Ik ben oa inbedrijfsteller elektro, elektronica en instrumentatie in meerdere branches. Loopt allemaal wel los. Maakt me geen moer uit of het een schip is of een koekjesfabriek. Dit keer ging het om aardgasproduktie.quote:
Bedankt. Dit heeft mij weer innerlijke rust gegeven.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:42 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Verwijst naar een kruidenbitter, een alcoholisch drankje waar het vaak bij gegeten wordt.
Altijd wilde verhalen over het off-shore levenquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet, vraag het niet voor niks
Volgens mij is het bij jou binnen nooit rustig, komt meer worst langs dan bij de Unox fabriek.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:51 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Bedankt. Dit heeft mij weer innerlijke rust gegeven.
Klinkt ingewikkeldquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:50 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik ben oa inbedrijfsteller elektro, elektronica en instrumentatie in meerdere branches. Loopt allemaal wel los. Maakt me geen moer uit of het een schip is of een koekjesfabriek. Dit keer ging het om aardgasproduktie.
Welke wilde verhalen? Hij is een FOK!-kerquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Altijd wilde verhalen over het off-shore leven
quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Volgens mij is het bij jou binnen nooit rustig, komt meer worst langs dan bij de Unox fabriek.
Dan moet je de kabels uitrollen.quote:
Pardonquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Volgens mij is het bij jou binnen nooit rustig, komt meer worst langs dan bij de Unox fabriek.
heyquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:00 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Pardon
Was het maar zo'n feest
Jaag de nieuwe aanwinsten nou niet weg nu je zelf vast zit in je huidige relatiequote:Op woensdag 17 februari 2021 12:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
ben je tegenwoordig nog een beetje van het peggen nielsquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:04 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Veel uitzoekwerk en knopen doorhakken.
Ze heeft je toch 10 min hoop gegeven, wees een keer tevredenquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:14 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een vuige trut
Ja in Barcelonaquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:24 schreef Makrelis het volgende:
Zijn er eigenlijk nog rellen geweest gisteraaf?
Denk dat Frenkie een iets te brave jongen is om zijn frustraties af te reageren op wat hoertjes op de Ramblasquote:
Twee woorden maatquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat Frenkie een iets te brave jongen is om zijn frustraties af te reageren op wat hoertjes op de Ramblas
Dat zijn drie woorden maatquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Twee woorden maat
"schijn" en "bedriegt"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |