quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Klopt!quote:Op maandag 15 februari 2021 20:06 schreef NoCigar het volgende:
Assen = te ver voor Noord-Hollanders, wacht maar.
Tell em Kennyquote:
Dit is ook gewoon racisme hoorde ik. Mensen die zeggen "oh je praat heel goed Nederlands" of zonder accent ofzo.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Haar stem en uitspraak past echt niet bij uiterlijk. Of nee dat zeg ik verkeerd. Het verrast me. Ik keek niet op de tv en verwachtte iets anders.
Mijn halve vriendenkring is donker en zegt moe te worden van gehuil over racismequote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit is ook gewoon racisme hoorde ik. Mensen die zeggen "oh je praat heel goed Nederlands" of zonder accent ofzo.
Want het geeft aan dat je andere verwachtingen hebt van een buitenlander.
Onwerkbaar.quote:
Een coronakapsel zou em beter staan inderdaadquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:37 schreef Stefanovich het volgende:
Wat heeft-ie een plat achterhoofd
Oh ja zelfde hier inderdaad. Hebben het ook nooit echt ervaren. Ja wel eens een dingetje.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn halve vriendenkring is donker en zegt moe te worden van gehuil over racisme![]()
Denk dat dit meisje er ook niet wakker van ligt.
Gewoon lekker spoonen denk ik zoquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:44 schreef NoCigar het volgende:
Wat valt er nog te zeggen op je 81-ste?
Vroegah was alles betah...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:44 schreef NoCigar het volgende:
Samen aftellenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:44 schreef NoCigar het volgende:
Dat ze allebei stads zijn en geen boeren.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:46 schreef Nine. het volgende:
Wat is dat met die A'dam vs. R'dam matches? Kijkcijfers?
Amsterdammers vinden alles buiten Amsterdam toch provinciaalsquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Dat ze allebei stads zijn en geen boeren.
Soms, maar Rotterdam niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:49 schreef Nine. het volgende:
[..]
Amsterdammers vinden alles buiten Amsterdam toch provinciaals
noooooquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Geregeld. Ik neem Emmy wel van je over.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:53 schreef Rianne84 het volgende:
Ik hoop dat Daan straks verkering vraagt
Hij is opgelucht dat de afstand niet te groot isquote:
Ze past in je broekzak.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:55 schreef Poefbank het volgende:
Ik vind Hansje echt een baas. Kijk haar zitten dan.
achter aansluitenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:57 schreef Stefanovich het volgende:
Ze heeft wel een lekker pijpbekkie
Wellicht kan je haar daten als dit niets wordtquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:55 schreef Poefbank het volgende:
Ik vind Hansje echt een baas. Kijk haar zitten dan.
Ze zei alleen maar oppervlakkig omdat ze gekwetst was door z'n nee, dus klein beetje wraak wilde nemen.quote:
Ik heb ze lelijker gehadquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:57 schreef Nine. het volgende:
[..]
Wellicht kan je haar daten als dit niets wordt
Het is ook een simpele jongen. Past perfect bij haar.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ze zei alleen maar oppervlakkig omdat ze gekwetst was door z'n nee, dus klein beetje wraak wilde nemen.
Ja zij had ook niet bijzonder veel inhoud.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is ook een simpele jongen. Past perfect bij haar.
Doneer dan!! De servers staan zowat in de fik!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:58 schreef Rickocum het volgende:
Ik word echt GESTOORD VAN DAT TRAGE BAGGERFOK.
Met een neuspiercing ben je sowieso gayer dan deze twee gays.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:01 schreef Nine. het volgende:
Deze een badboy? Nou dat imago is gelijk om zeep als hij begint te praten
Wat ben je toch ook een dropveter, Ninemansquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:02 schreef Nine. het volgende:
Wat een lelijk zilver streepje trouwens op haar jasje.
Ik doe het ook zelden en als ik nu 18 was deed ik het zeker niet avondenquote:
Kalm hèquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:04 schreef KennyPowers het volgende:
Wat is er gebeurd met "tot de dood ons scheidt", Hansje?
Kutwijf
And you like itquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Wat ben je toch ook een dropveter, Ninemans
geheid wel bekend maar alleen 1 kant opquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
In voor- en tegenspoed.
Onbekend zeker voor haar.
Maar je volgt best veel tv-programma's gezien je posts hier op FOK!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik doe het ook zelden en als ik nu 18 was deed ik het zeker niet avonden
Doe es lief tegen Hansje, ze heeft nog gezorgd voor die saaie lul.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:04 schreef KennyPowers het volgende:
Wat is er gebeurd met "tot de dood ons scheidt", Hansje?
Kutwijf
Kun je nee tegen iemand zeggen vanwege kleding?quote:
First dates en MAFS. Is dat veel?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:07 schreef Nine. het volgende:
[..]
Maar je volgt best veel tv-programma's gezien je posts hier op FOK!
Als het heel erg is wel ja. Stel je date komt opdagen in z'n trainingspak of onesie. Dat geeft toch al gelijk aan dat ie totaal geen moeite voor je wil doen?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Kun je nee tegen iemand zeggen vanwege kleding?
Nu noem je ook wel wat op.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:09 schreef Nine. het volgende:
[..]
Als het heel erg is wel ja. Stel je date komt opdagen in z'n trainingspak of onesie. Dat geeft toch al gelijk aan dat ie totaal geen moeite voor je wil doen?
Meer een tiep voor zo'n Holleeder scooter eigenlijkquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:10 schreef NoCigar het volgende:
Sjorske Kloenie oet 't Zuude. Ex-Nomads-lid.
Trainingspak/broek is wel eens langsgekomen in First Dates.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Nu noem je ook wel wat op.![]()
Die laatste conclusie zou ik nooit getrokken hebben. Grappig
Ik vind dit elke avond al een hele zit. (Neem soms ook een paar weken een break.) En straks nog MAFS.quote:
Ze willen gewoon hun gang kunnen blijven gaan. Blijven rondneuken dus.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:14 schreef Poefbank het volgende:
Die gays zeuren over relatie benoemen op social media.
Ze hebben al 30 euroknakkers!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:00 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Doneer dan!! De servers staan zowat in de fik!
Is wel erg typisch ja. Wees gewoon alsnog eerlijk zegquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ze zei alleen maar oppervlakkig omdat ze gekwetst was door z'n nee, dus klein beetje wraak wilde nemen.
DAT IS ZIELIGquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:32 schreef tja77 het volgende:
Karin, moet ie hierin of moet ie daarin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |