Toch maar weer eens een vriendin opsnorren.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
awwh ja
dat zijn fijne gevoelens als je die warmte voelt
Ja, OK, heb vaak genoeg een «waar de neuk ben ik» gevoel als ik op pad ben, maar da’s alleen verwarring, geen agressie (heb ik inderdaad ook bij enkelen gezien helaas).quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gevaarlijk om wakker te waken (je weet niet hoe ze ontwaken)
Maar dat is wel prettig dat zoiets kan ja
good comes to those who wait zeggen ze..quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:08 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Toch maar weer eens een vriendin opsnorren.
Lief dat ze dat doet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:09 schreef Fogel het volgende:
Ook prima skaap is als mijn vriendin weer eens vroege dienst heeft dat ze haar deken over me heen legt om het warmteverlied te compenseren
Kan ik mooi nog twee uur doorpitten
Bewust al 5 jaar geen vriendin. Eindelijk rust aan mijn kop en na 20 jaar was ik daar echt aan toe.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
good comes to those who wait zeggen ze..
maarja te passief geen actie? Wel een lastige in deze tijd. Waar moet je het zoeken wil je wel zoeken, het romantische is als het je overkomt maar soms zitten er gewoon pragmatische bedoelingen erachter. Dat maakt het minder romantisch
Ik heb 8 slaapkamers in huis, dus apart is geen probleem, maar samen is toch het fijnst.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Lief dat ze dat doet.
Ze zeggen dat het goed is gescheiden geslapenik zou later echt dat willen aparte slaapkamer (best vreemd maar wel gezond
).
ja of stel je zit in een droomquote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, OK, heb vaak genoeg een «waar de neuk ben ik» gevoel als ik op pad ben, maar da’s alleen verwarring, geen agressie (heb ik inderdaad ook bij enkelen gezien helaas).
Ik ben meer op pad dan ik droom, zelfs in 2020quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja of stel je zit in een droom
word je echt wazig wakker van als iemand zo in je personal space komt
lieffffffffquote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb 8 slaapkamers in huis, dus apart is geen probleem, maar samen is toch het fijnst.
Hoe kan ditquote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben meer op pad dan ik droom, zelfs in 2020
Slapen? OK en een slaapkamer is combi logeer/kantoor.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
lieffffffff![]()
al zeg je nu weinig in deze post het einde van de zin is waardering![]()
sow 8???voor elk een andere functie?
Ik droom weinig.quote:
weetjequote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Slapen? OK en een slaapkamer is combi logeer/kantoor.
Heb gewoon een groot huis, kan daar ook niks aan doennaja, verkopen, maar wat is het nit daarvan?
Ah zoquote:
Gezien het surrealisme van de dromen die ik onthou, een zegenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ah zodat verklaart. Vind je dat jammer of een zegen?
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gezien het surrealisme van de dromen die ik onthou, een zegen
Ja, en daar ga ik nu ook maar eens een poging tot doen. Geniet van je puntenquote:
fuck de puntenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, en daar ga ik nu ook maar eens een poging tot doen. Geniet van je punten
ff terug naar 2000 vibes internet eraquote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:23 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
FOK! Is nog langzamer dan de traplift van m'n oma.
www.lycos.nlquote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ff terug naar 2000 vibes internet era
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |