SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee joh, die zijn te druk met geld tellenquote:Op maandag 15 februari 2021 18:36 schreef bitterbal het volgende:
Zou er nu iemand van smerig en smerig hier meelezen denken jullie?
In dat geval:quote:Op maandag 15 februari 2021 18:36 schreef bitterbal het volgende:
Kunnen die lezen dan?quote:Op maandag 15 februari 2021 18:36 schreef bitterbal het volgende:
Nog nooit geweest, maar heeft net zo'n schimmige uitstraling als Saté & Speklapjes.quote:
quote:Op maandag 15 februari 2021 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog nooit geweest, maar heeft net zo'n schimmige uitstraling als Saté & Speklapjes.
Ik lig helemaal dubbel van al die namenquote:Op maandag 15 februari 2021 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog nooit geweest, maar heeft net zo'n schimmige uitstraling als Saté & Speklapjes.
Vriend van mij heeft daar gewerkt. Moesten ze ‘vrijwillig’ naar bijeenkomsten. Maar als ze niet gingen, stonden ze op straatquote:Op maandag 15 februari 2021 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ookquote:Op maandag 15 februari 2021 18:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik lig helemaal dubbel van al die namen
Sowieso religie en werk combineren, laat die onzin gewoon lekker thuisquote:Op maandag 15 februari 2021 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft daar gewerkt. Moesten ze ‘vrijwillig’ naar bijeenkomsten. Maar als ze niet gingen, stonden ze op straat
Buda ik twijfel niet aan je journalistieke kwaliteiten. Maar ik vind geen enkele connectie tussen Scientology en euronics?quote:Op maandag 15 februari 2021 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft daar gewerkt. Moesten ze ‘vrijwillig’ naar bijeenkomsten. Maar als ze niet gingen, stonden ze op straat
Zo lang je nog kunt lachen om Soebatten & Sterven is het goedquote:Op maandag 15 februari 2021 18:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik lig helemaal dubbel van al die namen
Vraag me af waar die intense haat voor religie bij jou vandaan komt. Ooit misstanden mee gemaakt ofzo?quote:Op maandag 15 februari 2021 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso religie en werk combineren, laat die onzin gewoon lekker thuis
http://valasz.hu/migralt_cikkgyujto/held-to-account-25966quote:Op maandag 15 februari 2021 18:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Buda ik twijfel niet aan je journalistieke kwaliteiten. Maar ik vind geen enkele connectie tussen Scientology en euronics?
Nee dat niet, maar georganiseerde religie is gewoon de grootste kanker van de wereld. En dat niet verwarren met geloof, dat vind ik prima want dat is een persoonlijk iets.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vraag me af waar die intense haat voor religie bij jou vandaan komt. Ooit misstanden mee gemaakt ofzo?
Omdat religie geen goede bedoelingen heeftquote:Op maandag 15 februari 2021 18:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vraag me af waar die intense haat voor religie bij jou vandaan komt. Ooit misstanden mee gemaakt ofzo?
Waar wordt het dan religie bij de mensen?quote:Op maandag 15 februari 2021 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar georganiseerde religie is gewoon de grootste kanker van de wereld. En dat niet verwarren met geloof, dat vind ik prima want dat is een persoonlijk iets.
Zodra het zich gaat organiseren en er allemaal regeltjes bij gaat bedenken en mensen die een andere religie aanhangen als minderwaardig zien etc.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waar wordt het dan religie bij de mensen?
Beter zelf een salade in elkaar draaien.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Die caesar salad is echt raar. Dressing is echt onwijs dun, lijkt wel melk. Smaakt vissig ook
Joh dat kun je echt super makkelijk zelf maken, en een fatsoenlijke dressing erbij kopen.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Die caesar salad is echt raar. Dressing is echt onwijs dun, lijkt wel melk. Smaakt vissig ook
Is de vorige al weer op?quote:Op maandag 15 februari 2021 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo maar eens een zakje paaseitjes kopen
in orginele ceasar gaat ansjovisquote:Op maandag 15 februari 2021 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat doen de meeste gelovige ook toch?quote:Op maandag 15 februari 2021 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zodra het zich gaat organiseren en er allemaal regeltjes bij gaat bedenken en mensen die een andere religie aanhangen als minderwaardig zien etc.
Hmmm vreemd bericht.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
http://valasz.hu/migralt_cikkgyujto/held-to-account-25966
Een gelovige wordt gebruikt als term voor iemand die een religie aanhangtquote:Op maandag 15 februari 2021 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat doen de meeste gelovige ook toch?
Oh die van mij van 2 weken geleden heb ik nog genoeg vanquote:Op maandag 15 februari 2021 18:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja zeg, die heb ik donderdag gekocht
Misschien koopt buda 200 gram en jij 2 kilo?quote:Op maandag 15 februari 2021 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh die van mij van 2 weken geleden heb ik nog genoeg van
Dit was de eigenaar van Euronics in Hongarije. En dit was ruim 10 jaar geledenquote:Op maandag 15 februari 2021 18:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hmmm vreemd bericht.
De eigenaar van Euronics is ene John Olsen.
Die gene van het bericht heeft een bedrijfje van 25 man in Hongarije volgens linked-in.
Dat is waarquote:Op maandag 15 februari 2021 18:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Joh dat kun je echt super makkelijk zelf maken, en een fatsoenlijke dressing erbij kopen.
quote:Op maandag 15 februari 2021 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een gelovige wordt gebruikt als term voor iemand die een religie aanhangt
Ja maar wat zeg je hier dan?:Pquote:Op maandag 15 februari 2021 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar georganiseerde religie is gewoon de grootste kanker van de wereld. En dat niet verwarren met geloof, dat vind ik prima want dat is een persoonlijk iets.
Wil je nou zeggen dat ik #viesdik ben?quote:Op maandag 15 februari 2021 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh die van mij van 2 weken geleden heb ik nog genoeg van
quote:Op maandag 15 februari 2021 18:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit was de eigenaar van Euronics in Hongarije. En dit was ruim 10 jaar geleden
Of denk je dat ik die webpagina even in elkaar heb geknutseld om jou wat op je mouw te spelden?
De meeste gematigde religie heeft de laatste eeuwen juist rust gebracht.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geloof is een persoonlijk iets, iets waar je zelf in gelooft en waarvoor je je aan niemand hoeft te verantwoorden of hoeft te melden op opdringen waar jij in gelooftquote:Op maandag 15 februari 2021 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
Ja maar wat zeg je hier dan?:P
Dan had hij minstens ook wel even het domein smutensmullen.nl daarvoor geregistreerdquote:
quote:Op maandag 15 februari 2021 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Da
[..]
Dan had hij minstens ook wel even het domein smutensmullen.nl daarvoor geregistreerd
Hij ging helemaal losquote:Op maandag 15 februari 2021 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Los hou je niet zo maar voor de gek hoor
Maar het is allemaal niet waarquote:Op maandag 15 februari 2021 18:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De meeste gematigde religie heeft de laatste eeuwen juist rust gebracht.
Je moet ook altijd kijken naar het alternatief.
Ik zie een atheïstisch volk geleidt door msm en als zombies, ongeïnteresseerd en zwak volk.
Beetje geëngageerd.
Trouwens in de nieuwe wereld geleidt door de meute op sociale platforms is het niets beter met elkaar willen controleren en aanpraten wat te doen.
Lang verhaal kort. Ik vind weinig mis met ontwikkelde religie. Zie jij rellende koorknaapjes en Buda’s dan?
Oh dat valt inderdaad mee, had duurder verwacht.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:57 schreef FranticDJ het volgende:
https://nieuws.audi.nl/au(...)-uit-de-startblokken
valt me nog mee die prijzen
@:ygritte
Ik ben dan ook niet atheïstisch, dat is iets dat jij er van maakt. En voor iets om kut te zijn hoeft het niet gelijk op rellen uit te lopen he, dat hebben ze de afgelopen eeuwen al vaak genoeg gedaan.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De meeste gematigde religie heeft de laatste eeuwen juist rust gebracht.
Je moet ook altijd kijken naar het alternatief.
Ik zie een atheïstisch volk geleidt door msm en als zombies, ongeïnteresseerd en zwak volk.
Beetje geëngageerd.
Trouwens in de nieuwe wereld geleidt door de meute op sociale platforms is het niets beter met elkaar willen controleren en aanpraten wat te doen.
Lang verhaal kort. Ik vind weinig mis met ontwikkelde religie. Zie jij rellende koorknaapjes en Buda’s dan?
Haags, favoriete Drentenaarquote:Op maandag 15 februari 2021 18:59 schreef Haags het volgende:
Nog een uurtje tot de grande finale
@:franticdj
en al die anderen.
quote:Op maandag 15 februari 2021 18:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat valt inderdaad mee, had duurder verwacht.
ETTO STILETTOquote:Op maandag 15 februari 2021 18:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Haags, favoriete Drentenaar
ohja was het zelf bijna vergetenquote:Op maandag 15 februari 2021 18:59 schreef Haags het volgende:
Nog een uurtje tot de grande finale
@:franticdj
en al die anderen.
eitjequote:Op maandag 15 februari 2021 18:57 schreef FranticDJ het volgende:
https://nieuws.audi.nl/au(...)-uit-de-startblokken
valt me nog mee die prijzen
@:ygritte
jaquote:Op maandag 15 februari 2021 19:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
eitje![]()
Blijft echt fokking mooie auto!
ygrittepittequote:Op maandag 15 februari 2021 19:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
eitje![]()
Blijft echt fokking mooie auto!
Ligt eraan hoe je er naar kijkt.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar het is allemaal niet waarHet is puur bedoeld om mensen onder de duim te houden door ze anders eindeloos te zullen straffen
ik zou je ook helpen en ben niet gelovigquote:Op maandag 15 februari 2021 19:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je er naar kijkt.
De “gematigde religie” is vnl een leefwijze met gebruiken en waarden. Daar is genoeg mis mee maar er is ook genoeg voor te vinden. In die gemeenschappen is bv de samenhorigheid groot. Help je naasten.
Mijn buren zijn nogal gereformeerd bv maar als er wat is zijn dat de eersten die langskomen met wat je nodig hebt.
Ook sponseren ze 3 kinderen in Afrika, niet met een stichting maar gewoon zelf, gaan er elk jaar heen heb die zijn nu allemaal afgestudeerd, hebben een auto gekocht enz.
Dit zijn ook wel intelligente mensen, hij was hoogleraar op de uni hier.
Ja had altijd wel gedoe met buurtfeestjes, dan moest van hem de muziek uit op zaterdag om 0:15.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:03 schreef CherryLips het volgende:
Zolang je maar niet je auto wast op zondag!
Of parkeergeld vraagt!
Het is ook wel een beetje hooghartig om te denken dat je als ongelovige de waarheid wel in pacht hebt.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zou je ook helpen en ben niet gelovig
Ik verwacht geen beloning in het leven hier na of een straf als ik je niet help
En dan kennelijk toch nog in sprookjes gelovenquote:Op maandag 15 februari 2021 19:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je er naar kijkt.
De “gematigde religie” is vnl een leefwijze met gebruiken en waarden. Daar is genoeg mis mee maar er is ook genoeg voor te vinden. In die gemeenschappen is bv de samenhorigheid groot. Help je naasten.
Mijn buren zijn nogal gereformeerd bv maar als er wat is zijn dat de eersten die langskomen met wat je nodig hebt.
Ook sponseren ze 3 kinderen in Afrika, niet met een stichting maar gewoon zelf, gaan er elk jaar heen heb die zijn nu allemaal afgestudeerd, hebben een auto gekocht enz.
Dit zijn ook wel intelligente mensen, hij was hoogleraar op de uni hier.
Er is geen bewijs voor religiequote:Op maandag 15 februari 2021 19:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje hooghartig om te denken dat je als ongelovige de waarheid wel in pacht hebt.
Een relikneus denkt dan misschien in een mooie plek te komen na de dood. Een ongelovige denkt dat er het grote niets is.
Beide hebben geen idee en dit zal een mens nooit snappen. Als je dan op je sterfbed ligt ga je misschien wel fijner dood als je het eerste denkt.
Hij geloofde niet letterlijk. Daar was ie te slim voor inderdaad.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En dan kennelijk toch nog in sprookjes geloven
ech wel, staat allemaal in een boekjequote:
ja waar heb je dan het overquote:Op maandag 15 februari 2021 19:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij geloofde niet letterlijk. Daar was ie te slim voor inderdaad.
Melk is beter dan puur.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het mooi als mensen zoveel hoop en liefde uit hun geloof kunnen halen. Maar ze moeten het niet aan anderen opleggen en zeggen dat de een beter is dan de ander.
Waarom was hij dan niet gewoon humanist ofzo gewordenquote:Op maandag 15 februari 2021 19:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij geloofde niet letterlijk. Daar was ie te slim voor inderdaad.
Er zijn mensen die niet zozeer in God de almachtige geloven als een man met een witte baard, maar wel religieus zijn qua normen en waarden en de bijbel als leidraad in het leven gebruiken.quote:
Wat ik dus probeerde te zeggen, geloven is gewoon iets persoonlijks en helemaal dikke prima, het wordt pas een probleem als het omslaat in religie waarbij je anderen gaat veroordelen en jouw denkwijze op wilt dringen.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het mooi als mensen zoveel hoop en liefde uit hun geloof kunnen halen. Maar ze moeten het niet aan anderen opleggen en zeggen dat de een beter is dan de ander.
Heb ik met kapitalisme ahahahaha.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ik dus probeerde te zeggen, geloven is gewoon iets persoonlijks en helemaal dikke prima, het wordt pas een probleem als het omslaat in religie waarbij je anderen gaat veroordelen en jouw denkwijze op wilt dringen.
Nein Nein Neinquote:
Ja nou dit.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn mensen die niet zozeer in God de almachtige geloven als een man met een witte baard, maar wel religieus zijn qua normen en waarden en de bijbel als leidraad in het leven gebruiken.
Nou zeg je dus weer dat het een probleem is als het een religie wordt.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ik dus probeerde te zeggen, geloven is gewoon iets persoonlijks en helemaal dikke prima, het wordt pas een probleem als het omslaat in religie waarbij je anderen gaat veroordelen en jouw denkwijze op wilt dringen.
Ja lekker een hongerige arts met trillende handjes als je daar ligt voor je open hart operatiequote:Op maandag 15 februari 2021 19:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb ik met kapitalisme ahahahaha.
nee puur, maar melk met hele amandelen is ook lekkerquote:
Die n=1 gaat gewoon echt niet op.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja nou dit.
Ik kan er zelf ook helemaal niets mee. Maar die mensen waren dood (vermoeiend) goed. Stop daar het land mee vol en er gebeurde echts niets op gebied van criminaliteit en echt elk regeltje werd nageleefd!
Alsof religieuzen niet moorden, stelen, verkrachten etc?quote:Op maandag 15 februari 2021 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja nou dit.
Ik kan er zelf ook helemaal niets mee. Maar die mensen waren dood (vermoeiend) goed. Stop daar het land mee vol en er gebeurde echts niets op gebied van criminaliteit en echt elk regeltje werd nageleefd!
Nou nee dat is zo. Maar wil je harde cijfers zien. Dan moet je met je lul in de lockdown.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die n=1 gaat gewoon echt niet op.
Ik ken er een heeeeele hoop 'goed gereformeerden' waar hypocrisie de hoofdtoon voert en ik ken ook meeeeer dan genoeg agnosten danwel atheïsten die altijd voor anderen klaar staan.
Goed mens zijn vind ik niet altijd mij monotheïsten of juist niet bij agnosten / atheïsten.
Jawel, maar alleen met de gordijnen dichtquote:Op maandag 15 februari 2021 19:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alsof religieuzen niet moorden, stelen, verkrachten etc?
Ies koeltoerquote:Op maandag 15 februari 2021 19:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alsof religieuzen niet moorden, stelen, verkrachten etc?
sjalalalalalalalaquote:Op maandag 15 februari 2021 19:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou nee dat is zo. Maar wil je harde cijfers zien. Dan moet je met je lul in de lockdown.
Hoe weet je dat nou?quote:Op maandag 15 februari 2021 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou zeg je dus weer dat het een probleem is als het een religie wordt.
Het is pertinent niet zo. Voor de meer waarde van bv Nederland draagt deze groep stevig bij en in de gevangenissen zie je ze niet veel. Wat is dan het probleem?
Echt wat een onzin allemaal :pquote:Op maandag 15 februari 2021 19:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jawel, maar alleen met de gordijnen dicht
Waarom trek je nou weer criminaliteit erbijquote:Op maandag 15 februari 2021 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou zeg je dus weer dat het een probleem is als het een religie wordt.
Het is pertinent niet zo. Voor de meer waarde van bv Nederland draagt deze groep stevig bij en in de gevangenissen zie je ze niet veel. Wat is dan het probleem?
Nou nee, toch echt eerder blind nationalisme.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:24 schreef bitterbal het volgende:
Meeste oorlogen zijn trouwens ook door religie ontstaan
Uhuh :pquote:Op maandag 15 februari 2021 19:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou nee, toch echt eerder blind nationalisme.
Ik ben in Rome nog niet niet onpasselijk de Sint Pieter uitgelopen. Hele tour daar met rondleiding en ik werd alleen maar naarder en naarder als je ziet hoe alles daar gedecoreerd is en hoe walgelijk veel dat wel niet gekost moet hebben. Als ik dan bedenk dat dat voornamelijk over de rug van gelovigen is gedaan die dachten dat ze daarmee wel een plek in de hemel konden bemachtigen.. ik trok het gewoon echt niet....quote:Op maandag 15 februari 2021 19:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt wat een onzin allemaal :p
Kijk hoe dat vaticaan er uitziet. Alsof ze dat allemaal netjes hebben verdiend
Wat het Westen betreft was het vooral nationalisme... Frankrijk en Engeland, eeuwen achter elkaar... Duitsland uiteraard, twee keer... Amerikaanse Burgeroorlog...quote:Op maandag 15 februari 2021 19:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Uhuh :p
Al die conflicten in het midden oosten? In Birma? In afrika waar gewapende islamtische en christelijke groeperingen elkaar het licht in de ogen niet gunnen?
Amerika? Saudi Arabie die de sjiennieten die kunnen uitstaan.
De Nazi's die de Joden uit de weg wilde ruimen. En waarom zijn de joden al die honderden jaren al zo gehaat? Omdat ze het fictieve figuur jezus zouden hebben vermoord.
Honger naar macht met een religieus sausje.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:24 schreef bitterbal het volgende:
Meeste oorlogen zijn trouwens ook door religie ontstaan
Ja maar dat is religie toch. Macht. het volk onderdrukken en zichzelf kunnen verrijken door men verschrikkelijk bang te maken. Dat is puur religie. Macht.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Honger naar macht met een religieus sausje.
ik vond het wel mooiquote:Op maandag 15 februari 2021 19:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben in Rome nog niet niet onpasselijk de Sint Pieter uitgelopen. Hele tour daar met rondleiding en ik werd alleen maar naarder en naarder als je ziet hoe alles daar gedecoreerd is en hoe walgelijk veel dat wel niet gekost moet hebben. Als ik dan bedenk dat dat voornamelijk over de rug van gelovigen is gedaan die dachten dat ze daarmee wel een plek in de hemel konden bemachtigen.. ik trok het gewoon echt niet....
Idem.quote:
Ik vond het wel mooiquote:Op maandag 15 februari 2021 19:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben in Rome nog niet niet onpasselijk de Sint Pieter uitgelopen. Hele tour daar met rondleiding en ik werd alleen maar naarder en naarder als je ziet hoe alles daar gedecoreerd is en hoe walgelijk veel dat wel niet gekost moet hebben. Als ik dan bedenk dat dat voornamelijk over de rug van gelovigen is gedaan die dachten dat ze daarmee wel een plek in de hemel konden bemachtigen.. ik trok het gewoon echt niet....
Zelfs om de slavernij te rechtvaardigen werd religie gebruiktquote:Op maandag 15 februari 2021 19:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat het Westen betreft was het vooral nationalisme... Frankrijk en Engeland, eeuwen achter elkaar... Duitsland uiteraard, twee keer... Amerikaanse Burgeroorlog...
Kerken vind ik eigenlijk altijd wel mooi.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Idem.
Daarbij is het nu eenmaal een katholiek en oosters-orthodox principe dat een kerk niet zomaar een gebouw is maar het Huis van God zelf, dat ook passend aangekleed dient te zijn.
Ik voel me er kiplekker, die prachtige kathedralen en kerken.
In de Zuidelijke staten en Zuid-Afrika was dat schering en inslag inderdaad... lekker met de Ark van Noach gaan experimenteren.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zelfs om de slavernij te rechtvaardigen werd religie gebruikt
Pak er meteen een biertje bijquote:
Precies, doe ik ook altijd. Heb ik Japan ook wierook aangestoken. In China niet. Die stonk als de tyfus.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kerken vind ik eigenlijk altijd wel mooi.
Ik kan niet terug komen van vakantie zonder ergens een kaarsje op te steken
Hmm, dat is toch niet hetzelfde.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Precies, doe ik ook altijd. Heb ik Japan ook wierook aangestoken. In China niet. Die stonk als de tyfus.
Stom ook dat ze steeds vaker elektronische kaarsjes hebben.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hmm, dat is toch niet hetzelfde.
Wel lastig als ze ergens niet katholiek zijn, dan kan ik nooit meer naar huis
Ik vindt dat een walgelijk idee. Dat zal allicht misschien ook te maken hebben met mijn calvinistische opvoedingquote:Op maandag 15 februari 2021 19:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Idem.
Daarbij is het nu eenmaal een katholiek en oosters-orthodox principe dat een kerk niet zomaar een gebouw is maar het Huis van God zelf, dat ook passend aangekleed dient te zijn.
Ik voel me er kiplekker, die prachtige kathedralen en kerken.
Dat gaat te ver !quote:Op maandag 15 februari 2021 19:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stom ook dat ze steeds vaker elektronische kaarsjes hebben.
Komt dit uit een boekje maatschappijleer op het VMBO?quote:Op maandag 15 februari 2021 19:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar dat is religie toch. Macht. het volk onderdrukken en zichzelf kunnen verrijken door men verschrikkelijk bang te maken. Dat is puur religie. Macht.
quote:Op maandag 15 februari 2021 19:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Komt dit uit een boekje maatschappijleer op het VMBO?
Kan.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vindt dat een walgelijk idee. Dat zal allicht misschien ook te maken hebben met mijn calvinistische opvoedingDe Sint Pieter vind ik dusdanig absurdistisch groot dat ik daar niet voorbij kan kijken.
Moet daarbij ook toegeven dat ik van een wat bescheidener exemplaar echt wel kan genieten van de kunst en architectuur.
Mwa, zo groot is die eigenlijk niet als je je bedenkt dat de hoofdkerk van het hele zooitje isquote:Op maandag 15 februari 2021 19:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vindt dat een walgelijk idee. Dat zal allicht misschien ook te maken hebben met mijn calvinistische opvoedingDe Sint Pieter vind ik dusdanig absurdistisch groot dat ik daar niet voorbij kan kijken.
Moet daarbij ook toegeven dat ik van een wat bescheidener exemplaar echt wel kan genieten van de kunst en architectuur.
Uw klacht:quote:
quote:Op maandag 15 februari 2021 19:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uw klacht:
Het serpent achter de balie zat gewoon te roken. Schande.
Gewenste oplossing: Dat die slang niet meer rookt achter de balie.
Kon je geen dealtje sluiten met de Zwitserse garde?quote:Op maandag 15 februari 2021 19:45 schreef kwiwi het volgende:
Oh ja de St. Pieter, daar mocht ik niet in omdat ik m'n Zwitsers zakmes nog in m'n tas had zitten
Ja maar ik ben ook van de Zwitserse gardequote:Op maandag 15 februari 2021 19:45 schreef kwiwi het volgende:
Oh ja de St. Pieter, daar mocht ik niet in omdat ik m'n Zwitsers zakmes nog in m'n tas had zitten
Nee, Gergi zei nog: Ach joh is de Zwiterse garde die begrijpen dat welquote:Op maandag 15 februari 2021 19:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kon je geen dealtje sluiten met de Zwitserse garde?
Ik ben wel eens in de verkleinde kopie ervan geweest in Oudenbosch, wat een kitscherige bende is dat zegquote:Op maandag 15 februari 2021 19:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Pics van jou in de kekke pakje!quote:Op maandag 15 februari 2021 19:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja maar ik ben ook van de Zwitserse garde
dan had ik waarschijnlijk toch dat mesje wel weggegooidquote:Op maandag 15 februari 2021 19:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, Gergi zei nog: Ach joh is de Zwiterse garde die begrijpen dat welNou nee, dus hij is alleen naar binnen geweest
Maar het was genoeg om 3 families mee te voedenquote:
Zwitsers zakmes heeft kwiwi gekregen bij haar inburgering.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan had ik waarschijnlijk toch dat mesje wel weggegooid
quote:Op maandag 15 februari 2021 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar het was genoeg om 3 families mee te voeden
Dat krijg je daar toch bij elk happy meal?quote:Op maandag 15 februari 2021 19:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zwitsers zakmes heeft kwiwi gekregen bij haar inburgering.
7.5 maandquote:Op maandag 15 februari 2021 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dan mag ik ook wel weer een biertje
O ja daar wilde ik ook nog eens naartoe.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in de verkleinde kopie ervan geweest in Oudenbosch, wat een kitscherige bende is dat zeg
Architectonisch zitten er best wel wat pareltjes tussen ja, de Dom van Keulen bijvoorbeeld omdat die zo buitenproportioneel is en de Sagrada Familia is ook een bijzonder bouwselquote:Op maandag 15 februari 2021 19:39 schreef Ygritte het volgende:
Volgens mij vroeg ik 'is dat wel genoeg?' en zei jij 'ja natuurlijk'quote:
quote:Op maandag 15 februari 2021 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij vroeg ik 'is dat wel genoeg?' en zei jij 'ja natuurlijk'
Hopelijk ga ik straks een bijzonder bouwsel maken in de potquote:Op maandag 15 februari 2021 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Architectonisch zitten er best wel wat pareltjes tussen ja, de Dom van Keulen bijvoorbeeld omdat die zo buitenproportioneel is en de Sagrada Familia is ook een bijzonder bouwsel
Volgende keer toch maar weer een half varken erbij.quote:
Heeft ook ruim 600 jaar geduurd voordat die klaar was trouwens. En toen het eenmaal zo ver was was het het hoogste gebouw ter wereldquote:
Gerrie?quote:Op maandag 15 februari 2021 19:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja best
kan wel zijn dat ik ineens ff 10 minuten weg ben
Ik ben met een bijna permanente nek hernia de Sant' Ignazio di Loyola weer uitgelopen.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Architectonisch zitten er best wel wat pareltjes tussen ja, de Dom van Keulen bijvoorbeeld omdat die zo buitenproportioneel is en de Sagrada Familia is ook een bijzonder bouwsel
ja iddquote:Op maandag 15 februari 2021 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgende keer toch maar weer een half varken erbij.
De Sagrada Bitterbaliaquote:Op maandag 15 februari 2021 19:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hopelijk ga ik straks een bijzonder bouwsel maken in de pot
Klopt ja, ik was er vanaf het begin tot het eind bij.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft ook ruim 600 jaar geduurd voordat die klaar was trouwens. En toen het eenmaal zo ver was was het het hoogste gebouw ter wereld
De Sagrada Familia zijn ze ook al 140 jaar mee bezig, ben benieuwd of die ooit opgeleverd gaat wordenquote:Op maandag 15 februari 2021 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft ook ruim 600 jaar geduurd voordat die klaar was trouwens. En toen het eenmaal zo ver was was het het hoogste gebouw ter wereld
Huehuequote:
zeg.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:57 schreef FranticDJ het volgende:
gemaakt
@:engine
@:ijsdraakje
@:ggmm
@:kwiwi
@:haags
@:liesje1979
Dat ze vanzelf weer opstaat en het werkt als een sta-op-stoel.quote:
quote:Op maandag 15 februari 2021 19:59 schreef Haags het volgende:
Ik moet toch eens instellen dat ik geen vrouwtje ben
quote:Op maandag 15 februari 2021 19:59 schreef Haags het volgende:
Ik moet toch eens instellen dat ik geen vrouwtje ben
Ik heb een privérondleiding gehad van een non. Op plekken geweest waar anderen niet komenquote:Op maandag 15 februari 2021 19:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, Gergi zei nog: Ach joh is de Zwiterse garde die begrijpen dat welNou nee, dus hij is alleen naar binnen geweest
onder de habijt?quote:Op maandag 15 februari 2021 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een privérondleiding gehad van een non. Op plekken geweest waar anderen niet komen
'privérondleiding'quote:Op maandag 15 februari 2021 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een privérondleiding gehad van een non. Op plekken geweest waar anderen niet komen
Ligt niet aan een abo hoorquote:Op maandag 15 februari 2021 20:05 schreef bitterbal het volgende:
nu ik geen abbo meer heb gaat het plaatsen van posts zo langzaam
Met ook hoor.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:05 schreef bitterbal het volgende:
nu ik geen abbo meer heb gaat het plaatsen van posts zo langzaam
Mario Kartquote:Op maandag 15 februari 2021 20:10 schreef bitterbal het volgende:
Oh?
Dacht serieus daaraan. Is het druk nu op fok? Mis ik ergens een persco of iets anders spannends?
Nee het is gewoon al weken bij vlagen kut. Misschien wennen aan het grote geld-is-op-momentquote:Op maandag 15 februari 2021 20:10 schreef bitterbal het volgende:
Oh?
Dacht serieus daaraan. Is het druk nu op fok? Mis ik ergens een persco of iets anders spannends?
kom danquote:Op maandag 15 februari 2021 20:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja geen switch. Maar ik zou jullie allemaal inmaken
oh shit.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het is gewoon al weken bij vlagen kut. Misschien wennen aan het grote geld-is-op-moment
Ja leuk!!quote:
ONZ is drie deuren verderopquote:Op maandag 15 februari 2021 20:24 schreef dud0r het volgende:
Hallotjes.
Ik had net Oreo cheesecake.
Omnomnom. #viesdik #haagszuigtanusjes
die was goed hequote:Op maandag 15 februari 2021 20:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Jij had een zieke inhaal actie op de finish
quote:Op maandag 15 februari 2021 20:24 schreef dud0r het volgende:
Hallotjes.
Ik had net Oreo cheesecake.
Omnomnom. #viesdik #haagszuigtanusjes
Is geen onzin dat ik Oreo cheesecake hadquote:
vieze carbmongerquote:Op maandag 15 februari 2021 20:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is geen onzin dat ik Oreo cheesecake had![]()
Was vet lekker.
En nu ga ik brood snacken
Mevrouw Haags zeker, huehuequote:Op maandag 15 februari 2021 20:31 schreef Haags het volgende:
Dit is ff de laatste jongens. Moet ff wat doen zo.
Gewoon stiekem het hele weekend geoefend.quote:
cheater cheater pumpkin eaterquote:
niet eensquote:Op maandag 15 februari 2021 20:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon stiekem het hele weekend geoefend.
Tegen het broertje van kwiwiquote:Op maandag 15 februari 2021 20:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon stiekem het hele weekend geoefend.
Haagsie!quote:Op maandag 15 februari 2021 20:31 schreef Haags het volgende:
Dit is ff de laatste jongens. Moet ff wat doen zo.
Wat?quote:Op maandag 15 februari 2021 20:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Kun jij nog ff voor weinig een enorme voorraad Hongaarse salami leveren?
Same. Net mooi zo.quote:
Hoe danquote:Op maandag 15 februari 2021 20:54 schreef FranticDJ het volgende:
Zo hard geknepen dat mn ringvinger weer paars is
Doe je toch érgens iets niet goedquote:Op maandag 15 februari 2021 20:54 schreef FranticDJ het volgende:
Zo hard geknepen dat mn ringvinger weer paars is
quote:Op maandag 15 februari 2021 20:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Tijdens verhuizen zag ie er ineens zo uit:
[ afbeelding ]
dat was net helemaal weg zeg maarnu ineens weer zo
adertje geknapt?quote:Op maandag 15 februari 2021 20:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen flauw idee. heb er vaker last van. Doet geen pijn, kan die vinger alleen niet echt buigen danquote:
Wil je weten wat dokter google vind?quote:Op maandag 15 februari 2021 20:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Geen flauw idee. heb er vaker last van. Doet geen pijn, kan die vinger alleen niet echt buigen dan
Vingerkanker zeker.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wil je weten wat dokter google vind?
een herpesvorm die zich uit in carcinogene lepraquote:Op maandag 15 februari 2021 21:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
thick hard purple....quote:Op maandag 15 februari 2021 21:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Biiiiiijjjjjnaquote:Op maandag 15 februari 2021 21:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een herpesvorm die zich uit in carcinogene lepra
ja blue finger.. maar die vond ik te makkelijkquote:Op maandag 15 februari 2021 21:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Biiiiiijjjjjna![]()
"paroxismale vingerhematoom"
vooral kut...
Dan is het dit :quote:Op maandag 15 februari 2021 21:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja blue finger.. maar die vond ik te makkelijk
quote:
Sorry... het is niet anders.... zwaai nog maar met die hand zo lang het nog kan....quote:
Het lijkt er op dat het vooral vrouwen treftquote:Op maandag 15 februari 2021 21:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Biiiiiijjjjjna![]()
"paroxismale vingerhematoom"
vooral kut...
emancipatie allesquote:Op maandag 15 februari 2021 21:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat het vooral vrouwen treft
Jup, dit is het
Ik heb hem ook al wel een paar keer gehad, maar meestal wel na iets tillen (zware plastic tas ofzo)quote:Op maandag 15 februari 2021 21:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat het vooral vrouwen treft
Jup, dit is het
Dan heb ik me niet afgemeld.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat moest toch schriftelijk in minsten drievoud?
Geen probleem maar had het wel gepost toen ik rond half 7 uit het werk kwam. Dat donderdag me sowieso beter uit zou komen.quote:
Heb je geen T&T?quote:Op maandag 15 februari 2021 21:12 schreef FranticDJ het volgende:
Eens even wat te snaaien zoeken, ga er niet van uit dat ikea nog verschijnt
Afschaffen die personen!quote:Op maandag 15 februari 2021 21:13 schreef Ygritte het volgende:
Weet je wat trouwens ook best kut is... dat je net niet helemaal genoeg hebt gegeten maar dat je dan denkt..... heeeeej dat geeft niks, ik heb nog een halve beker caramel chew chew.... Ooooh bohhhhh zin in!!!! En dan loopt je naar de vriezer... pakt die beker en oeh lekker... plof op de bank... *hap* getverrrr wat is dit joh!!! zit je te kauwen on zo'n laf vies stukje net niet deeg....
Heeft een 'niet nader te noemen persoon' gisteren 'per ongeluk' in plaats van zijn eigen beker met cookie dough en beetje jouw lekkere caramel chew chew op zitten eten......
Die foto heb je genomen terwijl je op de pot zat?quote:Op maandag 15 februari 2021 20:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de orderpagina geeft sinds ik de bestelling plaatste een foutmelding. en verder ook geen email updates behalve de factuur gekregen. de ikea medewerker die bevestigde dat alles goed aan hun kant verwerkt was en dat 't goed zou komen toen ik er naar vroeg maar goed. theoretisch hebben ze ngo een uur en een kwartier om te komenquote:
Nee eerst Gevaarlijkste wegen kijken. Met Ryanne en Famke Louise dat wordt watquote:
Eindelijk iemand die het door heeft. duurde lang ditquote:Op maandag 15 februari 2021 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die foto heb je genomen terwijl je op de pot zat?
quote:Op maandag 15 februari 2021 21:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het door heeft. duurde lang dit
We wilden het niet zeggenquote:Op maandag 15 februari 2021 21:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik was vreten aan het pakken, sorry.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Doe maar 1... of eigenlijk 'zonder beperkende maatregelen'....quote:Op maandag 15 februari 2021 21:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Welke kansen geven jullie deze zomer, zeg rond eind juli-augustus?
[poll=1696]
Je had hem al een keer eerder gepost....quote:Op maandag 15 februari 2021 21:17 schreef FranticDJ het volgende:
ja b
[..]
blauwe vinger je er maar uit
quote:Op maandag 15 februari 2021 21:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je had hem al een keer eerder gepost....
quote:Op maandag 15 februari 2021 21:17 schreef FranticDJ het volgende:
ja b
[..]
blauwe vinger je er maar uit
Niks mis met een pendekquote:Op maandag 15 februari 2021 21:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
blauw zwarte boxer je er zelf uit
Ik ben gewoon irritant een avondmens...quote:Op maandag 15 februari 2021 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh![]()
Ja ik kijk er inmiddels wel naar uit
Waarom is dat irritant? Hoe laat moet jij sochtends op?quote:Op maandag 15 februari 2021 21:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben gewoon irritant een avondmens...
boksquote:Op maandag 15 februari 2021 21:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben gewoon irritant een avondmens...
Mag ik zelf weten, maar beetje binnen reguliere kantoortijden is wel praktisch in verband met klantcontacten.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom is dat irritant? Hoe laat moet jij sochtends op?
soms is even ventileren gewoon nodigquote:Op maandag 15 februari 2021 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ik trek de spoiler wel zo weer leeg denk ik
quote:Op maandag 15 februari 2021 21:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
soms is even ventileren gewoon nodigen eerlijk zijn tegen mensen is goed toch
zo snel kon ik niet lezenquote:Op maandag 15 februari 2021 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
Nou.... ik begrijp heel goed wat je zegt. Ondanks dat het vast allemaal wel kut is zakt je broek er toch ook wel een beetje vanaf. Vervolgens ben jij namelijk degene die zaken moet oplossen. En dat wil je wel een keer, maar niet als zij zich er elke keer maar wat lapzwanzerig vanaf maakt.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
Irritantquote:Op maandag 15 februari 2021 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sorry.Gewoon een gevalletje altijd wat zeg maar.
-quote:Op maandag 15 februari 2021 21:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou.... ik begrijp heel goed wat je zegt. Ondanks dat het vast allemaal wel kut is zakt je broek er toch ook wel een beetje vanaf. Vervolgens ben jij namelijk degene die zaken moet oplossen. En dat wil je wel een keer, maar niet als zij zich er elke keer maar wat lapzwanzerig vanaf maakt.
Nee denk dat dit wel kan en topic is toch bijna vol. Iig bedankt voor het "luisteren" mensen.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:33 schreef Ygritte het volgende:
Oh als ik weg moet halen moet je ff zeggen...
Lekker bij haar laten. Het rooster is leidend en leuk dat ze er geen zin in heeft, maar dat is niet jouw probleemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |