He is back... Na zijn redding van het booreiland loopt er een andere Ludo door Meerdijk. De oude vos verliest zijn haren maar zeker niet zijn streken! Waar werkt Ludo naartoe? Staat Billy en Richard een genadeklap te wachten? Billy houdt Daan in de tang door ervoor te zorgen dat Louise bij Shanti en Rik blijft. Daan en Tiffy worstelen met hun gevoelens voor elkaar.
Ondertussen blijkt Demi zwanger en gaat de familie Verduyn door drama na drama. Het lijkt hun band te versterken, maar de familie Amrani wordt er niet geliefder door. Bing krabbelt weer op, al lijkt Nina nog niet te staan springen om haar leven met een gehandicapte echtgenoot te delen.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En geruchten dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. de cast komt versterken!
Op woensdag 10 februari 2021 17:44 schreef Reijnxdv het volgende: Wat zit gtst toch in stijgende lijn! De verhaallijnen zijn beter en de acteerprestaties ook (uitzondering en daargelaten).
De tienermoeder verhaallijn verrast en fijn om te zien dat Laura dit seizoen een grotere rol heeft van voorgaande seizoenen. Ook leuk om te zien hoe Lydia als schoonmaakster steeds meer kleur krijgt als personage. Ook de privégesprekken met Janine is goed om te zien, die je zo kunnen hebben als je een schoonmaakster thuis hebt.
Lucas doet me nu denken aan Noud van de laatste jaren: inhoudloos en een grot Jefgehalte die gebruikt wordt als praatpaal. Ik ben wel benieuwd naar zijn exit of gaat hij via de achterdeur uit de serie?
quote:
Op donderdag 11 februari 2021 11:06 schreef RaymanNL het volgende: Chapeaux voor Erik en Caroline hoor. Wat een acteerprestaties! De makers hebben hier ook echt een heel goed uitgedacht verhaal uitgewerkt. Voor het eerst sinds tijden snap je gewoon waarom de karakters doen wat ze doen, zelfs de acties van Richard krijgen gewicht. Laten ze deze karakters nog maar even in de serie houden.
Op zondag 21 februari 2021 09:12 schreef Mriekie het volgende: Hoever loopt Videoland voor op tv? Ik ben een reguliere kijker, ben benieuwd wanneer ik bovenstaande scènes kan zien op tv.
1 week
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
Wat gebeurde er nou precies tussen Ludo en Janine toen eerstgenoemde haar zo op de tafel gooide?
Ik zat de hele tijd te wachten op een vervolgscene. Maar aan het eind van aflevering zaten ze samen aan tafel één of andere salade te eten. Janine zei wat over “wat er vanmiddag gebeurd is” en weg was Ludo?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.