SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee joh, die zijn te druk met geld tellenquote:Op maandag 15 februari 2021 18:36 schreef bitterbal het volgende:
Zou er nu iemand van smerig en smerig hier meelezen denken jullie?
In dat geval:quote:Op maandag 15 februari 2021 18:36 schreef bitterbal het volgende:
Kunnen die lezen dan?quote:Op maandag 15 februari 2021 18:36 schreef bitterbal het volgende:
Nog nooit geweest, maar heeft net zo'n schimmige uitstraling als Saté & Speklapjes.quote:
quote:Op maandag 15 februari 2021 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog nooit geweest, maar heeft net zo'n schimmige uitstraling als Saté & Speklapjes.
Ik lig helemaal dubbel van al die namenquote:Op maandag 15 februari 2021 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog nooit geweest, maar heeft net zo'n schimmige uitstraling als Saté & Speklapjes.
Vriend van mij heeft daar gewerkt. Moesten ze ‘vrijwillig’ naar bijeenkomsten. Maar als ze niet gingen, stonden ze op straatquote:Op maandag 15 februari 2021 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ookquote:Op maandag 15 februari 2021 18:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik lig helemaal dubbel van al die namen
Sowieso religie en werk combineren, laat die onzin gewoon lekker thuisquote:Op maandag 15 februari 2021 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft daar gewerkt. Moesten ze ‘vrijwillig’ naar bijeenkomsten. Maar als ze niet gingen, stonden ze op straat
Buda ik twijfel niet aan je journalistieke kwaliteiten. Maar ik vind geen enkele connectie tussen Scientology en euronics?quote:Op maandag 15 februari 2021 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft daar gewerkt. Moesten ze ‘vrijwillig’ naar bijeenkomsten. Maar als ze niet gingen, stonden ze op straat
Zo lang je nog kunt lachen om Soebatten & Sterven is het goedquote:Op maandag 15 februari 2021 18:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik lig helemaal dubbel van al die namen
Vraag me af waar die intense haat voor religie bij jou vandaan komt. Ooit misstanden mee gemaakt ofzo?quote:Op maandag 15 februari 2021 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso religie en werk combineren, laat die onzin gewoon lekker thuis
http://valasz.hu/migralt_cikkgyujto/held-to-account-25966quote:Op maandag 15 februari 2021 18:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Buda ik twijfel niet aan je journalistieke kwaliteiten. Maar ik vind geen enkele connectie tussen Scientology en euronics?
Nee dat niet, maar georganiseerde religie is gewoon de grootste kanker van de wereld. En dat niet verwarren met geloof, dat vind ik prima want dat is een persoonlijk iets.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vraag me af waar die intense haat voor religie bij jou vandaan komt. Ooit misstanden mee gemaakt ofzo?
Omdat religie geen goede bedoelingen heeftquote:Op maandag 15 februari 2021 18:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vraag me af waar die intense haat voor religie bij jou vandaan komt. Ooit misstanden mee gemaakt ofzo?
Waar wordt het dan religie bij de mensen?quote:Op maandag 15 februari 2021 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar georganiseerde religie is gewoon de grootste kanker van de wereld. En dat niet verwarren met geloof, dat vind ik prima want dat is een persoonlijk iets.
Zodra het zich gaat organiseren en er allemaal regeltjes bij gaat bedenken en mensen die een andere religie aanhangen als minderwaardig zien etc.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waar wordt het dan religie bij de mensen?
Beter zelf een salade in elkaar draaien.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Die caesar salad is echt raar. Dressing is echt onwijs dun, lijkt wel melk. Smaakt vissig ook
Joh dat kun je echt super makkelijk zelf maken, en een fatsoenlijke dressing erbij kopen.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Die caesar salad is echt raar. Dressing is echt onwijs dun, lijkt wel melk. Smaakt vissig ook
Is de vorige al weer op?quote:Op maandag 15 februari 2021 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo maar eens een zakje paaseitjes kopen
in orginele ceasar gaat ansjovisquote:Op maandag 15 februari 2021 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat doen de meeste gelovige ook toch?quote:Op maandag 15 februari 2021 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zodra het zich gaat organiseren en er allemaal regeltjes bij gaat bedenken en mensen die een andere religie aanhangen als minderwaardig zien etc.
Hmmm vreemd bericht.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
http://valasz.hu/migralt_cikkgyujto/held-to-account-25966
Een gelovige wordt gebruikt als term voor iemand die een religie aanhangtquote:Op maandag 15 februari 2021 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat doen de meeste gelovige ook toch?
Oh die van mij van 2 weken geleden heb ik nog genoeg vanquote:Op maandag 15 februari 2021 18:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja zeg, die heb ik donderdag gekocht
Misschien koopt buda 200 gram en jij 2 kilo?quote:Op maandag 15 februari 2021 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh die van mij van 2 weken geleden heb ik nog genoeg van
Dit was de eigenaar van Euronics in Hongarije. En dit was ruim 10 jaar geledenquote:Op maandag 15 februari 2021 18:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hmmm vreemd bericht.
De eigenaar van Euronics is ene John Olsen.
Die gene van het bericht heeft een bedrijfje van 25 man in Hongarije volgens linked-in.
Dat is waarquote:Op maandag 15 februari 2021 18:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Joh dat kun je echt super makkelijk zelf maken, en een fatsoenlijke dressing erbij kopen.
quote:Op maandag 15 februari 2021 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een gelovige wordt gebruikt als term voor iemand die een religie aanhangt
Ja maar wat zeg je hier dan?:Pquote:Op maandag 15 februari 2021 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar georganiseerde religie is gewoon de grootste kanker van de wereld. En dat niet verwarren met geloof, dat vind ik prima want dat is een persoonlijk iets.
Wil je nou zeggen dat ik #viesdik ben?quote:Op maandag 15 februari 2021 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh die van mij van 2 weken geleden heb ik nog genoeg van
quote:Op maandag 15 februari 2021 18:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit was de eigenaar van Euronics in Hongarije. En dit was ruim 10 jaar geleden
Of denk je dat ik die webpagina even in elkaar heb geknutseld om jou wat op je mouw te spelden?
De meeste gematigde religie heeft de laatste eeuwen juist rust gebracht.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geloof is een persoonlijk iets, iets waar je zelf in gelooft en waarvoor je je aan niemand hoeft te verantwoorden of hoeft te melden op opdringen waar jij in gelooftquote:Op maandag 15 februari 2021 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
Ja maar wat zeg je hier dan?:P
Dan had hij minstens ook wel even het domein smutensmullen.nl daarvoor geregistreerdquote:
quote:Op maandag 15 februari 2021 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Da
[..]
Dan had hij minstens ook wel even het domein smutensmullen.nl daarvoor geregistreerd
Hij ging helemaal losquote:Op maandag 15 februari 2021 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Los hou je niet zo maar voor de gek hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |