abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 20 maart 2021 @ 17:21:46 #76
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_198606068
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 16:04 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Ja, Merel speelt natuurlijk een schoolmeisje die ook veel is gepest. Ze speelt niet echt een knap karakter om het zo te zeggen...al is dat misschien ook weer overdreven.

Maar als ik haar Instagram zo bekijk...toch wel een hele knappe meid !!
Ik had toen ze net nieuw was het idee dat ze haar expres die truien lieten dragen omdat ze toen zestien was en geen jong meisje wilde seksualiseren maar ja toen kwam heel de zwangerschap verhaal van de nog jongere Demi dus gaat niet meer op.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_198607091
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 21:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Toch jammer van dit tamme afscheid......vooral omdat ik Tiffy wel echt ga missen.....
Ik ga Lucas ook wel missen eigenlijk :@
pi_198607212
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 18:43 schreef Lady_Morgana het volgende:

[..]

Ik ga Lucas ook wel missen eigenlijk :@
Nou vooruit.......ga hem missen :)
pi_198616822
Dag mensen,

Ik lees hier af en en aan al een tijdje mee en heb ook onder andere usernames gepost. Geband ben ik echter niet.

Het huidige GTST volg ik niet meer, maar in het verre verleden was ik een trouwe kijker. En over dat verleden heb ik een vraag.
In de zomer van 2018 was er de reeks Het Beste van GTST Classics. Een van deze afleveringen bevatte een inleiding door Ferri Somogyi en Brûni Heinke. Ik kan dit nergens terugvinden, op de Facebook van GTST alleen het gedeelte van Brûni over dat ze werd vastgebonden door Koen Heeze en de crew ging lunchen.

In de Fok topicchain heb ik er, op de reactie van SAMBAM na, ook niets over kunnen vinden, meer reacties over het stroeve weerzien met Amber Brantjes.

Ik wil graag weten wat Ferri te zeggen had over zijn verhaallijn - de bruiloft van Rik en Anita die dus niet doorging.

Wie mij kan helpen - alvast bedankt.
pi_198623991
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:06 schreef Lisiga het volgende:
Hebben ze de scenes met Indra daadwerkelijk in The Bulldog Harbour (een restaurant aan de Coenhavenweg in Amsterdam, bij de A10) gefilmd of hebben ze het interieur van een ander restaurant gebruikt?
Het is volgens mij The Breakaway in Rotterdam op het Weena / Karel Doormanstraat.
Ik herken in ieder geval de hoogteverschillen bij de bar, de vierkante bar in het midden van de zaak en ook de truck waar de kok staat.

Maar wellicht zijn er meer restaurants die zo'n inrichting hebben omdat jij iets anders noemt. :D
pi_198632319
Zo te zien zijn de 360 graden sets in gebruik met hierbij andere camerapersoneel
pi_198632605
afgelopen zaterdagavond waren er opnames in Velsen bij een flatgebouw. Daar woont zogenaamd een personage uit de serie. Normaal gesproken zijn buitenopnamen alleen door de week, de omwonende stonden wel even te kijken.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_198637230
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 12:14 schreef Reijnxdv het volgende:
Zo te zien zijn de 360 graden sets in gebruik met hierbij andere camerapersoneel
en met een wat trilleriger beeld tot gevolg. Of is dat hip dat het beeld een beetje heen en weer beweegt?
  Redactie Sport / Supervogel maandag 22 maart 2021 @ 20:31:37 #84
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_198639895
Romy Monteiro :r

Had die door Corona niks te doen ofzo dat ze moet bijbeunen?
pi_198651247
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 18:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Nou vooruit.......ga hem missen :)
Lucas is een beetje de Louis van Suits (als je die serie kent), maar dan in GTST, voor mij.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. Lucas' rol was, sinds hij het vaderschap had aangeleerd, eigenlijk wel zo goed als klaar. Tiffy vind ik wel jammer; ze had iets eigengereids, wat mij wel aansprak.
pi_198651403
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 16:25 schreef DjVero het volgende:

[..]

Lucas is een beetje de Louis van Suits (als je die serie kent), maar dan in GTST, voor mij.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. Lucas' rol was, sinds hij het vaderschap had aangeleerd, eigenlijk wel zo goed als klaar. Tiffy vind ik wel jammer; ze had iets eigengereids, wat mij wel aansprak.
Die serie heb ik nooit gezien....


Maar inderdaad, Lucas raakte door het vaderschap ook wel zijn wilde haren kwijt
  donderdag 25 maart 2021 @ 21:48:17 #87
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_198691982
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 12:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
afgelopen zaterdagavond waren er opnames in Velsen bij een flatgebouw. Daar woont zogenaamd een personage uit de serie. Normaal gesproken zijn buitenopnamen alleen door de week, de omwonende stonden wel even te kijken.
Weet je zeker dat het voor GTST was? Velsen is vaker een plek voor TV-opnames.
Toen ik een jaartje of 6 geleden in Oud-Velsen (Velsen Zuid) was vonden er ook opnames plaats, echter niet van GTST want er was geen bekende acteur te bekennen. Het was voor een reclamespotje, zeiden ze.

Tijdens mij wandeling door het dorpje zag ik toch een hoop bekende plekken die je vroeger en tegenwoordig nog wel eens tegenkomt. Zoals het fietspad langs het Noordzee-kanaal, het tunneltje waar Anton geloof ik als zwerver overnachtte, en het steegje waar Nick toen René Meyer in elkaar sloeg.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar het huis van Sanders is. Daar wordt wel erg vaak binnen en buiten gespeeld. In de aflevering van volgende week donderdag keek Ludo nog uit het raam toen Janine het hek opendeed voor een auto.

Het vroegere huis staat ergens in Bloemendaal weet ik.
pi_198695933
quote:
99s.gif Op donderdag 25 maart 2021 21:48 schreef Claude_Viole het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar het huis van Sanders is. Daar wordt wel erg vaak binnen en buiten gespeeld. In de aflevering van volgende week donderdag keek Ludo nog uit het raam toen Janine het hek opendeed voor een auto.

Toen dit nieuwe huis in beeld kwam had iemand hier opgeduikeld dat het vaker voor series gebruikt wordt. Ik weet alleen niet of toen ook de locatie bekend was.
't Echte en 't ware!
pi_198696169
quote:
99s.gif Op donderdag 25 maart 2021 21:48 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]

Weet je zeker dat het voor GTST was? Velsen is vaker een plek voor TV-opnames.
Toen ik een jaartje of 6 geleden in Oud-Velsen (Velsen Zuid) was vonden er ook opnames plaats, echter niet van GTST want er was geen bekende acteur te bekennen. Het was voor een reclamespotje, zeiden ze.

Tijdens mij wandeling door het dorpje zag ik toch een hoop bekende plekken die je vroeger en tegenwoordig nog wel eens tegenkomt. Zoals het fietspad langs het Noordzee-kanaal, het tunneltje waar Anton geloof ik als zwerver overnachtte, en het steegje waar Nick toen René Meyer in elkaar sloeg.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar het huis van Sanders is. Daar wordt wel erg vaak binnen en buiten gespeeld. In de aflevering van volgende week donderdag keek Ludo nog uit het raam toen Janine het hek opendeed voor een auto.

Het vroegere huis staat ergens in Bloemendaal weet ik.
Cas Jansen en het meisje wat net bevallen is waren er. De productie liep in blauwe jassen met "Goede tijden, slechte tijden" opschrift. Ze hadden die dag op twee buitenlocaties gefilmd waarbij Velsen-zuid de tweede locatie was.

de echte bewoners zijn het wel gewend dat er regelmatig televisie- of filmopnamen zijn. het is een mooie locatie om te filmen. er is mooi uitzicht over het kanaal met de hoogovens, de ventilatiekanalen van de Velsertunnel en het is een komen en gaan van grote schepen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_198697875
Omdat het mij ter ore was gekomen dat GTST vanaf komende maandag een visuele restyling heeft ondergaan, heb ik de moeite genomen gisteren de preview op Lounge te bekijken. Want ik was toch wel benieuwd in hoeverre ze de veranderingen hadden doorgevoerd.

Laat ik voorop stellen: ein-de-lijk is GTST dan visueel up to date. Het mocht ook wel hoog tijd worden, want het is bijna beschamend om te bedenken dat het de eerste soap van het Europese vasteland was, en we qua visuele kwaliteit inmiddels onderaan bungelden met basic en goedkoop ogende decors, camerastandpunten en lichtplannen. Eigenlijk gek dat ze dit niet al een jaar geleden hebben gedaan bij de vorige revamp, maar goed, beter laat dan nooit.

En eerlijk: ik was over het algemeen verrast. De camerastandpunten zijn op zijn zachtst gezegd opzienbarend, evenals de shotwisselingen, het lichtplan is realistischer mede door de aanpassingen aan de decors (plafonds! :D) en het oogt daarmee allemaal wel als 2021. Wat ik al zei: het werd hoog tijd, dus goed om te zien dat de investeringen gedaan zijn.

Maar goed, PeterKelder zou PeterKelder niet zijn als hij geen kritiekpuntje had. En dit keer zijn het er twee:

- De veranderingen zijn nu wel heel bruusk ingezet. In de recap zitten beelden die allemaal nog gefilmd zijn op de ouderwetse manier, zoals we het al 30 jaar kennen, om vervolgens over te gaan naar de eerste scène die zó compleet anders is gefilmd dat het als een plotse 180 graden-draai voelt. En dan is het nogal onwennig kijken, en voelt het bijna niet meer als GTST. Het was misschien slimmer geweest om deze veranderingen eerder, en dan ook geleidelijker in te voeren, zodat de overgang van oud naar nieuw niet zo onverwacht was. Maar ja, gebeurd is gebeurd.

- Wat ze wel nog kunnen veranderen, en naar mijn mening ook moeten doen: de hoeveelheid aan handheld-shots danig terugbrengen. Of camerapersoneel aannemen dat zich niet de avond vooraf onder tafel drinkt en de camera gewoon stabiel kan vasthouden. In ieder geval, het is onnatuurlijk, het voelt ook totaal niet als GTST als ik die shots zie. Het is een soap, géén goedkope TLC-realityserie. Het haalt de gedane veranderingen ook wat naar beneden, want verder is het puik.

Afijn: goed om te zien dat de eerste soap van het Europese vasteland visueel eindelijk mee kan met vele andere soaps in Europa. Nu maar hopen dat er bij zulke veranderingen in de toekomst niet weer jaren te lang gewacht wordt. Want eigenlijk was dit al te laat.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  vrijdag 26 maart 2021 @ 12:14:50 #91
491149 gilmore2000
"Think How Dull Your Life
pi_198698448
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 08:46 schreef Japepk het volgende:

[..]

Toen dit nieuwe huis in beeld kwam had iemand hier opgeduikeld dat het vaker voor series gebruikt wordt. Ik weet alleen niet of toen ook de locatie bekend was.
Dat was ik en heb inmiddels de locatie gevonden, Het huis werd in seizoen 1 en 3 gebruikt in de Dramaserie Bloedverwanten met Henriette Tol en Derek de Lint.

Het huis staat in Aerdenhout

Van Alphenlaan 1, 2111HX Aerdenhout
pi_198698568
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 11:31 schreef PeterKelder het volgende:
Omdat het mij ter ore was gekomen dat GTST vanaf komende maandag een visuele restyling heeft ondergaan, heb ik de moeite genomen gisteren de preview op Lounge te bekijken. Want ik was toch wel benieuwd in hoeverre ze de veranderingen hadden doorgevoerd.

Laat ik voorop stellen: ein-de-lijk is GTST dan visueel up to date. Het mocht ook wel hoog tijd worden, want het is bijna beschamend om te bedenken dat het de eerste soap van het Europese vasteland was, en we qua visuele kwaliteit inmiddels onderaan bungelden met basic en goedkoop ogende decors, camerastandpunten en lichtplannen. Eigenlijk gek dat ze dit niet al een jaar geleden hebben gedaan bij de vorige revamp, maar goed, beter laat dan nooit.

En eerlijk: ik was over het algemeen verrast. De camerastandpunten zijn op zijn zachtst gezegd opzienbarend, evenals de shotwisselingen, het lichtplan is realistischer mede door de aanpassingen aan de decors (plafonds! :D) en het oogt daarmee allemaal wel als 2021. Wat ik al zei: het werd hoog tijd, dus goed om te zien dat de investeringen gedaan zijn.

Maar goed, PeterKelder zou PeterKelder niet zijn als hij geen kritiekpuntje had. En dit keer zijn het er twee:

- De veranderingen zijn nu wel heel bruusk ingezet. In de recap zitten beelden die allemaal nog gefilmd zijn op de ouderwetse manier, zoals we het al 30 jaar kennen, om vervolgens over te gaan naar de eerste scène die zó compleet anders is gefilmd dat het als een plotse 180 graden-draai voelt. En dan is het nogal onwennig kijken, en voelt het bijna niet meer als GTST. Het was misschien slimmer geweest om deze veranderingen eerder, en dan ook geleidelijker in te voeren, zodat de overgang van oud naar nieuw niet zo onverwacht was. Maar ja, gebeurd is gebeurd.

- Wat ze wel nog kunnen veranderen, en naar mijn mening ook moeten doen: de hoeveelheid aan handheld-shots danig terugbrengen. Of camerapersoneel aannemen dat zich niet de avond vooraf onder tafel drinkt en de camera gewoon stabiel kan vasthouden. In ieder geval, het is onnatuurlijk, het voelt ook totaal niet als GTST als ik die shots zie. Het is een soap, géén goedkope TLC-realityserie. Het haalt de gedane veranderingen ook wat naar beneden, want verder is het puik.

Afijn: goed om te zien dat de eerste soap van het Europese vasteland visueel eindelijk mee kan met vele andere soaps in Europa. Nu maar hopen dat er bij zulke veranderingen in de toekomst niet weer jaren te lang gewacht wordt. Want eigenlijk was dit al te laat.
Oh ik heb de hele volgende week al gezien op Videoland en was me niet eens opgevallen dat er iets anders was.... ga toch maar eens een aflevering terugkijken dan.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 26 maart 2021 @ 13:03:59 #93
491149 gilmore2000
"Think How Dull Your Life
pi_198699225
Iemand die toegang kan krijgen tot dit Artikel

https://www.broadcastmaga(...)sitietijd-voor-gtst/
pi_198700591
Zou iemand mij ajb willen helpen met mijn post #79 beantwoorden? Ik wil het echt graag weten.
Ik heb het ook al aan GTST zelf gevraagd via Facebook, maar die reageren niet (meer). Alvast mijn dank.
pi_198700692
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 13:03 schreef gilmore2000 het volgende:
Iemand die toegang kan krijgen tot dit Artikel

https://www.broadcastmaga(...)sitietijd-voor-gtst/
Oeh, interessant artikel wel :9

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi dat ze ook zelf in hebben gezien en durven zeggen dat ze echt de laatsten waren die nog volgens het verouderde "sitcomprincipe" werkten _O_ En ze hebben dus in het hele productieproces veranderingen doorgevoerd, dat valt ook enorm te prijzen ^O^
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 26 maart 2021 @ 19:04:06 #96
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_198704059
Je merkt het ook gtst zit sinds vorig jaar veel beter in elkaar en ze casten nu ook veel vaker al ervaren acteurs en actrices.

Billy Richard Henk Marwan
Hakim (papa mocro) Lydia nu weer die Jindra allemaal acteurs en actrices die zich al bewezen hebben elders toch wat anders dan dat jonge grut van eerder.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dr.Mikey op 26-03-2021 21:13:55 ]
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_198704888
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 19:40 schreef Maartel het volgende:
Komt Jindra naar GTST??
Ze heet Indra in GTST en wordt gespeeld door Romy Monteiro :)
pi_198705175
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 19:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ze heet Indra in GTST en wordt gespeeld door Romy Monteiro :)
Oja... ik dacht ff aan de bijna-K3 dame
  vrijdag 26 maart 2021 @ 21:59:45 #100
436222 Japepk
Padvinder
pi_198707617
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:45 schreef MissInTheMiddle het volgende:

Ik wil graag weten wat Ferri te zeggen had over zijn verhaallijn - de bruiloft van Rik en Anita die dus niet doorging.

Wie mij kan helpen - alvast bedankt.
Ik heb hier over nagedacht, ik heb alleen niet naar de beelden gezocht. Volgens mij kwam het praatje niet veel verder dan het proberen op te lepelen van dat liedje.
't Echte en 't ware!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')