Vind zijn vriendin niet zo leuk trouwens, vriendin van de Ligt is wel cutequote:
Komt over als een ontzettende bitch op mijquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind zijn vriendin niet zo leuk trouwens, vriendin van de Ligt is wel cute
Nu zeggen die Insta-accountjes nou ook weer niet zoveel natuurlijkquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Komt over als een ontzettende bitch op mij
Dan maar die van Frenkie, die is lief
Daarom kijk ik ook diepteinterviewtjes met de damesquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu zeggen die Insta-accountjes nou ook weer niet zoveel natuurlijk
quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daarom kijk ik ook diepteinterviewtjes met de dames
Ik zit al minstens 10 jaar vast hoor.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jaag de nieuwe aanwinsten nou niet weg nu je zelf vast zit in je huidige relatie
Heb je internet in de EBI Vughtquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik zit al minstens 10 jaar vast hoor.
Met geld is alles te koop.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je internet in de EBI Vught
ik ben jaloersquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik zit al minstens 10 jaar vast hoor.
Waarom zou zoiets niet geschikt zijn om in te vriezen?quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:38 schreef Fcu030 het volgende:
Ik heb dus een pizza in de vriezer en die wil ik eigenlijk vanavond eten, maar er staat op dat hij niet geschikt is om thuis in te vriezen.
Yay or nay?
Ja vond ik dus ook al apart, maar het staat er toch echt op.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:39 schreef Cachie het volgende:
[..]
Waarom zou zoiets niet geschikt zijn om in te vriezen?
Tenzij het dus al afgebakken was, zou ik niet weten waarom een verse pizza niet in de vriezer kan.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:40 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ja vond ik dus ook al apart, maar het staat er toch echt op.
Dat is een complot van het grootkapitaal. Ze willen dat je pizza's over de datum gaan zodat je er meer moet kopen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:40 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ja vond ik dus ook al apart, maar het staat er toch echt op.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:40 schreef Cachie het volgende:
[..]
Tenzij het dus al afgebakken was, zou ik niet weten waarom een verse pizza niet in de vriezer kan.
Zou ik er dus bijna weer zijn ingetrapt hè?! Gelukkig kan ik rekenen op mijn vrienden op de Foxes.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is een complot van het grootkapitaal. Ze willen dat je pizza's over de datum gaan zodat je er meer moet kopen.
Ja, jammer dat je zelf niet genoeg hersencellen hebt om zoiets te bedenken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:46 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
[..]
Zou ik er dus bijna weer zijn ingetrapt hè?! Gelukkig kan ik rekenen op mijn vrienden op de Foxes.
Erg bijzonder ja dat ik mij afvraag waarom ze zoiets op de verpakking zetten. Aangezien jij zelf ook geen idee lijkt te hebben;quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:53 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ja, jammer dat je zelf niet genoeg hersencellen hebt om zoiets te bedenken.
Zal ik jouw laatste post maar als niet gelezen beschouwen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:40 schreef Cachie het volgende:
[..]
Tenzij het dus al afgebakken was, zou ik niet weten waarom een verse pizza niet in de vriezer kan.
Ik zie Cachie anders de logische conclusie trekken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:56 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Erg bijzonder ja dat ik mij afvraag waarom ze zoiets op de verpakking zetten. Aangezien jij zelf ook geen idee lijkt te hebben;
[..]
Zal ik jouw laatste post maar als niet gelezen beschouwen.
Cauchie EXPOSED EN ONTMASKERD!!quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:56 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Erg bijzonder ja dat ik mij afvraag waarom ze zoiets op de verpakking zetten. Aangezien jij zelf ook geen idee lijkt te hebben;
[..]
Zal ik jouw laatste post maar als niet gelezen beschouwen.
Open deuren intrappen maakt in bepaalde lagen van de bevolking zonder meer indruk.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zie Cachie anders de logische conclusie trekken.
Lief dat je je excuses aanbiedtquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:02 schreef Cachie het volgende:
Sorry dat ik over je lange tenen heen reed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |