Ja best leuk en aardig. Ik heb ook hier muisjes in huis gehad (ik woon 3 hoog) Als ik alles dicht heb heb komen ze niet binnen. Dat doe ik niet ik heb mijn balkondeur bijna altijd open. Ja dan kan het gebeurenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:51 schreef chufi het volgende:
Ze zijn hier zelfs huis aan huis langs geweest ivm plaag van ongedierte .. ratten / muizen..
Ik heb ze ook gehad, maar liever hou ik de boel dicht als ik niet in de buurt ben ..quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja best leuk en aardig. Ik heb ook hier muisjes in huis gehad (ik woon 3 hoog) Als ik alles dicht heb heb komen ze niet binnen. Dat doe ik niet ik heb mijn balkondeur bijna altijd open. Ja dan kan het gebeuren
Ze hebben hier niets te zoeken. En ik slaap graag met de deuren open.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ze ook gehad, maar liever hou ik de boel dicht als ik niet in de buurt ben ..
Ze kruipen omhoog ... maar ze kunnen niet meer onder de vloeren zoals in de oudere huizenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze hebben hier niets te zoeken. En ik slaap graag met de deuren open.
hoe ver is ie gekomen?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:04 schreef Domnivoor het volgende:
Ik had een pak muizengif in een keukenkastje. Een muis heeft dat pak opengeknaagd en eruit gegeten
Heb hem niet meer gezien of gehoord.quote:
Ik heb er één betrapt in mijn la voor pannen, die kon er niet meer uitquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze kruipen omhoog ... maar ze kunnen niet meer onder de vloeren zoals in de oudere huizen
Ook niet geroken?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heb hem niet meer gezien of gehoord.
Ja dat helpt niet ..quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er één betrapt in mijn la voor pannen, die kon er niet meer uitEr ging hier ook een schrijven rond dat er muizen waren en de deur naar de tuin moet gesloten blijven. Ja koekoek, alsof ze zich daar iets van aantrekken
Ze nemen het serieus hoor. De verhuurder is al op de hoogte.quote:
Nee.quote:
Wat voer je ze op de klem?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee.
Heb er gelukkig weinig last van. Een jaar geleden voor het laatst 1 in een klem gehad.
Ja ach het hoort erbij. Zolang het geen plaag is vind ik het niet zo'n probleem.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee.
Heb er gelukkig weinig last van. Een jaar geleden voor het laatst 1 in een klem gehad.
Oude kaas. Ik heb hier altijd klemmen staan.quote:
Jij woont begane grond toch, met een tuintje en zo .. ja ..quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oude kaas. Ik heb hier altijd klemmen staan.
Ja, rijtjeshuis. Boven heb ik nooit muizen gehad.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij woont begane grond toch, met een tuintje en zo .. ja ..
Ja vreemd hier ook op 4 hoogquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, rijtjeshuis. Boven heb ik nooit muizen gehad.
Kaas is wel het laatste wat ze vreten. Dat is een Tom en Jerry vergissing. Meer zoetigheidquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:21 schreef Domnivoor het volgende:
Zonder voer werkt een klem ook, als je hem strategisch neerzet.
dat probeer ik ook .. maar momenteel geen idee dat ik last heb..quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:21 schreef Domnivoor het volgende:
Zonder voer werkt een klem ook, als je hem strategisch neerzet.
Als ze er eenmaal zitten kom je er moeilijk vanaf.quote:
Zo is datquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als ze er eenmaal zitten kom je er moeilijk vanaf.
Oke... Ik heb er al wel muizen mee gevangen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Kaas is wel het laatste wat ze vreten. Dat is een Tom en Jerry vergissing. Meer zoetigheid
Granen vinden ze lekkerquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oke... Ik heb er al wel muizen mee gevangen.
Ik heb ook een val waar vergiftigde graankorrels in zitten. Dat spul zou ik ook op die klemmen kunnen leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |