Zondag ga ikquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:09 schreef cafca het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, even een lekker stukje gefietst vanmiddag
Da's een kwestie van een goeie broek. En gewenning ook welquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mooi daar!
Van de zomer voor het eerst gemountainbiked in Mook, prachtig, maar pijn aan mijn kont !
Ik snap gewoon niet waarom wielrenfietsen en mountainbikes geen heerlijk comfortabele zadels kunnen hebben voor mijn poezelige billetjesquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Da's een kwestie van een goeie broek. En gewenning ook wel
Even eelt kwekenquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom wielrenfietsen en mountainbikes geen heerlijk comfortabele zadels kunnen hebben voor mijn poezelige billetjes
Edit: We kunnen naar Mars... en dan dat niet
Moet je voor zoiets gaan:quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom wielrenfietsen en mountainbikes geen heerlijk comfortabele zadels kunnen hebben voor mijn poezelige billetjes
Edit: We kunnen naar Mars... en dan dat niet
Bijna..quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Moet je voor zoiets gaan:
[ afbeelding ]
Nou, dat heb ik ook wel eens gedaan, maar dat vond ik toch een stuk minder comfortabel dan een fiets!quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bijna..
Ik doe het graag zo:
[ afbeelding ]
Helaas al een tijdje niet meer gedaan.
Naah, even eelt kwekenquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:35 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, dat heb ik ook wel eens gedaan, maar dat vond ik toch een stuk minder comfortabel dan een fiets!
Het is maar wat je gewend bent, inderdaadquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Naah, even eelt kweken
Maakt het uit waar "het" rond loopt?quote:
T is zeker een mooie foto jaquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maakt het uit waar "het" rond loopt?
Ik vind het gewoon prachtig..
De kleuren, haar blik, de outfit, het zwijmel gehalte, de intuatie
Vind ik ook, en nog steeds wat ik daarnet schreef.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is zeker een mooie foto ja
Al vind ik haar niet echt indiaanse.
Vind ik ook, en nog steeds wat ik daarnet schreef.quote:
Ook mooi!quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Beauty is in they eye of the beholder
[ afbeelding ]
Jouw AVA is nog steeds mijn favoriet !quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:25 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmm, tijd om eens een nieuwe bureaubladachtergrond te zoeken.
Ook maar eens fotos gaan zoeken.
Ook daar jaquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Naah, even eelt kweken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |