Uit de reacties op Twitter: er is één ding erger dan een lijst door Pitchfork zelf: een lijst door Pitchfork-lezers.quote:Op zondag 17 oktober 2021 10:27 schreef EP3 het volgende:
https://pitchfork.com/fea(...)st-25th-anniversary/
Radiohead, Radiohead en nog eens Kanye Radiohead.
Dat is wel een leuke song inderdaad, omdat Lana daar voor haar doen even lekker los gaat en een flinke scheur opentrekt. Maar ze pakt mij toch altijd het meest in de meer betoverende songs. Sterkere plaat dan de eerste van dit jaar, als je het mij vraagt. Persoonlijker en gevarieerder ook.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:57 schreef Norrage het volgende:
Lana's nieuwe is wel leuk. Topper is nu wel Dealer samen met Miles Kane
Heerlijke song inderdaadquote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:14 schreef Slobeend het volgende:
Ik was nooit fan van Parquet Courts, maar de nieuwe gaat er heerlijk in. Plant Life.
Ik ben niet positief, niet negatief, maar vooral onverschillig. Meer van hetzelfde en dat hoeft niet verkeerd te zijn, alleen doet het voor mij niet (meer) zoveel.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:04 schreef Slobeend het volgende:
The War On Drugs jongens, zeg het maar. Ik ben positief.
Slechte troll.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:45 schreef CharlesKinbote het volgende:
ik ben altijd onverschillig over muziek van the war on drugs, tame impala etc.
soort coldplay-alternatieven voor 'hipsters'
"soort coldplay-alternatieven voor 'hipsters'." Nee.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:51 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
Waarom zou ik trollen? Omdat ik het met je oneens ben?
Ik vind Coldplay fantasieloze muziek die maar wat voortkabbelt, met soms een leuk melodietje erin. Datzelfde gevoel heb ik bij The War On Drugs, dat precies klinkt als A Flock of Seagulls, en met de muziek van Tame Impala (een journalist noemde het ooit 'dinner party psychedelic', vond dat wel een grappige en treffende omschrijvingquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
"soort coldplay-alternatieven voor 'hipsters'." Nee.
Dat je de The War On Drugs voortkabbelende muziek vindt kan ik wel inkomen. Maar Tame Impala is dat toch niet. Ze zijn wel populair geworden maar ik bespeur nog geen Coldplay-actige fantasieloze hits.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:59 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
Ik vind Coldplay fantasieloze muziek die maar wat voortkabbelt, met soms een leuk melodietje erin. Datzelfde gevoel heb ik bij The War On Drugs, dat precies klinkt als A Flock of Seagulls, en met de muziek van Tame Impala (een journalist noemde het ooit 'dinner party psychedelic', vond dat wel een grappige en treffende omschrijving).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |