quote:Op vrijdag 9 april 2021 16:35 schreef Rianne84 het volgende:
Het is trouwens ook de trouwdag van Charles en Camilla
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
quote:Op vrijdag 9 april 2021 17:01 schreef verita het volgende:
@:Starhopper postte deze foto in het nieuws forum, dit schijnt 3 weken geleden te zijn, foto in spoiler, ik vond em zelf een beetje - niet zo prettigHier meer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.dailymail.co.(...)s-heart-surgery.htmlOp maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
@:Starhopper postte deze foto in het nieuws forum, dit schijnt 3 weken geleden te zijn, foto in spoiler, ik vond em zelf een beetje - niet zo prettigTsja. Die man was toen 99. Niemand ziet er op die leeftijd meer jofel uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@:Starhopper postte deze foto in het nieuws forum, dit schijnt 3 weken geleden te zijn, foto in spoiler, ik vond em zelf een beetje - niet zo prettigJa, die heeft een behoorlijke tik gehad in dat ziekenhuis, wel mooi dat hij met 99 jaar nog zijn eigen gebit had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@:Starhopper postte deze foto in het nieuws forum, dit schijnt 3 weken geleden te zijn, foto in spoiler, ik vond em zelf een beetje - niet zo prettigDie man was gewoon op.... fijn voor hem dat hij rustig in zijn slaap overleden is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@:Starhopper postte deze foto in het nieuws forum, dit schijnt 3 weken geleden te zijn, foto in spoiler, ik vond em zelf een beetje - niet zo prettigAggos, arme man...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Mijn oma: trouwdag van mijn oudersquote:Op vrijdag 9 april 2021 16:47 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Zulke dingen gebeuren dus niet alleen bij gewone mensen ....
Dat denk ik ook. Naar huis om te sterven.quote:Op vrijdag 9 april 2021 20:40 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Mijn oma: trouwdag van mijn ouders
Mijn opa: nieuwjaarsdag
Mijn andere opa: verjaardag van mij tante
En dat in een hele kleine familie...
Philip is volgens mij duidelijk naar hiis gekomen on te sterven. En wat een leeftijd (los van wat je van de man vindt, overlijden is altijd triest voor de naasten, zelfs met 99 jaar oud)
Meghan zal niet komen omdat ze de afgelopen maand willens en wetens die familie heeft lopen slopen. De familie zal niet willen dat ze weer de show probeert te stelen met haar gejank over racisme.quote:Op zaterdag 10 april 2021 18:32 schreef bloempje-moi het volgende:
Meghan zal niet meereizen naar de UK vanwege de zwangerschap.
Het zou toch fijn zijn als Harry en de rest van de familie in deze periode weer wat dichter bij elkaar kunnen komen.
Ok...quote:Op zaterdag 10 april 2021 19:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Meghan zal niet komen omdat ze de afgelopen maand willens en wetens die familie heeft lopen slopen. De familie zal niet willen dat ze weer de show probeert te stelen met haar gejank over racisme.
Dan is ze al ver..quote:Op zaterdag 10 april 2021 19:16 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ok...
Maar de officiële verklaring is dat zij niet mag vliegen vanwege de zwangerschap.
De zwangerschapsexperts hier hadden het naar aanleiding van de aankondigingsfoto toch over een schatting begin zomer? Dat zou dan wel overeen kunnen komen.quote:
Dat verbaast je toch niet echt, als dat interview 2 maanden geleden opgenomen is? Die was echt al zeker 6 maanden.quote:
Dus de zwangerschap is verzonnen?quote:Op zaterdag 10 april 2021 19:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Meghan zal niet komen omdat ze de afgelopen maand willens en wetens die familie heeft lopen slopen. De familie zal niet willen dat ze weer de show probeert te stelen met haar gejank over racisme.
Zullen we het even ergens anders over hebben? Ik ben vandaag uitgerekend,quote:Op zaterdag 10 april 2021 19:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat verbaast je toch niet echt, als dat interview 2 maanden geleden opgenomen is? Die was echt al zeker 6 maanden.
Persoonlijk denk ik dat ze de 12 weken al voorbij was toen in november dat stuk in de NYT verscheen.
Even los van het gegeven dat Meghan wegens haar zwangerschap niet kan vliegen.quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:27 schreef Tegan het volgende:
Er mogen maar 30 mensen naar de ceremonie, lijkt me dat er genoeg zijn die eerder dan Meghan een plekje verdienen.
Je zit idd snel genoeg aan dertig met alle kinderen met aanhang, kleinkinderen met aanhang en eventueel achterkleinkinderen.quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:27 schreef Tegan het volgende:
Er mogen maar 30 mensen naar de ceremonie, lijkt me dat er genoeg zijn die eerder dan Meghan een plekje verdienen.
Een transatlantische vlucht is wat anders dan een tripje Amsterdam - Barcelona. Je kunt je afvragen of het aan te raden is voor een zwangere om 7-8 uur stil te zitten. Bewegen is goed voor de doorbloeding, dus ook voor die van de placenta. Op een transatlantische vlucht is het risico op trombose groter (een Astra Zeneca vaccinatie is veiligerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |