voorkeur met harde bonken tegen de spijlen. Pas nu Jacob 3 is en onder een dekbed ligt en snapt hoe je daar min of meer onder blijft liggen, is het gestopt.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 08:55 schreef PKM het volgende:
@:NicolasJoy ik sluit me aan bij Lemijn.
Wat ik weleens gelezen heb is dat je baby gelijk de eerste zonnestralen moet hebben om het ritme weer om te keren. Lekker vroeg naar buiten dus als dat kan. Overdag dutjes met gordijnen open, zoiets. Geen idee of het echt helpt trouwens.
Poffertje had een prutnacht, steeds wakker en even drinken, beetje piepen. Bij het opstaan ging ze eindelijk poepen maar dat vind ik wat laat als ze me elke paar uur wakker maakt.En schaterlachen bij de luierwissel 's nachts helpt daar maar een heel klein beetje bij.
Dat koppieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat maakt toch wel heel veel goed. Ik vind het altijd wel lastig als ik dan chagrijnig ben en dan zo'n grote glimlach krijg, ik voel me dan gelijk zo'n faalmoeder
Dat is ook wel waar! Je geniet dan nog meer van de nachten dat het wel goed gaat. Maar ik zou echt gesloopt zijn denk ik. Gelukkig is het dramatische (niet willen) slapen bij ons alleen overdag. Al ben ik aan het eind van de dag dan wel weer geslooptquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:46 schreef NicolasJoy het volgende:
Beetje geprobeerd bij te lezen & reageren maar even zo..
@:Nanuke / @:Lemijn
We proberen normaal de verdeling m'n vriendin de jongste, ik de oudste te doen inderdaad. Onder andere omdat ik ook lange dagen maak, meermaals per week 12-13 uur werken op een dag. Maar goed, ik slaap vrij licht, dus ik word wel alsnog wakker van de jongste. En waar ik nu probeer het met de jongste soms wat over te nemen omdat ze zo tegen werkt, dan wordt m'n vriendin heel snel wakker van het gehuil. Zolang ze vrolijk is en lacht gaat het wel, maar verder... Plus, ze geeft nog borstvoeding en kolven in principe alleen voor de opvang. Is wel een optie daar voor de nacht een keer wat te kolven om het meer te verdelen.. Nu slapen we overdag waar mogelijk soms wat bij.
@:Seven.
Kan alleen maar makkelijker worden toch! Als ze dan als pubers makkelijk zijn teken ik er voor.![]()
Toffe foto trouwens!![]()
@:MaJo
Het is ook bepaalde gewenning.. Heel stom, maar als je gewend bent dat je kind élke nacht doorslaapt dan kan een klote nacht wel nóg meer klote voelen dan wanneer je het bijna elke nacht hebt.
@:PKM
Misschien toch maar vaker 's ochtends dan direct naar buiten, zouden we nog kunnen proberen!
Op de opvang slapen ze ook wel eens buiten, misschien helpt dat wel..
Mooi poffertje weer hoor!Om op te vreten!
Aapie wil dus opeens niet meer slapen en je krijgt hem ook nauwelijks in slaap. Hij heeft vandaag alleen een dutje van 3 kwartier gedaan want lang slapen is voor kleine baby'sIk ben zojuist 1,5 uur bezig geweest om hem in slaap te krijgen. Hij blijft steeds wakker schrikken, alsof hij in zijn slaap valt en hij maait dan met z'n armpjes. Hij is sowieso ontzettend gevoelig voor geluid en licht, hij schrikt dan heel hard. Als je 's avonds in de kamer komt en een klein lampje aanzet ligt hij 15 seconden met z'n armen te maaien. Nu slaapt hij naast me en ik zie steeds die handjes weer in de lucht gaan, het ziet er zo sneu uit
Ik weet wel wat jullie gaan doenquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:48 schreef NicolasJoy het volgende:
Er is hier trouwens geen peil op te trekken hoor, want afgelopen nacht...
19:30 naar bed, zo in slaap & ~ 06:15 wakker. Zónder nachtvoeding.
Ploftetten bij m'n vriendin tot gevolg en moe van het slapen.
Dan verwacht je na zo'n nacht weer bakken energie te hebben; nog niet.
Vanmiddag zijn ze nog op de opvang en wij vrij. Denk dat ik wel weet wat we gaan doen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Het lijkt een factor die meespeelt in het dalen van de wiegendoodcijfers, dat is wat anders dan 'als je je kind voor 6 maanden op een andere kamer legt overlijdt ie aan wiegendood' hequote:Op woensdag 17 februari 2021 15:37 schreef MaJo het volgende:
Dat van de wiegendood wist ik niet, nu maak je me wel een beetje bang. Ik wil het best nog even aankijken maar als hij er echt last van heeft is het ook zo sneu. Ledikant bij ons op de kamer is helaas geen optie, daar hebben we geen ruimte voor.
Dat snap ikquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:41 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Het lijkt een factor die meespeelt in het dalen van de wiegendoodcijfers, dat is wat anders dan 'als je je kind voor 6 maanden op een andere kamer legt overlijdt ie aan wiegendood' he. En als je beide slaapkamerdeuren open houdt dan hoor je ook vrij veel van elkaar.
Maak je hier alsjeblieft niet te druk om. Zorg er voor dat hij niet op zijn buik ligt en dat het niet te heet is in de kamer. En het liefst geen losse dekentjes/knuffels of andere dingen in zijn bedje. Dat scheelt al heel veel.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat van de wiegendood wist ik niet, nu maak je me wel een beetje bang. Ik wil het best nog even aankijken maar als hij er echt last van heeft is het ook zo sneu. Ledikant bij ons op de kamer is helaas geen optie, daar hebben we geen ruimte voor.
[..]
Ik zou zeggen dat kamer delen de kans verkleint. Niet dat een eigen kamer de kans vergroot. En verder wat Smart_ass zegt: die kans is sowieso al superklein.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat snap ikMaar "vergroot de kans op" vind ik toch niet zo fijn. Zijn slaapkamer zit meteen naast die van ons maar vanwege onze poes zou ik niet zo snel de deur van zijn slaapkamer openhouden. Ze is nog nooit bij hem in bed gaan liggen maar je weet het maar nooit.
Bij aerosleep wordt er weer gewaarschuwd voor rebreathing, het is ook nooit goedquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik had begrepen dat een Aerosleep matrasje ook de kans op wiegendood kan verminderen?
Bij de oudste hebben we haar gelijk de eerste nacht in haar kamertje gelegd. Ik was toen helemaal niet bezig met dat rooming in gebeuren![]()
Bij de tweede hebben we het anderhalve maand volgehouden, maar hij maakte teveel herrie waardoor wij wakker lagen.
Overigens is snel alleen slapen absoluut geen garantie voor fantastisch alleenslapende kinderen later![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet wel wat jullie gaan doenHet was heerlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Totdat ik wakker schrok van de wekker om de kinderen toch echt niet te laat op te pikken.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en ze heeft enorm schrale wangen en kin, maar lijkt er gelukkig geen last van te hebben. Hebben meer baby’s dat op dit moment? Morgen maar eens beginnen met eucerin smeren, hopelijk helpt dat.
[ Bericht 5% gewijzigd door Nolita op 17-02-2021 22:51:24 ]
Hier ook schrale huid, vooral onder het mondje. Ik had een mini tube bepanthen in één of andere babybox gekregen, dat smeer ik er nu op.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:32 schreef Nolita het volgende:
Poeh NJ, ze is wel van de extremen hè.![]()
Hopelijk slaat de balans snel om nat veel positieve extremen. Klinkt enorm heftig zo, ik zou ook zeker proberen in shifts de nacht doorzet komen voor iets aan slaap.
Vanochtend mocht ik uitslapen van vriend en werd om 9:00 wakker doordat peuter wilde dat ik haar kleren aan deed.Had het echt even nodig. Vervolgens baby gevoed en in bed gelegd, want zij was toe aan een slaapje. Heeft ze gewoon 3 uur lang geslapen, een persoonlijk record overdag!
(haar standaard is 45 minuten). Dus het gevoel gehad een halve dag zonder baby te hebben gehad en veel qualitytime met peuter wat ook eens fijn was.
Misschien dat ze hier in de nachten ook langer door zou slapen als ze op haar eigen kamer ligt, geen idee. Nog een maandje, dan vind ik het ‘s nachts misschien warm genoeg om uit bed te gaan voor een voeding. Dat is mijn hoofdargument op dit moment haha.
Wat een ontwikkeling heeft ze afgelopen week doorgemaakt zeg! Ze ligt op haar buik nu heel hoog met haar hoofd echt steunend op alleen haar handjes, zet haar knietjes onder de billen, rolt alle kanten op, trekt zich in de kinderwagen op aan de beugel (ziet er echt niet uit zo’n babyhoofd dat uit de wagenbak komt., begint echt te brabbelen alsof ze een heel gesprek met je heeft. Zo leuk allemaal.
![]()
Wil haar nog 3 weken in de wagenbak houden, even afwachten of dat nog verantwoord blijft met deze toeren.
Oh en ze heeft enorm schrale wangen en kin, maar lijkt er gelukkig geen last van te hebben. Hebben meer baby’s dat op dit moment? Morgen maar eens beginnen met eucerin smeren, hopelijk helpt dat.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:48 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Het was heerlijk!![]()
Totdat ik wakker schrok van de wekker om de kinderen toch echt niet te laat op te pikken.![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:32 schreef Nolita het volgende:
Poeh NJ, ze is wel van de extremen hè.![]()
Hopelijk slaat de balans snel om nat veel positieve extremen. Klinkt enorm heftig zo, ik zou ook zeker proberen in shifts de nacht doorzet komen voor iets aan slaap.
Vanochtend mocht ik uitslapen van vriend en werd om 9:00 wakker doordat peuter wilde dat ik haar kleren aan deed.Had het echt even nodig. Vervolgens baby gevoed en in bed gelegd, want zij was toe aan een slaapje. Heeft ze gewoon 3 uur lang geslapen, een persoonlijk record overdag!
(haar standaard is 45 minuten). Dus het gevoel gehad een halve dag zonder baby te hebben gehad en veel qualitytime met peuter wat ook eens fijn was.
Misschien dat ze hier in de nachten ook langer door zou slapen als ze op haar eigen kamer ligt, geen idee. Nog een maandje, dan vind ik het ‘s nachts misschien warm genoeg om uit bed te gaan voor een voeding. Dat is mijn hoofdargument op dit moment haha.
Wat een ontwikkeling heeft ze afgelopen week doorgemaakt zeg! Ze ligt op haar buik nu heel hoog met haar hoofd echt steunend op alleen haar handjes, zet haar knietjes onder de billen, rolt alle kanten op, trekt zich in de kinderwagen op aan de beugel (ziet er echt niet uit zo’n babyhoofd dat uit de wagenbak komt., begint echt te brabbelen alsof ze een heel gesprek met je heeft. Zo leuk allemaal.
![]()
Wil haar nog 3 weken in de wagenbak houden, even afwachten of dat nog verantwoord blijft met deze toeren.
Plaatje bij het praatje:Dat klinkt als een lekker dagje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en ze heeft enorm schrale wangen en kin, maar lijkt er gelukkig geen last van te hebben. Hebben meer baby’s dat op dit moment? Morgen maar eens beginnen met eucerin smeren, hopelijk helpt dat.
Leuk dat ze zo actief is en zoveel kan, ik vind het zo mooi om al die ontwikkelingen zo te zien!
We hebben Aapie al een maand niet meer in de wiegbak, ik vind het zo’n gedoe om naar beneden te sjouwenis dat eigenlijk ok om hem in de maxi cosi rond te duwen met 3/4 maanden?
Aapie ligt inmiddels al 4 uur non stop te slapen, hij had wat in te halenik ben benieuwd of hij nog wakker wordt voor een fles maar no way dat ik hem wakker ga maken, dat is nooit zo’n succes bij hem
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |