omdat ze hoopt hierna ook een musicalrol in het echte leven te bereiken? die rol van JoJo is ook zwaar beperkt en ze zal er nog wel eens uitvliegen naar Amerika of een andere verre reis.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 19:26 schreef LetsGame het volgende:
JoJo is fucking hinderlijk. Waarom zingt zij in elke scene?
Hopelijk neemt ze die flapdrol mee.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:09 schreef Duiker64 het volgende:
[..]
omdat ze hoopt hierna ook een musicalrol in het echte leven te bereiken? die rol van JoJo is ook zwaar beperkt en ze zal er nog wel eens uitvliegen naar Amerika of een andere verre reis.
Hahaha ja die scène kwam mij wel heel erg bekend voor.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:37 schreef Maartel het volgende:
Gaat Billie nou op dezelfde manier ten onder als in Voetbalvrouwen?
JoJo heeft zo'n beetje de meest zinloze rol van de afgelopen paar seizoenenquote:
Klopt al vond ik Tiffy ook niet heel zinvol met der gehang rond Lucas elke keer die werd met Daan pas net als Amir met Amelie eindelijk een beetje boeiend gaan ze er uit.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:32 schreef DjVero het volgende:
[..]
JoJo heeft zo'n beetje de meest zinloze rol van de afgelopen paar seizoenenEn dan geregeld dat puberale, wat zeg ik, kinderachtige gedoe met haar...en dan schrijven ze iemand als Tiffy eruit
Dus logischerwijs geen cliff met Nina? Rond die koers zou ze dan toch met verlof zijn geweest neem ik aan? Het zou ook eens tijd worden... Het positieve is wel dat die rare Grease-aflevering nog niet eens zo héél lang geleden lijkt.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)len-van-derde-kindje
Oh daar had ik nog niet eens over nagedacht.....maar tis nog maar een paar weken en in principe loopt het in huize Nina en Bing op rolletjes dus lijkt me inderdaad niet dat hun in de zomercliff zitten.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:32 schreef Japepk het volgende:
[..]
Dus logischerwijs geen cliff met Nina? Rond die koers zou ze dan toch met verlof zijn geweest neem ik aan? Het zou ook eens tijd worden... Het positieve is wel dat die rare Grease-aflevering nog niet eens zo héél lang geleden lijkt.
Dat leek het een jaar geleden tussen Nina en Daan ookquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh daar had ik nog niet eens over nagedacht.....maar tis nog maar een paar weken en in principe loopt het in huize Nina en Bing op rolletjes dus lijkt me inderdaad niet dat hun in de zomercliff zitten.
Hmm ja en nee, had toen wel gedacht dat Daan en Nina niet samen zouden blijven. En nu hebben ze op hun manier toch een bepaald traject doorstaan, zowel als relatie als met de revalidatie van Bing én daar de kids en JoJo bij betrokkenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:38 schreef Japepk het volgende:
[..]
Dat leek het een jaar geleden tussen Nina en Daan ookToen hadden Nina en Bing net de scheidingspapieren getekend.
Nog steeds jammer dat die weer samen zijn gekomen. Hun scheiding was enorm goed uitgewerkt, je had bij beide nog met de kinderen kunnen hakketakken en ze voegen samen gewoon echt niets toe. Het vreselijkst vind ik nog de Bing-als-schoonzoon-van-Ludo scènes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie vinden jullie trouwens beter bij elkaar passen? Richard en Billy of Richard en Indra?
Waar is de Lidl gebleven waar Q werkte?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 17:14 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Vind Jojo echt bloedirritant, elke scène gaat over auditie doen of ze gaat staan zingen.
Wat mij ook opvalt is dat El Amrani blijkbaar de enige supermarkt is in Meerdijk en ze hebben er ook echt alles en dat voor zo'n klein winkeltje.
Lidl was een sponsorcontract en dat is afgelopen.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:35 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Waar is de Lidl gebleven waar Q werkte?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Echte en 't ware!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |