Neuhquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:28 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Wil je even je vieze gore rotbek dichthouden analfabeet
Ik krijg eerder een beroerte door die achterlijke stalkers van mequote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij krijgt eerder een beroerte door je morbide obesitas
Oehlalaquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:28 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Wil je even je vieze gore rotbek dichthouden analfabeet
Ik vraag me toch wel af of dat mogelijk is.quote:Op woensdag 17 februari 2021 01:15 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik krijg eerder een beroerte door die achterlijke stalkers van me
Veegvrije poep beste poepquote:Op woensdag 17 februari 2021 08:22 schreef Rozevla het volgende:
Ziek dit.
Ik torpedeerde net echt al m’n drollen eruit op de wc in 2 seconde, je denkt meteen ah kut diarree...... vegen maar, bij eerst papiertje SCHOON!
Godsgeschenk
Stem PVV allemaal jongens!
Het niet benoemen van je stalkers gaat goed hequote:Op woensdag 17 februari 2021 01:15 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik krijg eerder een beroerte door die achterlijke stalkers van me
godver wat geil dit manquote:Op woensdag 17 februari 2021 08:22 schreef Rozevla het volgende:
Ziek dit.
Ik torpedeerde net echt al m’n drollen eruit op de wc in 2 seconde, je denkt meteen ah kut diarree...... vegen maar, bij eerst papiertje SCHOON!
Godsgeschenk
Stem PVV allemaal jongens!
Ligt eraan wie die poes draagtquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:13 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Maar even ontopic, hebben jullie liever een designerpoes?
Nee joh, gewoon zo puur mogelijkquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:13 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Maar even ontopic, hebben jullie liever een designerpoes?
Die van mij dus?quote:
Een penis uit het boekjequote:Op woensdag 17 februari 2021 10:43 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een designerpik?
Ja, gaat heeeeeel goed.quote:Op woensdag 17 februari 2021 08:54 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Het niet benoemen van je stalkers gaat goed he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die lui zijn compleet achterlijk en gestoord.
[ Bericht 4% gewijzigd door Plompzakker op 17-02-2021 12:10:10 ]
Ik verwacht topservice, ga niks zelf doen. Zou ook wel fijn zijn als er een beetje een leuke presentatie aan vast zit. Bijv. op een gouden dienblad, met druivenbladeren, garnituur.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Steek je die er zelf in of heb je hulp nodig
quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:21 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ja, gaat heeeeeel goed.@PlompzakkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die lui zijn compleet achterlijk en (ja woordkeuze, fuck off) kankergestoord.
Hij zegt kankerI wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |