Oja... ik dacht ff aan de bijna-K3 damequote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ze heet Indra in GTST en wordt gespeeld door Romy Monteiro
Ik heb hier over nagedacht, ik heb alleen niet naar de beelden gezocht. Volgens mij kwam het praatje niet veel verder dan het proberen op te lepelen van dat liedje.quote:Op zondag 21 maart 2021 12:45 schreef MissInTheMiddle het volgende:
Ik wil graag weten wat Ferri te zeggen had over zijn verhaallijn - de bruiloft van Rik en Anita die dus niet doorging.
Wie mij kan helpen - alvast bedankt.
Ah kijk, dat verheldert de boel al. Bedankt voor je reactie. Ik interpreteer dat het dus vooral een beetje flauw was. Ik had gehoopt op een wat inhoudelijkere reactie, maar misschien is F.S. daar niet zo goed in.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:59 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ik heb hier over nagedacht, ik heb alleen niet naar de beelden gezocht. Volgens mij kwam het praatje niet veel verder dan het proberen op te lepelen van dat liedje.
In die classics kwamen sowieso niet echt diepgaande reacties toch? Dat was allemaal een beetje koetjes en kalfjes en halve anekdotes.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:07 schreef MissInTheMiddle het volgende:
[..]
Ah kijk, dat verheldert de boel al. Bedankt voor je reactie. Ik interpreteer dat het dus vooral een beetje flauw was. Ik had gehoopt op een wat inhoudelijkere reactie, maar misschien is F.S. daar niet zo goed in.
Het enige wat ik zelf over die verhaallijn weet is dat de breuk tussen Rik en Anita destijds op verzoek van Sabine en Ferri zelf was.
Ik heb er toen onder een andere nickname (die ik niet meer weet) ook over gepost, waarvan ArnieAlberts zo vriendelijk was me te helpen, en erover gePMd met PeterKelder.
Ik vind de posts van beide heren nog steeds prettig om te lezen.
Nogmaals bedankt voor je reactie.
Wellicht even stukje terugscrollen?quote:Op maandag 29 maart 2021 21:22 schreef freaky40 het volgende:
Is de manier van draaien van GTST veranderd? Belichting heel anders, heel veel buiten opnames. Het ziet er ineens heel anders uit sinds vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Typisch iets voor een soap. Makkelijke mannier om snel een personage uit de serie te kunnen schrijven bij een ontslag, maar weinig origineelquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:22 schreef AgnesGru het volgende:
Wat een stomme exit, op wereldreis gaan
Ja echt he. Een plottwist die ik niet zag aankomen ook. Plus dat Billy en Richard bij mij hetzelfde gevo er l opwekken dat ik bij Martine en Frits had, je haat ze, maar je gunt ze samen het allerbestequote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:43 schreef DjVero het volgende:
Wat heeft gtst zich ontzettend goed herpakt na dat debacle van twee jaar geleden. De afgelopen maanden heb ik echt het gevoel van vroeger terug. En wat dit seizoen helemáál afmaakt, is dat Janine ein-de-lijk eens niet tégen Ludo is, maar mét Ludo![]()
Hij wilde er zelf uit. Had echt niet verwacht dat hij voor deze aflevering terug zou komen. Meestal als een personage bij zijn exit de gevangennis in gaat, word zo'n rechtzaak even tussen neus en lippen aangestipt, maar zie je er niets vanquote:Op maandag 15 maart 2021 14:48 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja inderdaad. Poging tot doodslag misschien? Zou hij dat niet aan zn broek kunnen krijgen? Weet ook niet waarom ze hem uit de serie willen schrijven.
Enige idee of het huis van Amir er nog staat?quote:Op donderdag 1 april 2021 20:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
De Rozenboom was altijd al een echt oogend cafe. Het buurtsupertje is nog wel bordkarton en plastic. dat blijft voorlopig ook zo. Deze twee decors staan achter elkaar.
Bij GTST ligt het tempo van opnemen altijd nog hoog. Even twee uurtjes de scenes van de buurtsuper schieten, een uurtje de Rozenboom.
Als de acteurs hun tekst goed hebben onthouden staat het er snel op. Dat lukte alleen Tim Immers (Mark de Moor) vaak niet, misschien dat 'ie daarom maar kort was teruggekeerd.
Toch eigenlijk best jammer dat we nooit beelden van de studio zien..quote:Op donderdag 1 april 2021 20:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
De Rozenboom was altijd al een echt oogend cafe. Het buurtsupertje is nog wel bordkarton en plastic. dat blijft voorlopig ook zo. Deze twee decors staan achter elkaar.
Bij GTST ligt het tempo van opnemen altijd nog hoog. Even twee uurtjes de scenes van de buurtsuper schieten, een uurtje de Rozenboom.
Als de acteurs hun tekst goed hebben onthouden staat het er snel op. Dat lukte alleen Tim Immers (Mark de Moor) vaak niet, misschien dat 'ie daarom maar kort was teruggekeerd.
hier staat een flinke sanctie op. Acteurs en vooral medewerkers kunnen heftig reageren als je pogingen doet om zelf beelden te maken. kennelijk zijn er al voorvallen geweest.quote:Op vrijdag 2 april 2021 23:00 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Toch eigenlijk best jammer dat we nooit beelden van de studio zien..
Ik ben toch benieuwd hoe het ingedeeld is...
En als je wat ziet, dan zie je enkel maar een klein deel dat het een set is.
Maar wat is nou het probleem waarom ze dit geheim houden?quote:Op zaterdag 3 april 2021 10:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
hier staat een flinke sanctie op. Acteurs en vooral medewerkers kunnen heftig reageren als je pogingen doet om zelf beelden te maken. kennelijk zijn er al voorvallen geweest.
wat ik zou kunnen doen is op Google maps aangeven waar elk decor staat in het pand van Endemol shine.
alle decors staan dicht tegen elkaar aan. ze verschuiven soms wat om ruimte te maken voor de camera.
als je 't zelf wilt zien dan kan je meespelen als figurant, voor een kleine vergoeding. regelmatig zijn er mensen nodig die in de buurtsuper winkelen of in de rozenboom aan een tafeltje zitten. www.inthepicture.com
Radio538 heeft een dag een live-uitzending gedaan vanuit de Koning. de beelden die daarbij gemaakt zijn waren ook zoals je de Koning kent van de TV serie.quote:Op zondag 4 april 2021 12:43 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Maar wat is nou het probleem waarom ze dit geheim houden?
Een paar jaar geleden was er een officiële persconferentie op de set waarin Mark en Marieke naar Meerdijk terugkwamen. De persconferentie vond plaats op de set van Boks waar veel media op af kwamen. Een van de media vertelde in een verslagje dat het niet toegestaan was om buiten de set, of de technische studio-inrichting ervan in beeld te brengen. Enkel puur alleen zoals je het op TV zag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
Dat zou echt fantastisch zijn!!!quote:Op zaterdag 3 april 2021 10:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat ik zou kunnen doen is op Google maps aangeven waar elk decor staat in het pand van Endemol shine.
Niet? Je kijkt zo van de Rozenboom de Buurtsuper in en ziet overal de studiolampen hangenquote:Op maandag 5 april 2021 10:00 schreef RaymanNL het volgende:
Overigens deden de beelden niks bij me voor de geloofwaardigheid was de sets.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oeh, interessant artikel welIk vind het dus wel heerlijk hoe 'oude rot' Idse Grotenhuis tegen de serie aankijkt zoals ik dat graag zie. Geen sterrendiner, maar wel een goeie van dobben. Geen elitair gedoe over maatschappelijke thema's of hoogdravende Netflix-series, maar gewoon een soap. Degelijk dagelijks drama.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi dat ze ook zelf in hebben gezien en durven zeggen dat ze echt de laatsten waren die nog volgens het verouderde "sitcomprincipe" werktenEn ze hebben dus in het hele productieproces veranderingen doorgevoerd, dat valt ook enorm te prijzen
Richard en Billy doen inderdaad érg denken aan Martine & Frits, en dat is niet erg. Zeker met Billy die al wat historie in Meerdijk heeft en banden heeft door Shanti blijft dat nog wel even interessant. Ik zou het wel mooi vinden als ze bijvoorbeeld Daan ook eens echt hard aan gaan pakken, en dat het zich niet alleen op Ludo focust.
Ik vind zijn trauma zich ook interessant ontwikkelen. Volgens mij heeft hij een soort van watervrees ontwikkelt. Dat verklaart die scène in dat bad, en op 8 april zit hij een filmpje over wolkvorming oid te kijken. Misschien gaat hij wel iemand verzuipen![]()
De rest blijft ook leuk. Marwan en Ilyas verhouden zich goed tot elkaar als broers en zeker Marwan kan nog veel kanten op. Demi en de baby blijft ook boeien, ik ben wel benieuwd wat er gaat komen als het kind er straks is. Zelfs Bing vind ik nu prima te behappen, nu dat been niet gelijk zo vanzelfsprekend is. Alleen Laura en Henk vind ik niks, ik hoop dat dat geen setje wordt.
Blijft het wachten op dat ene verhaal waarin alle verhalen tot een bloedstollende climax komen. Ik zou mijn geld op de bruiloft van Billy en Richard willen zetten, maar er is nog weinig aanleiding om te denken dat dat spektakel op gaat leveren.'t Echte en 't ware!
Dat zou wel zuur zijn. Vooral Anton is een tof personage. Maar goed, Linda begon wel ineens over een tour van 3 maanden door Amerika maken. En naar de bruiloft van Sam....hmquote:Op donderdag 8 april 2021 23:20 schreef gilmore2000 het volgende:
Weet er iemand ook of Joep Sertons en Babette van Veen ( Anton en Linda) de serie gaan verlaten
Ze staan natuurlijk al wel een tijd stil qua ontwikkeling. Judith gaf ze wat te doen, maar dat heeft uiteindelijk ook niets gebracht. Ze zijn leuk als bevriend koppel van Janine en Ludo, maar die hebben dat niet nodig om een interessante positie in de serie te hebben. Op dit moment zou ik er niet rouwig om zijn moesten ze de serie verlaten. Waarom zouden ze die zogenaamde bruiloft er anders in fietsen?quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat zou wel zuur zijn. Vooral Anton is een tof personage. Maar goed, Linda begon wel ineens over een tour van 3 maanden door Amerika maken. En naar de bruiloft van Sam....hm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |