SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee joh, die zijn te druk met geld tellenquote:Op maandag 15 februari 2021 18:36 schreef bitterbal het volgende:
Zou er nu iemand van smerig en smerig hier meelezen denken jullie?
In dat geval:quote:Op maandag 15 februari 2021 18:36 schreef bitterbal het volgende:
Kunnen die lezen dan?quote:Op maandag 15 februari 2021 18:36 schreef bitterbal het volgende:
Nog nooit geweest, maar heeft net zo'n schimmige uitstraling als Saté & Speklapjes.quote:
quote:Op maandag 15 februari 2021 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog nooit geweest, maar heeft net zo'n schimmige uitstraling als Saté & Speklapjes.
Ik lig helemaal dubbel van al die namenquote:Op maandag 15 februari 2021 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog nooit geweest, maar heeft net zo'n schimmige uitstraling als Saté & Speklapjes.
Vriend van mij heeft daar gewerkt. Moesten ze ‘vrijwillig’ naar bijeenkomsten. Maar als ze niet gingen, stonden ze op straatquote:Op maandag 15 februari 2021 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ookquote:Op maandag 15 februari 2021 18:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik lig helemaal dubbel van al die namen
Sowieso religie en werk combineren, laat die onzin gewoon lekker thuisquote:Op maandag 15 februari 2021 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft daar gewerkt. Moesten ze ‘vrijwillig’ naar bijeenkomsten. Maar als ze niet gingen, stonden ze op straat
Buda ik twijfel niet aan je journalistieke kwaliteiten. Maar ik vind geen enkele connectie tussen Scientology en euronics?quote:Op maandag 15 februari 2021 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft daar gewerkt. Moesten ze ‘vrijwillig’ naar bijeenkomsten. Maar als ze niet gingen, stonden ze op straat
Zo lang je nog kunt lachen om Soebatten & Sterven is het goedquote:Op maandag 15 februari 2021 18:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik lig helemaal dubbel van al die namen
Vraag me af waar die intense haat voor religie bij jou vandaan komt. Ooit misstanden mee gemaakt ofzo?quote:Op maandag 15 februari 2021 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso religie en werk combineren, laat die onzin gewoon lekker thuis
http://valasz.hu/migralt_cikkgyujto/held-to-account-25966quote:Op maandag 15 februari 2021 18:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Buda ik twijfel niet aan je journalistieke kwaliteiten. Maar ik vind geen enkele connectie tussen Scientology en euronics?
Nee dat niet, maar georganiseerde religie is gewoon de grootste kanker van de wereld. En dat niet verwarren met geloof, dat vind ik prima want dat is een persoonlijk iets.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vraag me af waar die intense haat voor religie bij jou vandaan komt. Ooit misstanden mee gemaakt ofzo?
Omdat religie geen goede bedoelingen heeftquote:Op maandag 15 februari 2021 18:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vraag me af waar die intense haat voor religie bij jou vandaan komt. Ooit misstanden mee gemaakt ofzo?
Waar wordt het dan religie bij de mensen?quote:Op maandag 15 februari 2021 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar georganiseerde religie is gewoon de grootste kanker van de wereld. En dat niet verwarren met geloof, dat vind ik prima want dat is een persoonlijk iets.
Zodra het zich gaat organiseren en er allemaal regeltjes bij gaat bedenken en mensen die een andere religie aanhangen als minderwaardig zien etc.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waar wordt het dan religie bij de mensen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |