Hey je bent nog wakkerquote:
Ja alweer iddquote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Hey je bent nog wakker![]()
Of alweer wakker natuurlijk
Ik zal volgende keer weer een mooie spin zoekenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:21 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen luitjes....
@:pullup, deze foto's zijn weer prachtig. 🥰 Die van die spin mag je gerust in je kanaal proppen
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:52 schreef pullup het volgende:
Geen paarden fan maar deze is wel erg cool![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zal volgende keer weer een mooie spin zoeken
Oh niet gezien. Ik ben gek op natuurfilms.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:33 schreef chufi het volgende:
Hey Oma.
Er lopen gekke beestjes rond.. aaag gisteren een docu over de Amazonegebied..
Jopen zijn hier weer in de aanbieding.. weer andere soorten..quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ik zal even een paar Jopen voordragen
Ja die zuip je zelf toch nietquote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ik zal even een paar Jopen voordragen
Op 2, tussen 5 en 6 vandaag de Nijlquote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh niet gezien. Ik ben gek op natuurfilms.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Jopen zijn hier weer in de aanbieding.. weer andere soorten..
Die straffe Hendrik is gelukkig nog een aparte brouwerij.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:00 schreef chufi het volgende:
[..]
De straffe Hendrik en de krolse Nel of zo
Speciaal voor plupjequote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Jopen zijn hier weer in de aanbieding.. weer andere soorten..
Iedere vakantie gaat mijn oudste kleinzoon altijd bij opa en oma van vaderskant logeren. Dagje Artis is dan vaste prik.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die zuip je zelf toch niet
Ok ok, ik doe morgen wel een katten editie.
Ik ging echt vaak naar Artis, hoop dt het toch weer snel kan hoor
Oh, op 2 kijk ik vaak. Kan ik nog terugkijken misschien. Tnxquote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Op 2, tussen 5 en 6 vandaag de Nijl
Ik heb zelf biologie gestudeerd en een groot deel van de zoölogie colleges waren in zo'n oud gebouw in Artis toen nog. Kwam er toen elke dagquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Speciaal voor plupje
[..]
Iedere vakantie gaat mijn oudste kleinzoon altijd bij opa en oma van vaderskant logeren. Dagje Artis is dan vaste prik.
Ik zelf ging als kleine Nijn zeker maandelijks naar dierenpark Wassenaar. Dat is al dicht sinds 1985 of zo, maar dat was vlak bij.
Dat is wel gaaf.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb zelf biologie gestudeerd en een groot deel van de zoölogie colleges waren in zo'n oud gebouw in Artis toen nog. Kwam er toen elke dag
We keken van boven uit op de kooien van de roofvogels en de wisenten in de pauzes
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat is wel gaaf.![]()
Toen ik nog bij de Raad voor Rechtsbijstand werkte zijn we een keer 's avonds in Blijdorp geweest. Dan krijg je een rondleiding in het donker.
Ik liep toen op krukken en mijn collega's hadden een rolstoel geregeld zodat ik toch mee kon....
Nou was eerst borrelen en dan de rondleiding niet echt een succes... ik stond met mijn stoel natuurlijk binnen een minuut in een heg geparkeerd.
Ken je de bibliotheek van Artis?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb zelf biologie gestudeerd en een groot deel van de zoölogie colleges waren in zo'n oud gebouw in Artis toen nog. Kwam er toen elke dag
We keken van boven uit op de kooien van de roofvogels en de wisenten in de pauzes
Echt mooi ja. ik ken al die gebouwen wel min of meer van binnen ondertussen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ken je de bibliotheek van Artis?
Ik ben daar een paar jaar geleden geweest om wat boeken te raadplegen. Mooi oud gebouw![]()
[ afbeelding ]
Leukquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat is wel gaaf.![]()
Toen ik nog bij de Raad voor Rechtsbijstand werkte zijn we een keer 's avonds in Blijdorp geweest. Dan krijg je een rondleiding in het donker.
Ik liep toen op krukken en mijn collega's hadden een rolstoel geregeld zodat ik toch mee kon....
Nou was eerst borrelen en dan de rondleiding niet echt een succes... ik stond met mijn stoel natuurlijk binnen een minuut in een heg geparkeerd.
Gaafquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt mooi ja. ik ken al die gebouwen wel min of meer van binnen ondertussen.
Kon zelfs als lagere scholier een keer alle aquaria van boven bekijken en de ruimtes en looproutes daaroheen.
Artis is echt cool
We hebben er ook wel gegeten, maar dat Oceaneum zegt me even niets.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leuk
Ben je toen ook boven in het Oceaneum geweest? Daar kan je prima eten terwijl je van boven het grote bassin in kijkt
Eet smakelijk, ik geef de voorkeur aan een kaasbroodje.quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Eet smakelijk, ik geef de voorkeur aan een kaasbroodje.![]()
Maar voor nu een proteïne drankje als ontbijt, smaak caffé latte. Dat is net een mokka ijsje
Vroeger kreeg ik dat wel op, drie van die broodjes. Nu zit ik na een halve volquote:
Oh no, moet ik weer naar buitenquote:
Ding staat er toch al een tijdje hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
We hebben er ook wel gegeten, maar dat Oceaneum zegt me even niets.
Ik ben er ook al 13 jaar weg, dus het is zeker 16/17/18 jaar geleden.
Of de parkeermove in de heg was te heftig
quote:
Toch die hegquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ding staat er toch al een tijdje hoor
Geopend in 2001 lees ik net.
Ik blijf vanavond gewoon binnen .. voetbal Champions ... en ik heb net f*cking veel boodschappen ingeslagen.. kan nog tot 2 maart binnen blijven als het moet ..quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja...
https://nos.nl/artikel/23(...)orden-opgeheven.html
t koud buiten.. ligt alleen af en toe nog van die blurriequote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:01 schreef pullup het volgende:
Ik ga een rondje fietsen![]()
Het ziet er uit als lekker zonnig weer
Was een gemene heg dan welquote:
Was prima te doen gelukkig, rondje kopje v Bloemendaal gemachtquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:40 schreef chufi het volgende:
Tis nie
[..]
t koud buiten.. ligt alleen af en toe nog van die blurrie
Lekker doorgetrapt dan welquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Was prima te doen gelukkig, rondje kopje v Bloemendaal gemacht
Valt mee hoor, toeristische snelheidquote:
OK ..quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Valt mee hoor, toeristische snelheid
50 km in net geen 2.5 uurquote:
Ik blijf lekker thuisquote:
Die wedstrijd is al een rel op zich toch?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier niet hoor.. Wat ik al zei... CLS Barca - PSG..
ja ja ... Jammer dat Neymar niet speelt ....quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die wedstrijd is al een rel op zich toch?
La remontada (oid)
Laat die robbedoezen net zo lang spandoeken tekenen totdat de avondklok weer word ingevoerd.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:09 schreef tonja het volgende:
Ik ga vanavond om 8 uur weer tekenen op https://www.twitch.tv/tonjatekenshow
Ik zag gisteravond volgens mij die reclame voorbij komen. Toen dacht ik ook al, huh?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik kom er net achter dat campina op bepaalde producten geen draaidop meer heeft en dat porbeert te verkopen als 'zonder dop, minder plastic' en als alternantief de zelfde manier van het open en dicht maken van pakken gebruikt als voor die plastic draaidoppen.
Die blijft ook maar aankloten met zijn fitheidquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:14 schreef chufi het volgende:
[..]
al een weekje .. voor een maand uitgeschakeld of langer
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:36 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik zag gisteravond volgens mij die reclame voorbij komen. Toen dacht ik ook al, huh?
https://www.campina.nl/nl/l/biologisch/quote:Geen dop? Dat klopt!
Koop je biologische zuivel voortaan zonder dop en bespaar plastic. Klein verschil voor jou, groot verschil voor de natuur!
Makkelijk schenken, als uit een kan.
Schenk met het grootste gemak, de verpakking vouwt open als een kan.
De nieuwe 1L verpakking heeft ook een laagje minder materiaal. Allemaal winst voor het milieu. Zo verminderen we de CO2 uitstoot van de verpakking met ten minste 37%*
En dop heeft meeste dingen toch niet?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
[..]
https://www.campina.nl/nl/l/biologisch/!!!!
Het mooiste vind ik eilk dat ze nu iets als 'biologisch' verkopen terwijl dat 20 jaar geleden op zegmaar ieder pak zuivel gebruikelijk was.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
En dop heeft meeste dingen toch niet?
Ja hoe moeilijk is hetquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het mooiste vind ik eilk dat ze nu iets als 'biologisch' verkopen terwijl dat 20 jaar geleden op zegmaar ieder pak zuivel gebruikelijk was.
Goh... ik zou het in glazen flessen verkopen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
[..]
Dat hadden we vroeger iid ook al decennia terugquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
[..]
en ook een kwartje duurder per liter omdat minder materiaal toegevoegd.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat hadden we vroeger iid ook al decennia terug
Slagroom melk, yogurt is zonder dopjequote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:58 schreef chufi het volgende:
Ik koop dan ook nauwelijks melk of zoiets
Hier mogen de pakken bij het plastic (en dus de doppen)quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:49 schreef chufi het volgende:
Dank je voor de mededeling. Ik scheid zelfs doppen
Hier ook geloof ik,quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier mogen de pakken bij het plastic (en dus de doppen)
Plastic bakken gaan hier weg.Bij chuuf ookquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier mogen de pakken bij het plastic (en dus de doppen)
Oh!? wanneer en waarom dan ?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Plastic bakken gaan hier weg.Bij chuuf ook
Hier snel. Papier en glas blijft wel. Waarom weet ik nietquote:
gevondenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier snel. Papier en glas blijft wel. Waarom weet ik niet
quote:Vanaf 1 januari 2021 scheiden we al het plastic afval bij de afvalverwerker. Daar haalt een scheidingsinstallatie het plastic en de drinkpakken uit het restafval. We halen daarom buurt voor buurt de containers voor plastic afval weg. Tot die tijd kunt u deze containers blijven gebruiken. Meer informatie vindt u op de pagina Plastic scheiden stopt buurt voor buurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |