Ik dacht die slaapt wel. Morguh plym 😘 wat een mazzel niemand hier. Heel wat puntjus voor jou.quote:
Ja, was wel weer ff nodig haha. Kon niet slapen, 3u wakker. Dacht ff dt doen maar, pakte goed uit. 64 p op rij.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 04:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht die slaapt wel. Morguh plym 😘 wat een mazzel niemand hier. Heel wat puntjus voor jou.
Heeft FF ook al een paar keer gehad. Mij nog nooit geluktquote:Op dinsdag 16 februari 2021 04:49 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, was wel weer ff nodig haha. Kon niet slapen, 3u wakker. Dacht ff dt doen maar, pakte goed uit. 64 p op rij.
Dankje schat. Maar lag er vroeg in 21.00.had last van mijn rug, maar gaat wel weer. Ff een tramadol ingenomen, wel goed spul datquote:Op dinsdag 16 februari 2021 04:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft FF ook al een paar keer gehad. Mij nog nooit gelukt
Maar gefeliciteerd 👍
o dat is minder. Ik word. er echt ziek van van tramadol.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 04:53 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Dankje schat. Maar lag er vroeg in 21.00.had last van mijn rug, maar gaat wel weer. Ff een tramadol ingenomen, wel goed spul dat
Neem het ook nooit in hoor, ben niet zo van de pillen maar had flink last. Missch nog van dat ik door het ijs gezakt ben? Met jou ook alles goed?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 04:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
o dat is minder. Ik word. er echt ziek van van tramadol.
Rustig aan maar, meer kan je niet doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 04:59 schreef Dotteke het volgende:
O dat zou heel goed kunnen. Misschien ook nog wel door de kou. Hier gaat het nog niet echt lekker. Wel al iets beter.
Morge mario. Ik heb je gemist met de dt?quote:
Heer PF.quote:
Dat is niet goed.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 05:06 schreef mario390 het volgende:
ik bloed op de neus
even voll op mond en neus
gevallen bij het zitten
Oeps, das niet zo mooi.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 05:06 schreef mario390 het volgende:
ik bloed op de neus
even voll op mond en neus
gevallen bij het zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |