ESA maanproject ga ik voor .. inschrijven vanaf 31 maartquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:40 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zou alleen wachten tot die dingen ook kunnen landen
Nog voorkeur waar je eerst heen gaat?
First Fokker zou wel wat extra aandacht geven ... Misschien dat het dan weer eens vooruit te branden valt hierquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:43 schreef marcb1974 het volgende:
Doen
is al een tijdje geleden weer dat er mensen op de maan liepen
Dat zou zeker aandacht geven ja, opgeven dusquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
First Fokker zou wel wat extra aandacht geven ... Misschien dat het dan weer eens vooruit te branden valt hier
Ik hou het in de gaten en bereid me vast voorquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zou zeker aandacht geven ja, opgeven dus
Half uurtje langer op je fiets per dag, even het conditionele deel voorbereiden ook jaquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hou het in de gaten en bereid me vast voor
Wat dat betreft doe ik al redelijk mee in de goede richting , ook nog een natuurwetenschappelijk diploma hier in de pocket .. ben gezond en mn handicap ( ja die zoeken ze ook) ach ja ik zoek wel iets uitquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Half uurtje langer op je fiets per dag, even het conditionele deel voorbereiden ook ja
En leer wat buitenaardse talen, kan je indruk mee maken
Zie geen belemmeringen dusquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat dat betreft doe ik al redelijk mee in de goede richting , ook nog een natuurwetenschappelijk diploma hier in de pocket .. ben gezond en mn handicap ( ja die zoeken ze ook) ach ja ik zoek wel iets uit
Omg stenenquote:Op woensdag 17 februari 2021 00:05 schreef Domnivoor het volgende:
Zoeken ze een geoloog?
De maan ligt bezaaid met meteorieten die overal vandaan kunnen komen. Lijkt me fascinerend onderzoek.
Wel beloven een lekker maankaasje mee terug te nemenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hou het in de gaten en bereid me vast voor
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |